וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את צסק"א וסיימה במקום השלישי

הקטלאנים התאוששו מהתבוסה הכואבת מול ריאל, ניצחו 78:93 בקרב הניחומים וסיימו במקום השלישי. נבארו הצטיין עם 20

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו מול שחקן צסק"א מוסקבה ג'רמי פארגו. GettyImages
מטווח נפלא, אבל מעט מאוחר מדי. נבארו מול פארגו/GettyImages

אחרי שהושפלה והובסה ב-38 הפרש בידי ריאל מדריד בחצי גמר הפיינל פור, החזירה הערב (ראשון) ברצלונה מעט מכבודה, לאחר שסיימה במקום השלישי כשניצחה 78:93 את צסק"א מוסקבה בקרב הניחומים. שתי הקבוצות נפגשו באולם במילאנו בו יתקיים הגמר, שהיה ריק לאורך מרבית המשחק והחל להתמלא בעיקר באוהדי מכבי תל אביב וריאל מדריד, בשני הרבעים האחרונים.

סאשה קאון פתח נפלא את המשחק עם 4 מ-4 מהשדה, והביאה את קבוצתו ביתרון 3 לסיום הרבע הראשון, אך חואן קרלוס נבארו הגיב עם מטווח משלו, ויכולת נפלאה של מצ'איי לאמפה ברבע השני הובילה את ברצלונה למהפך וליתרון 47:50 בסיום המחצית. נבארו המשיך ללהוט וצלף שתי שלשות ברבע השלישי והריץ את הקאטלנים ל-55:65, אך שלשה של פארגו מנעה מברצלונה לברוח, ושמרה את צסק"א במרחק 5 בלבד בפתיחת 10 דקות האחרונות.

אלא שאז הגיעה ריצת 2:17 משוגעת בראשות דורסי ולאמפה, פפאניקולאו ואולסן טיווחו משלוש וברצלונה טסה ליתרון 72:91 ממנו צסק"א לא חזרה כמובן. נבארו סיים כקלעי המוביל עם 20 נקודות (5 מ-6 לשתיים, 3 מ-5 לשלוש), מצ'איי לאמפה הוסיף 17 (7 מ-10 מהשדה) והוריד 5 ריבאונדים בעוד ג'ואי דורסי ובוסטיאן נאכבר תרמו 9 נקודות כל אחד. לצסק"א היה בעיקר את סאשה קאון עם 13 כשננאד קרסטיץ' סיים עם 11.

שחקן ברצלונה אנטה טומיץ' מול שחקן צסק"א מוסקבה סאשה קאון. GettyImages
פתח טוב אבל נעלם בהמשך. קאון לא מצליח לעצור את טומיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully