וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר רומא

נולה גבר על רפאל נדאל 6:4, 3:6, 3:6 ורשם זכייה שלישית בטורניר החימר היוקרתי וניצחון רביעי ברציפות על יריבו המר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
פשוט בלתי עציר. דג'וקוביץ'/GettyImages

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בטורניר רומא היוקרתי אחרי ניצחון גדול 6:4, 3:6, 3:6 על רפאל נדאל. הסרבי שעבורו זו הזכייה השלישית בטורניר שנערך על החימר באיטליה רשם גם זכייה בטורניר המאסטרס השלישי של השנה אחרי אינדיאן וולס ומיאמי. שני היריבים המרים נאבקו במשך שעתיים ועשרים דקות, אבל נולה היה נחוש יותר ומנע ממלך החימר זכייה שמינית בתואר.

הניצחון של נולה הגיע למרות הסטטיסטיקה המצוינת של נדאל שהציגה 14 ניצחונות רצופים בטורניר. זה היה בסך הכול המפגש השני שלהם העונה, אבל כמו בגמר טורניר מיאמי, גם הפעם הסרבי יצא כשידו על העליונה. יותר מכך, זהו הניצחון הרביעי ברציפות של הסרבי על יריבו המר.

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. AP
לא כך הוא רוצה להגיע לרולאן גארוס. רפאל נדאל/AP

המערכה הראשונה הייתה כולה בשליטתו של נדאל שהשיג שבירה כפולה ועלה ליתרון 1:4. שבירה של הסרבי לא מנעה מנדאל לחגוג 4:6. נולה לא נבהל והשיג שבירה מוקדמת בפתיחת המערכה השנייה בדרך ל-0:3 מהיר. נדאל היה קרוב לחזור עם שבירה משלו, אבל הסרבי שמר על ההגשות במשחקון השישי וסגר את המערכה השנייה עם 3:6.

המומנטום נותר בצד הסרבי גם בפתיחת המערכה השלישית כשג'וקוביץ' השיג שבירה מהירה כבר בפתיחת המערכה ועלה ל-0:2 מהיר. נדאל לא התייאש ואחרי משחקון ארוך במיוחד הוא שמר על ההגשות. מכאן השניים המשיכו לשמור על המשחקונים עד שנדאל השיג שבירה קריטית משלו שאיזנה ל-3:3. אלא שדווקא כשנכנס למומנטום חיובי, נולה הצליח לעצור את יריבו והשיג שבירה חשובה שהוציאה לשור ממאיורקה את הרוח מהמפרשים והוא נכנע 6:3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully