וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועכשיו, הגמר: אינדיאנה ואוקלהומה סיטי ניצחו ועלו

דוראנט קלע 39, הת'אנדר גברו 98:104 על הקליפרס ויפגשו את הספרס, הפייסרס גברו 80:93 על הוויזארדס ומחכים למיאמי

קווין דוראנט, מאט בארנס, לוס אנג'לס קליפרס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
תענוג. דוראנט/GettyImages

אוקלהומה סיטי עשתה זאת שוב. הת'אנדר סיפקו מחצית שנייה נפלאה, עם עוד קאמבק נהדר, בדרך לניצחון 98:104 על ל.א קליפרס, 2:4 בסדרה והעפלה לגמר המערב. קווין דוראנט שוב הוליך את קבוצתו לניצחון עם תצוגה אישית מצוינת, וכל שנותר לחובבי הכדורסל זה להצטער שהסדרה הזו הסתיימה.

גם אינדיאנה העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לגמר המזרח, אחרי שגברה 80:93 על וושינגטון והשלימה ניצחון 2:4 בסדרה. הפייסרס חסרי היציבות התאוששו ממשחק הנפל שלהם במשחק החמישי בסדרה, וכעת מוכנים למפגש מול מיאמי בגמר. המשחק הראשון ייערך בלילה שבין ראשון לשני באינדיאנפוליס.

דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס. AP
סחב את החברים. ווסט/AP

וושינגטון - אינדיאנה 93:80 (הפייסרס ניצחו 2:4 בסדרה)

ועכשיו, אחרי כל חוסר היציבות, אחרי כל הבעיות והשמועות, אחרי העליות והירידות, אינדיאנה חוזרת למקום שבו נעצרה בשנה שעברה - גמר המזרח. גם הלילה אינדיאנה הראתה חוסר יציבות, כשפתחה פער 16 נקודות ואיבדה אותו, הוויזארדס ניצלו את המעידה וכבר עלו ליתרון 73:74 כשנותרו 8:30 דקות לסיום, אבל הפייסרס ידעו לסיים את המשחק בריצת 6:20 כדי להשלים את המשימה.

הלילה שוב היה זה דייויד ווסט שסחב את החברים, כשקלע 29 נקודות ב-13 מ-26 מהשדה (פלאס 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים). לאנס סטיבנסוו קלע 17 נקודות (8 מ-13 מהשדה, 8 אסיסטים), בערב בו כל שחקני החמישייה קלעו בספרות כפולות. פול ג'ורג' קלע 12, רוי היברט קלע 11 וקטף 7, ג'ורג' היל קלע 11.

בניגוד למשחק הקודם, שבו אינדיאנה פיגרה 62:23 בכדורים החוזרים, הפעם המאבק היה צמוד יותר (38:40 לוויזארדס), והחבורה של פרנק ווגל נראתה נחושה וממוקדת ברוב דקות המשחק. זו הפעם הרביעית בפלייאוף הנוכחי שאינדיאנה מנצחת מיד אחרי שהפסידה.

מנגד, וושינגטון סיימה את הסדרה בטעם מר, אחרי שהחטיאה 12 מ-14 הזריקות האחרונות שלה, ורשמה הפסד ביתי שלישי בסדרה. מרצ'ין גורטאט קלע 19, ג'ון וול קלע 12 (רק 5 מ-16 מהשדה) וחילק 9 אסיסטים, אבל וושינגטון סיימה את המשחק עם 39 אחוז מהשדה ורק 2 מ-18 מהשלוש (11 אחוז). בראדלי ביל איכזב כשקלע 16 ב-7 מ-19 מהשדה, אבל הקהל בוושינגטון ידע להעריך את העונה המצוינת של השחקנים, והריע דקות ממושכות.

כעת אינדיאנה מתכוננת לסדרה מול מיאמי, וספק אם אפשר לדעת למה לצפות כשמדובר בפייסרס של העונה. הקבוצות במאזן עונתי 2:2, עם ניצחון ביתי וניצחון חוץ לכל אחת מהן, כשלאינדיאנה, בניגוד לשנה שעברה, יש את יתרון הביתיות. עם זאת, בפלייאוף עד עכשיו הפייסרס במאזן 4:3 בבית, ו-1:5 בחוץ.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מרצ'ין גורטאט, וושינגטון וויזארדס. AP
לפחות השגתי חוזה יפה. גורטאט/AP
רוי היברט, אינדיאנה פייסרס, מול בראדלי ביל, וושינגטון וויזארס. GettyImages
מה יהיה בגמר? מי יודע. היברט/GettyImages
ננה, בראדלי ביל, טרבור אריזה, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
שלושה הפסדים בבית. וושינגטון נפרדת/GettyImages

לוס אנג'לס קליפרס - אוקלהומה סיטי 98:104 (הת'אנדר ניצחו 2:4 בסדרה)

עוד פעם קאמבק, עוד קווין דוראנט, עוד פעם כמה החלטות שנויות במחלוקת של השופטים, ובסופו של דבר הת'אנדר בגמר המערב, אחרי ניצחון שני ברציפות על הקליפרס, אחרי סדרה בלתי נשכחת.

ה-MVP של העונה הוא גם ה-MVP של הסדרה - קווין דוראנט - סיים עוד משחק אדיר עם 39 נקודות (12 מ-23 מהשדה, 5 מ-8 מהשלוש, 10 מ-10 מהעונשין) ו-16 ריבאונדים, ראסל ווסטברוק פתח רע אבל סיים את המשחק עם 19 נקודות ו-12 אסיסטים (למרות שקלע סל שדה ראשון רק ברבע השלישי), רג'י ג'קסון קלע 14 נקודות, סטיבן אדאמס היה מצוין כשעלה מהספסל וקלע 10 נקודות וקלט 11 ריבאונדים, ואוקלהומה סיטי עולה לגמר למפגש מול סן אנטוניו, הגמר השלישי של הת'אנדר בארבע השנים האחרונות. הסדרה תחל בסן אנטוניו ביום שני בלילה, המאזן בין הקבוצות בעונה הרגילה הוא 0:4 ל-OKC.

בפתיחת הרבע השני הקליפרס הוליכו ב-16 הפרש, 16:32, אבל אחרי האירועים המשוגעים לאורך הסדרה, שתי הקבוצות ידעו שהכול פתוח. ואכן, הכול נפתח מחדש. הת'אנדר סיימו את הרבע השני בריצת 0:6, סיימו את הרבע השלישי בריצת 2:9, וברבע האחרון דהרו לריצת 6:17 כדי לעלות ליתרון 86:97 כשנותרו 2:27 דקות לסיום. הקליפרס, שזעמו על שני סלים רצופים שנלקחו מהם בעקבות עבירות תוקף שנויות במחלוקת, עוד הצליחו לצמק ל-97:93 כשנותרו 49 שניות לסיום, אבל זה היה מאוחר מדי.

כריס פול קלע 25 נקודות לקליפרס וחילק 11 אסיסטים (כולל 7 ריבאונדים), בלייק גריפין הוסיף 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (אבל ב-8 מ-20 מהשדה, ו-6 עבירות), ג'יי ג'יי רדיק הוסיף 16 נקודות, אבל הקליפרס איבדו את המשחק אחרי ששלטו בו כמעט לכל אורכו, בערב בו קלעו רק ב-28 אחוז מהשלוש ו-60 אחוז מהעונשין.

בליי גריפין מול דרק פישר, לוס אנג'לס קליפרס מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
תחושת פספוס. גריפין והקליפרס/GettyImages
שלי סטרלינג, לוס אנג'לס קליפרס. AP
צופה מהצד. שלי סטרלינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully