וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול: "מטורף שהעונה נגמרה". דוראנט: "לא נסתפק בזה"

הקליפרס שבורים אחרי ההפסד, דוראנט רשם ציון דרך, סטרלינג נלחם ב-NBA, אינדיאנה יודעת שהיא קבוצה מוזרה. סיכום לילה

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, מחבק את דוראנט. AP
כבוד הדדי. פרידה אחרי סדרה נהדרת/AP

לוס אנג'לס קליפרס סיימה הבוקר (שישי) עוד עונה באכזבה, אחרי הפסד 104:98 לאוקלהומה סיטי והפסד 4:2 בסדרה. כעת בקבוצה מתפנים לחשוב על העתיד, במיוחד לאור סערת דונלד סטרלינג וחוסר היציבות במועדון. המאמן דוק ריברס חתום לשנתיים נוספות, אך הודיע שלא יסכים לעבוד תחת סטרלינג. עם זאת, ריברס טוען ש"אני תחת חוזה, אין לי תוכניות ללכת לשום מקום אחר, ככל שאני יודע".

דוק ריברס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
לקחו את זה קשה. הקליפרס/AP
כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. AP
"רוחו שבורה". פול/AP

ריברס אמר ש"האווירה בחדר ההלבשה אחרי המשחק לא הייתה נעימה, זה היה קשה, זה כאב מאוד. בתור אחד מהמנהיגים של הקבוצה, היה לי קשה לראות את זה. הלוואי ויכולתי לעשות יותר למען הקבוצה והשחקנים".

ריברס הוסיף שכריס פול "לקח את זה קשה. אני מרגיש רע מאוד בשבילו. הוא הרוח של הקבוצה, וכרגע הרוח שלו שבורה. יהיה לו את כל הקיץ לעבוד, ואני בטוח שהוא יגיע מוכן לעונה הבאה, ושחקן טוב יותר".

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
יחזרו בשנה הבאה. הקליפרס/AP

כריס פול נשאל האם פרשת סטרלינג הפריעה לקבוצה. "למען האמת, אנחנו בכלל לא חושבים על זה. הדבר האחרון שמדאיג אותנו כרגע זה הוא. הפסדנו את הסדרה, לעזאזל, אני מצטער אבל אני ממש לא חושב עליו עכשיו.

"הגיע לאוקלהומה סיטי", הוסיף פול, "יש לנו קבוצה טובה, קבוצה מצוינת. זה פשוט מטורף. אתה משחק כל העונה, ובמשחקים האחרונים ממש התחלנו להבין את המהות של הקבוצה שלנו ואיך לשחק, וזה פשוט טירוף שעכשיו הכול נגמר".

בכל אופן, דונלד סטרלינג לא מתכוון לוותר על הבעלות שלו על הקבוצה. הבעלים שהושעה על ידי הליגה בעקבות ההקלטות הנסתרות ונקנס ב-2.5 מיליון דולר מתכנן להילחם בהחלטות נגדו. עורך הדין שלו הודיע להנהלת ה-NBA שסטרלינג לא ישלם את הקנס, ואף איים לתבוע את הליגה אם ההחלטות נגדו לא יבוטלו. על פי המכתב שנשלח להנהלת ה-NBA, סטרלינג לא עבר על שום תקנה בחוקת ה-NBA, ואף טען כי הזכויות שלו הופרו על ידי הליגה והקומישינר.

ריהאנה במשחק של ל.א קליפרס. AP
ההוכחה שהקליפרס על המפה. ריהאנה באולם/AP
ג'ק ניקולסון במשחק של ל.א קליפרס. AP
ההוכחה שזו הקבוצה הכי טובה בעיר. ג'ק הגדול באולם האדום/AP

מנגד, בשורות הת'אנדר מגיעים מעודדים מאוד לסדרת הגמר מול סן אנטוניו, קבוצה מולה OKC רשמה בעונה הרגילה מאזן 0:4. בנוסף, הת'אנדר מעודדים מהאופי שהפגינו השחקנים, שחזרו מפיגור 13 במשחק החמישי ופיגור 16 במשחק השישי.

"אין ספק שהניסיון שלנו עזר לנו, העובדה שאנחנו ביחד תקופה כל כך ארוכה", אמר קווין דוראנט, שקבוצתו מגיעה לגמר האזורי בפעם השלישית בארבע השנים האחרונות, "יש לנו עוד דרך ארוכה, ואין ספק שאנחנו יכולים עוד להשתפר. זו ללא ספק סדרה שסחטה מאיתנו את המיטב. אנחנו במצבים קשים, אבל ידענו לצאת מהם". דוראנט, שהפגיז 39 נקודות וקלט שיא עונתי של 16 ריבאונדים, הוא השחקן הראשון זה 29 שנה שמסיים משחק פלייאוף עם 35 נקודות ומעלה, 15 ריבאונדים ומעלה, 5 אסיסטים ומעלה וחמש שלשות.

גם ראסל ווסטברוק, שמעמיד בסדרה ממוצע של 29.6 נקודות, אמר ש"עשינו עבודה נהדרת מבחינה קבוצתית, פשוט נשארנו ביחד. קווין היה מצוין, ותמיד קיבל את הכדור בעמדה בה היה יעיל". דוראנט מסכם ואומר ש"אנחנו נרגשים להמשיך הלאה, אבל אנחנו לא מסופקים, ומצפים בקוצר רוח לאתגרים הבאים שצפויים לנו".

קווין דוראנט, מאט בארנס, לוס אנג'לס קליפרס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
עוד צליפה על הראש של בארנס. דוראנט מוכן לספרס/GettyImages

-----

גם אינדיאנה העפילה לילה לגמר האזורי, אחרי שהשלימה ניצחון 2:4 בסדרה מול וושינגטון, ותפגוש את מיאמי בשלב הבא. אחרי שבעונה הרגילה אינדיאנה רשמה את המאזן הביתי הטוב בליגה (6:35), בפלייאוף הפייסרס מציגים יכולת מוזרה, לא צפויה ולא יציבה, ובבית המאזן של אינדיאנה עומד על 4:3, ואילו בחוץ על 1:5. רוי היברט ופול ג'ורג' מתקשים לתת שני משחקים רצופים באותה רמה, והיחד שמראה יציבות בכל השיגעון שאופף את הפייסרס הוא דייויד ווסט, שהלילה קלע 29 נקודות. "עם כל הפקפוקים בנו, הצלחנו לשמור על קור רוח ולשחק ביחד", אמר ווסט, "החבר'ה הראו אומץ בלתי רגיל, קשיחות שלא תיאמן".

גם רוי היברט, סמל לחוסר היציבות של אינדיאנה, אמר ש"אנחנו מנסים לא לחשוף את התחושות שלנו כלפי חוץ, ולפעמים זה לא מצליח. אבל העיקר שדבקנו אחד בשני, והשלמנו את המשימה". במשחק הקודם הפייסרס הראו נרפות ממש תמוהה, כשפיגרו 62:33 בריבאונד, והמאמו פרנק ווגל אומר ש"אף אחד לא אהב לראות את זה קורה, והיום השחקנים עלו עם אנרגיות אחרות". לאנס סטיבנסון התייחס גם הוא לעליות ומורדות של קבוצתו, ואמר ש"עברנו את זה כל העונה, ואני מרגיש שכל מה שעברנו רק הפך אותנו לחזקים יותר".

מנגד, בוושינגטון בוודאי מאוכזבים מההדחה, אחרי התצוגה ההתקפית החלשה בחלק מהמשחקים, ולאור שלושה הפסדים ביתיים. הוויזארדס נאלצו לדחות הופעה של ליידי גאגא כדי לארח את המשחק, והרגיזו את מעריצי הזמרת, ובתמורה קיבלו קריסה בדקות ההכרעה, כשאינדיאנה סיימה את המשחק בריצת 6:20. "אף אחד לא ציפה שנהיה כאן בכלל", הכניס ג'ון וול את הדברים לפרופורציות, אחרי שקבוצתו ניצחה בסיבוב הראשון את שיקגו, "אני חושב שהרבה קבוצות מכבדות אותנו הרבה יותר עכשיו, אינדיאנה בהחלט נדרשה לעבוד קשה כדי לעבור אותנו".

דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס. AP
דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס/AP
ננה, בראדלי ביל, טרבור אריזה, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
בשביל זה ביטלנו את ליידי גאגא? הוויזארדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully