וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי ירושלים הותקפו בחולון ונזקקו לטיפול רפואי

16.5.2014 / 9:15

לפי החשד עשרה צעירים, המזוהים עם אוהדי חולון, תקפו שני אוהדים. אליהו: "חולון הפתיעו אותי, יהיה קשה בחצי הגמר"

- שחקן הפועל ירושלים רונלד דופרי מול שחקן הפועל חולון לורנס באוורס. ברני ארדוב
מוכנים כבר לאתגר הבא. ירושלים/ברני ארדוב

הפועל ירושלים העפילה אמש (חמישי) לחצי גמר הפלייאוף אחרי שניצחה 74:75 את הפועל חולון באולם הפחים ותמתין כעת ליריבה שלה בדרך לגמר, שתיקבע במשחק החמישי בין מכבי חיפה לעירוני נס ציונה. על החגיגות של ירושלים העיב אירוע אלים בסיום המשחק בו הותקפו שני אוהדי הקבוצה בשעה שהלכו למכוניתם ונזקקו לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון.

על פי החשד, כעשרה צעירים, המזוהים עם אוהדי חולון, עקבו אחרי השניים מחוץ לאולם והחלו לקלל אותם ולאחר מספר רגעים תקפו אותם. האירועים האלימים החלו עוד לפני היציאה מהאולם, כשמחנות האוהדים החלו בקללות ובשירים אחד כנגד השני, בעוד על הפרקט התלהטו היצרים, כשחלק מאנשי הנהלת חולון לא אהבו את העובדה שאנשי ירושלים החליטו לחגוג על הפרקט מול עיניהם.

שחקן הפועל חולון סקוטי ריינולדס מול שחקן הפועל ירושלים יניב גרין. ברני ארדוב
עבודה מצוינת. גרין/ברני ארדוב

בצד המקצועי, בירושלים היו מרוצים מאוד מהעובדה שידעו לנצח משחק חוץ קשה ללא ג'וש דאנקן וארטיום פרחוסקי. הפוורוורד-סנטר האמריקאי נפצע בקרסול יומיים לפני המשחק, החלים, אך אתמול בבוקר חש ברע בשל קלקול קיבה ולא הגיע למשחק. בקבוצה מאמינים שיחזור להתאמן באימון שייערך במוצאי שבת. פרחוסקי סובל מפציעה מהמשחק השני ברבע גמר הפלייאוף, ובירושלים מעריכים כי ישוב להתאמן במהלך השבוע הקרוב.

"המשחק הזה היה דומה למשחקים האחרים, היו משחקים מאוד קשים, חולון מאוד הפתיעו אותי, הם שיחקו עם הרבה אנרגיה אבל בסופו של דבר אנחנו היינו עדיפים", סיכם ליאור אליהו אחרי המשחק, "אנחנו עם הפנים לחצי גמר ובעזרת השם מתחילים כבר לחשוב על הגמר. מי שינצח בסדרה בין חיפה לנס ציונה זה אומר שהוא יותר טוב, ומחכה לנו סדרה מאוד קשה. הצלחנו להתעלות על החיסרון של פרחוסקי ודאנקן, זה משבש לגמרי את המשחק עם ההרכבים שאנחנו משחקים בעקבות הנסיבות, ואני מקווה שהם יחזרו כבר השבוע להתאמן".

* הקבוצה תחל היום את שיווק המנויים לארנה החדשה בסרטון פרסומת שישובץ בערוץ 10 החל מהשעה 18:30, במקביל למשחק הפיינל פור בין מכבי תל אביב לצסק"א מוסקבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully