וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: מסי סיכם על חוזה חדש

בשורה לבארסה לפני משחק האליפות נגד אתלטיקו (ש’, 19:00, ספ’5). ירוויח כ-20 מיליון יורו לעונה. סימאונה: ”הם יפתחו בסערה”

ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד מכשיל את ליאונל מסי שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
מפגש שישי העונה. מסי וטוראן/GettyImages, David Ramos

השעה: 19:00 שעון ישראל, המקום: אצטדיון קאמפ נואו, המשחק: ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד. עונה שלמה בליגה הספרדית התנקזה למשחק אחד על תואר האליפות. ברצלונה תארח מחר את אתלטיקו מדריד כשהמשוואה פשוטה: ניצחון שלה יעניק לה את התואר בפעם השנייה ברציפות, כל תוצאה אחרת תכתיר את אתלטיקו בפעם הראשונה מאז 1996.

תיקו או ניצחון יעניקו לאתלטיקו את האליפות העשירית שלה והראשונה מאז 1996, אז דייגו סימאונה היה שחקן בקבוצה. ברצלונה זכתה באליפות 22 פעמים ורוצה תואר 23 ושני ברציפות. שתי הקבוצות נפגשו העונה חמש פעמים - חמישה משחקים שצריכים לשמש נורת אזהרה לברצלונה. האלופה לא הצליחה לנצח באף אחד מהם ויתרה מכך, כבשה רק פעמיים.

בברצלונה ניימאר, ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה השלימו היום אימון מלא והם יעמדו לרשותו של טאטה מרטינו. המאמן הארגנטינאי עדיין מתלבט בנוגע להרכב איתו יעלה, כמו גם אם לשלב את אחד מהשלושה שנעדרו לאחרונה בגלל פציעות ולא מצויים בכושר מקסימלי.

בארסה מקווה לקבל תמיכה מהקהל אחרי שזה לא קרה בצורה רצופה לאורך כל העונה. על המושבים בקאמפ נואו יחכו לאוהדים 100 אלף בריסטולים צבעוניים שיונפו ביחד ואמורים ליצור תפאורה מרהיבה ואת הכיתוב Som el Barca, "אנחנו בארסה" בקטלאנית.

בינתיים המועדון הודיע היום רשמית שליאונל מסי סיכם על חוזה חדש בקבוצה ושהוא יחתום עליו בימים הקרובים. ההסכם הזה אמור לשים קץ לספקולציות אודות מעבר של הפנומן הארגנטינאי לקבוצה אחרת ולהפוך אותו לשחקן עם המשכורת הגבוהה בעולם. ההערכות הן שהוא ישלשל לכיסו כ-20 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים.

אוהדי ברצלונה. AP
ידחפו את הקבוצה לאליפות? אוהדי ברצלונה/AP

אצל מוליכת הטבלה, דייגו קוסטה שסובל מפציעה טורדנית בירך, ערך אימון מלא והוא יפתח. המאמן סימאונה ערך תרגול מיוחד לחוליית ההגנה והבלם מירנדה, אמר אתמול ל"מארקה": "הם יבואו עם הרבה התלהבות ונצטרך להתגונן בצורה טובה ולא לתת להם שטח. כדי לגבור על ברצלונה נצטרך לשחק בצורה אינטנסיבית ואגרסיבית".

סימאונה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "לא חלמתי שנגיע למחזור האחרון עם יתרון כזה על פני ברצלונה וריאל מדריד. לשחקנים יש מוטיבציה גדולה. יש לנו שבוע גדול
אבל אף אחד לא חושב עכשיו על גמר ליגת האלופות. ברצלונה תפתח בסערה ואני מניח שנראה אותה בכושר הכי טוב שלה בתקופה האחרונה. המשחק יהיה יותר מסובך מהמשחקים הקודמים שלנו נגדם העונה".

צ'ולו הוסיף: "ברצלונה מסוכנת בכל הרכב ובכל שיטה. אם אלכסיס ופדרו משחקים, היא מסוכנת באגפים, אבל אם ססק ואינייסטה משחקים, היא שולטת יותר בכדור. הגיוון שלה הוא מה שהופך אותה למסוכנת ואנחנו נתאים את עצמנו. כדי לתקוף היטב, נצטרך להתגונן היטב".

הרכב משוער ברצלונה: פינטו: פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, מארק בארטרה (ג'רארד פיקה), אדריאנו (ג'ורדי אלבה), סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, אלכסיס סאנצ'ס (ססק פברגאס), פדרו, ליאונל מסי.

הרכב משוער אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, טובי אלדרווירלד, מירנדה, פיליפה לואיס, טיאגו, גבי, קוקה, ארדה טוראן, ראול גרסיה, דייגו קוסטה.

מירנדה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
לא להאשיר לברצלונה שטחים. מירנדה/רויטרס

ריאל מדריד - אספניול (שבת, 17:00, ספורט5+)

ריאל מדריד איבדה סיכוי לזכות באליפות והמשחק בסנטיאגו ברנבאו יהווה עבורה בסך הכול הכנה לגמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד ביום שבת הבא בליסבון. בבירה הספרדית עוסקים בעיקר בשאלה אחת: האם כריסטיאנו רונאלדו צריך לשחק?

הפורטוגלי סבל העונה מכמה פציעות וברור שקרלו אנצ'לוטי היה שמח לא לסכן אותו, אבל רונאלדו רוצה לשחק כדי לנסות לכבוש שער ליגה מספר 32 - דבר שיעניק לו את נעל הזהב לבדו (כרגע הוא בשוויון עם לואיס סוארס מליברפול). מעבר לכך, המאמן האיטלקי צפוי לתת מנוחה לכמה שחקנים מרכזיים ולשתף שחקני ספסל.

ולנסיה - סלטה ויגו (שבת, 23:00)

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
ישחק או לא ישחק? רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully