וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה זה הפיינל פור? שמעתי רק על קאקה"

דיווח חי ממילאנו, רגע אחרי רגע לקראת המשחק: מכבי תל אביב ואוהדיה הגיעו לאולם, העיר מילאנו אדישה לאירוע השיא של הכדורסל האירופי: "אצפה בכדורגל, אנחנו איטלקים ולא אכפת לנו מכדורסל". אח של סופו: "כמובן שהוא רוצה להישאר במכבי"

מגד גוזני

ב-19:00 בערב יחל משחק חצי גמר הפיינל פור בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה, אולם העיר מילאנו אדישה לאריעו הספורטיבי הגדול בעיר בימים אלה. עוברי האורח ליד הקתדרלה המרכזית של העיר ובמוקדי הבילוי השונים לא ממש מתעניינים באירוע השיא של הכדורסל האירופאי.

"אני הולך לצפות בכדורגל. לא אכפת לי מכדורסל כי אני איטלקי ואנחנו לא אוהבים כדורסל", אמר עובר אורח אחד, ואילו אחר סבר שהפיינל פור הוא טורניר המרכז אליו את מילאן, אינטר וקבוצות כדורגל אחרות. גם האיטלקים שפגשנו וכן מתכוונים לצפות במשחקים פחות דרוכים ומתוחים משום שהקבוצה המקומית, מילאנו, נעדרת מהאירוע.

מי שכן נרגש מהפיינל פור הוא אלכס שחורציאניטיס, אחיו של סנטר מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס, המלווה את הקבוצה ויהיה ביציע הערב כדי לצפות באחיו ובחבריו הצהובים מנסים לנצח את צסק"א. "כמובן שהוא רוצה להישאר במכבי, האוהדים אוהבים אותו, הקבוצה אוהבת אותו וזה טבעי שהוא ירצה להישאר", התייחס אלכס שחורציאניטיס ליחסים בין אחיו למועדון ואוהדיו.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. מגד גוזני
כבר חם? סופו/מגד גוזני

18:30: שחקני צסק"א מוסקבה עלו לפרקט. בוז מחריש אוזניים לשחקנים מכיוון אוהדי מכבי תל אביב.

18:25: שחקני מכבי תל אביב עלו לפרקט והאולם בתפוסה של כ-30 אחוז בינתיים, שמזכירה משחק חוץ של הצהובים. מרוחק מספסל מכבי, כ-300 אוהדי צסק"א שקטים מאוד.

18:21: האוהדים הצוהבים מתחילים למלא את האולם, וקוראים קריאות עידוד רמות. ישנם כ- 3,500 אוהדים בתוך האולם כרגע, שחקני מכבי תל אביב ירדו לתדרוך טקטי אחרון.

18:05: שמעון מזרחי על הפרקט: "אני נרגש כאילו זאת הפעם הראשונה. ז מעמד שאנחנו רוצים להגיע אליו, יהיו פה 5,000 אוהדים של המועדון. אני עם הצעיף הזה הרבה מן, אני אוהב שהוא איתי במשחקי חוץ".

אוהדים בפיינל פור במילאנו. מגד גוזני
מישהו מוכר כרטיס?/מגד גוזני

17:53: עדכון מבחוץ: הספסרים מוכרים כרטיסים ב-1,200 יורו. יש גם כאלה שדורשים 700 יורו למשחק אחד.

17:52: מחוץ לאולם יש חגיגות אוהדים, בתוכו יש כרגע רק כ-1,000, רובם צהובים.

17:51: גם שחקני צסק"א עלו לפרקט ועורכים חימום.

17:50: שחקני מכבי תל אביב עלתה לפרקט. השחקנים עורכים אימון קליעות. שמעון מזרחי, עם צעיף צהוב עליו, נראה מתוח, כמו גם רקאנטי ושאר חברי ההנהלה.

אוהד מכבי תל אביב במילאנו. מגד גוזני
גם אמונה לא תזיק/מגד גוזני

17:32: 400 מאוהדי מכבי תל אביב מרעישים מחוץ להיכל וצובעים את הרחובות הסמוכים בצהוב.

17:29: האוטובוס של מכבי תל אביב הגיע לאולם במילאנו. השחקנים יורדים ממנו שקטים ומכונסים בעצמם.

17:15: סילבן לנדסברג הפצוע לא ישותף הערב ויעודד את חבריו מהצד.

אוהדי מכבי תל אביב מחוץ לאולם במילאנו. מגד גוזני
האווירה מתחממת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully