וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "זה יהיה התואר ה'אנושי' הראשון של בארסה"

המאמן מוכן לקרב האליפות והחמיא לשחקניו: "תארי העבר היו של חייזרים". סימאונה: "יהיה קשה מאי פעם" (ש', 19:00, ס'5)

חרארדו מרטינו מאמן ברצלונה. רויטרס
משחקו האחרון בברצלונה? מרטינו/רויטרס

ספרד כולה כבר עוצרת את נשימתה לקראת משחק האליפות בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד (שבת, 19:00, ספורט 5 ו-HD), בו תיקו יספיק לקולצ'ונרוס כדי לזכות בתואר סנסציוני, בעוד ניצחון יכתיר את ברצלונה בפעם השנייה ברציפות. הקטאלנים הודיעו היום כי ליאונל מסי, האיש שעל כתפיו יונח כל כך הרבה במשחק הזה, האריך את חוזהו במועדון וזכה לשדרוג משמעותי, במסגרתו ירוויח 20 מיליון יורו לעונה, עד 2019. בינתיים, שני המאמנים הארגנטינאים של שתי היריבות ערכו את מסיבות העיתונאים הרשמיות שלהם לקראת 90 הדקות הגורליות.

ברצלונה הודיעה: מסי סיכם על חוזה חדש

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Clive Rose, GettyImages
הנה זה בא. סימאונה/GettyImages, Clive Rose

טאטה מרטינו, עבורו זו כנראה הייתה מסיבת העיתונאים האחרונה בתפקידו כמאמן ברצלונה, שכן הוא צפוי לעזוב בתום העונה, אמר: "הקבוצה יודעת שזו הזדמנות יוצאת דופן. זה סוג משחק בו אתה לא חושב על מה יהיה אחריו והמצב הרגשי של כולם יהיה שונה ממשחק רגיל. זה יכול להיות התואר הראשון שבני אדם ייקחו עם הקבוצה הזו. התארים הקודמים היו של חייזרים", הוסיף המאמן, תוך שהוא מחמיא ליכולת של בארסה בשנים האחרונות, "הקבוצה שלנו ספגה הרבה ביקורת העונה ומגיע לשחקנים האלה, שהציגו את הכדורגל הכי טוב בהיסטוריה בארבע-חמש השנים הקודמות, לזכות בכבוד שלהם. אין שום חשיבות למפגשים הקודמים מול אתלטיקו העונה. זה משחק אחד, 90 דקות על הכול".

דייגו סימאונה מנגד, אמר: "ההרגשה טובה לפני המשחק. מול בארסה כל משחק הוא חשוב וגדול, בטח בסיטואציה כזו. לא משנה מה נגיד, משנה מה נעשה. אנחנו מגיעים מוכנים ולשחקנים יש מוטיבציה מיוחד כמובן. אני מקווה שנראה את היכולת שלנו על המגרש. אני מניח שברצלונה תיראה טוב יותר מאשר בכל התקופה האחרונה. בבית שלה, מול הקהל הנהדר שלה, יהיה קשה, אולי יותר מתמיד. אנחנו יודעים מה ניצב בפנינו ומכירים את הצדדים החזקים והחלשים שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully