וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ההנהלה תציע הארכת חוזה לאדלשטיין

16.5.2014 / 8:24

אחרי ההדחה ברבע גמר הפלייאוף, הנהלת האדומים תנסה להשאיר את המאמן שסיים את חוזהו. הזרים יעזבו, שולדבראנד מתנדנד

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
עד כה לא התקיימו מגעים או פנייה רשמית של הנהלת הפועל למאמן. אדלשטיין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב סיימה אמש (חמישי) את העונה באכזבה עם הפסד 83:73 להפועל אילת, שהוביל להדחה אחרי הפסד 3:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. האדומים היו במשחק במשך שלושה רבעים, אך ריצה של הקבוצה הדרומית בפתיחת הרבע האחרון סיימה את העונה של הפועל עם הדחה ברבע גמר הפלייאוף ובחצי גמר גביע המדינה. בקבוצה סימנו את המשחק הראשון בסדרה, בו איבדו את יתרון הביתיות, כמשחק שהכריע בסופו של דבר את העונה, ולא באים בטענות לשחקנים על המשחק האחרון.

בהפועל יחלו בקרוב מאוד לתכנן את העונה הבאה, בה תעבור הקבוצה לשחק באולם שנבנה במתחם הדרייב אין. השאלה הגדולה שעומדת בשלב זה על הפרק היא המשך דרכו של המאמן ארז אדלשטיין, שמסיים חוזה בן שלוש שנים. היו"ר רמי כהן כבר אמר שהוא בעד להמשיך עם מאמן נבחרת ישראל, ונראה כי לעמדה הזאת יש רוב בתוך ההנהלה של האדומים. למרות זאת, עד כה לא התקיימו מגעים או פנייה רשמית של הנהלת הפועל למאמן. מקורבים לראשי הפועל טענו מנגד כי מערכת היחסים הטובה בין רמי כהן לאדלשטיין תוביל בסופו של דבר להמשך דרכו של המאמן.

קרלון בראון הפועל תל אביב מול טריקו ווייט הפועל אילת. ברני ארדוב
קשה להאמין שהפועל תצליח להשאיר אותו. בראון/ברני ארדוב

סגל השחקנים של האדומים, שבסיסו נותר יציב בשנים האחרונות, יעבור שינוי מסוים בעונה הבאה. מתן נאור, רביב לימונד וגולן גוט מחזיקים בחוזה וימשיכו, כשיונתן מור הצעיר צפוי להגיע מקבוצת האקדמיה של איגוד הכדורסל. קרלון בראון מבוקש בבאמברג הגרמנית, שאף באה לצפות בו במהלך העונה, ובכל מקרה קשה לראות את הפועל מצליחה להשאירו לעונה נוספת, כשג'וש אוונס, ג'סטין הארפר ווינסנט קאונסיל יעזבו.

יותם שירן ויהונתן שולדבראנד מסיימים חוזה בן 3 שנים בהפועל, כשהראשון צפוי לעזוב לאחר שלא הצליח לפרוץ העונה. שולדבראנד מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן העולה החדשה עירוני נהריה, וייתכן שיחליט לשנות אווירה. בהנהלת הפועל לא יגשו לשחקן לפני שיוחתם מאמן, מה שיכול לתת יתרון לקבוצות אחרות. טמיר אריאלי חתום לעונה נוספת בהפועל, אך ייתכן ויעזוב גם כן.

כמו כן הודיעה היום הפועל על הפסקת עבודתו של יורם חרוש במועדון. חרוש, ששימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, הוביל בשנתיים האחרונות להקמת האקדמיה של הקבוצה, והישג השיא היה עליית קבוצת הנוער של האדומים לחצי גמר הפלייאוף. "הפועל תל אביב רוצה להודות ליורם על תרומתו, על ההשקעה האדירה, השקט הנפשי, המקצוענות , הידע והערכים שהקנה למועדון ולשחקניו בתקופת פעילותו", נכתב בהודעה לתקשורת של הקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully