וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשן צהוב ברכבת, אלפים ברחובות

אוהדי מכבי ת"א צבעו את מילאנו, רוב אדיר לישראלים ביציעים וגם פלורנטינו פרס הגיע. כך נראו השעות לפני גמר היורוליג

צילום וידאו: מגד גוזני, עריכה: מתן חדד

רגע האמת הגיע. מכבי תל אביב פוגשת הערב ) את ריאל מדריד בגמר היורוליג, ואלפי אוהדים במילאנו עצרו את נשימם מוקדם. כדי להכין גם אתכם בצורה הטובה ביותר לכדור הביניים הראשון, שליחותינו למילאנו, ורד כהן ומגד גוזני, סיפקו לכם עדכונים שוטפים וחיים מכל החזיתות.

טייריס רייס, שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מוכן ומזומן. טייריס רייס/מגד גוזני

20:36: הקבוצות עלו לפרקט לחימום. האוהדים ביציעים כבר שרים ומעודדים. המשחק עוד רגע כאן.

20:24: סילבן לנדסברג נרשם בטופס והוא יעמוד לרשותו של דיוויד בלאט.

20:07: כ-7,000 אוהדים של מכבי תל אביב כבר ממוקמים ביציעים. מנגד, סביב 400 אוהדים לבנים בלבד. אגב, מכבי תל אביב תשחק הערב בכחול.

19:57: שעה וקצת לפני הג'אמפ, שחקני מכבי תל אביב עלו לסשן קליעות קצר. כבר אפשר להרגיש את המשחק.

19:41: הסתיים המשחק על המקום השלישי. ברצלונה ניצחה את צסק"א מוסקבה 78:93. איזה פיינל פור נוראי של הרוסים.

19:33: עכשיו גם שחקני מכבי תל אביב הגיעו לפורום די אסאגו. כמה עשרות אוהדים עודדו אותם כשהם יצאו מהאוטובוס ונכנסו לאולם.

19:26: שליחנו למילאנו, אמנון הררי, מדווח שחצי אולם כבר מלא. כ-5,000 צהובים ביציעים.

19:24: האוטובוס של ריאל מדריד הגיע לאולם. השחקנים יצאו וחמקו מהר לחדר ההלבשה.

פלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, פיינל פור 2014. טוויטר, צילום מסך
הגיע לתמוך. פלורנטינו פרס/צילום מסך, טוויטר

19:08: גם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, הגיע למילאנו לצפות בגמר הערב.

18:58: זה הפיינל פור ה-12 של מכבי תל אביב. המאזן שלה ב-11 הקודמים: שלוש פעמים מקום ראשון (זכתה פעמיים לפני עידן הפיינל פור), שש פעמים מקום שני, פעמיים מקום שלישי. הצהובים אף פעם לא סיימו במקום הרביעי.

18:47: האוהדים של ריאל מדריד נבלעים בים הצהוב של האוהדים הישראלים. ההערכות הן שיגיעו 700-1,000 ספרדים. הם אגב חוזרים ואומרים: "ננצח, אנחנו פשוט יותר טובים ממכבי".

18:43: כ-5,500 אוהדים של מכבי תל אביב כבר באזור פורום די אסאגו או בתוכו. שניים מהם, יותם וישראל, משוכנעים: "נחגוג בסוף המשחק, עם הקהל הזה אין אפשרות שזה לא יקרה".

רפאל נדאל טניסאי. GettyImages
שעתיים וחצי לפני המשחק, נדאל עדיין יותר מעניין את הספרדים/GettyImages

18:31: אם מישהו תהה, אתרי האינטרנט של "מארקה" ו"אס", שני גופי התקשורת הכי מזוהים עם ריאל מדריד, עדיין לא העלו את משחק הכדורסל לכותרות הגבוהות שלהם. "מארקה" מתכונן למאבקי ההישרדות בליגת הכדורגל, "אס" עם דיווח חי מהמשחק של רפאל נדאל נגד נובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר רומא בטניס.

18:23: מכבי וריאל מתכוננות למשחק ה-50 ביניהן (29 ניצחונות לריאל, 20 למכבי), אבל רק השני במשחק על התואר. ב-1980 הספרדים ניצחו בגמר 85:89. אגב, אין עוד שתי קבוצות משתי מדינות שונות שנפגשו 50 פעמים באירופה. איזו יריבות עתיקה.

18:09: בינתיים התחיל המשחק על המקום השלישי בין שתי המאכזבות-המאוכזבות של הפיינל פור. אחרי חמש דקות צסק"א מוסקבה מוליכה על ברצלונה 12:16.

18:01: אוהדי מכבי ממשיכים להגיע לאזור הפורום די אסאגו. חלקם נכנסו למשחק על המקום השלישי. אב שהגיע עם בנו היום, מחפש כרטיס ואומר: "יש כאן ספסרים שמבקשים 1,000 אירו. נחכה ואני מאמין שהמחיר יירד".

פיינל פור 2014, מילאנו. מגד גוזני
פיינל פור 2014, מילאנו/מגד גוזני

17:51: בטוויטר הרשמי של ריאל מדריד צייצו: "בשביל התואר התשיעי". הזדמנות להזכיר שהבלאנקוס לא זכו בתואר האירופאי מאז 1995, אבל הם עדיין שיאני ההנפות עם שמונה. מכבי תל אביב זכתה חמש פעמים (כולל הסופרוליג ב-2001).

17:29: מכבי תגיע בסביבות שש ועשרים שעון מילאנו. סילבן לנדסברג צפוי להתלבש הפעם אבל במכבי לא חושבים שישחק. כ-2,000 צהובים כבר נמצאים באזור האולם. בין האוהדים מסתובבים ספסרים רבים, חלק מהאוהדים מנסים להגיע למחיר נוח.

17:04: דודי המריא למילאנו עם בנו, אסף, ואת הכרטיסים הוא מקווה לקנות מחוץ לאולם: ?אני מוכן לשלם גם אלפיים יורו לשני הכרטיסים. זה לא משהו שאגיד לספסרים בחוץ, כן? אבל לא טסתי כדי להישאר בחוץ. מאמין שיהיה בסדר, אבל כדי לא להתבאס נישאר בכל מקרה עד רביעי לחופשה?. האופטימיות של דודי לא עוצרת בסיכויים להשיג כרטיסים לגמר: ?ננצח, אין מצב שלא. אם ניצחנו את צסק?א - גם הגביע אפשרי?.

16:08: אוהדים רבים של מכבי תל אביב התאספו ברחובות מילאנו לאורך היום, חלק גדול מהם כבר החל לעשות את דרכו לכיוון פורום די אסאגו בשעתיים האחרונות. בתחנת הרכבת נזרק רימון עשן צהוב.

אוהדי מכבי תל אביב ברכבת במילאנו. מגד גוזני
רימוני עשן בתחנת הרכבת. אוהדי מכבי במילאנו/מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב, פיינל פור 2014, מילאנו. מגד גוזני
הגיעו כבר בשעות הצהריים המאוחרות. אוהדי מכבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully