וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תגיש הצעה כספית לחנן ממן

15.5.2014 / 20:00

אלי טביב כבר נפגש עם קשר בוורן בעונה האחרונה אך השחקן מבוקש גם בקבוצות אחרות. קורצקי עוקב אחרי מירקו איבנובסקי

one

בית"ר ירושלים מנסה להתחזק לקראת העונה הבאה ובימים הקרובים היא צפויה להגיש הצעה כספית לקשר חנן ממן, איתו כבר נפגשה. ממן, ששיחק בבוורן בעונה האחרונה ולפני כן בהפועל חיפה ובהפועל תל אביב מבוקש בקבוצות נוספות ובמקביל בודק אופציות להישאר בחו"ל ולכן רק בתחילת חודש הבא ונראה כי כרגע הסיכויים שייענה להצעת בית"ר אינם גבוהים.

מעבר לממן, בית"ר צפויה להגיש הצעה כספית גם לתומר סוויסה והפועל באר שבע במטרה לצרפו לקבוצה. בבית"ר רוצים לחזק משמעותית את החלק הקדמי ואף הוקצב סכום של קרוב ל-200 אלף דולר לצירוף חלוץ זר. מאמן הקבוצה מנחם קורצקי עוקב אחר החלוץ מירקו איבנובסקי מאסטרה הרומנית וייתכן שבקרוב תיפתח הקבוצה במו"מ עימו. דינו שקבורץ צפוי לקבל הצעה רשמית מהקבוצה בקרוב ובמידה והתנאים הכספיים יסוכמו הוא עשוי להצטרף.

בנוגע ליחסים בין הבעלים אלי טביב לראש עיריית ירושלים, בימים האחרונים נעשים ניסיונות תיווך בין הצדדים כאשר המסר שטביב העביר לראש העיר הוא כי אין לו התנגדות לצירוף שותף למועדון ב-50 אחוז מהבעלות, וכי במידה ויימצא אחד כזה שישתתף איתו בנטל הכספי - הוא יתקבל בברכה. יש לציין כי במקרה כזה, שותף פוטנציאלי יצטרך לשלם לטביב כ-6 מיליון שקל, מחצית מהשקעתו בשנה האחרונה (12 מיליון שקל).

חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
חוזר לליגת העל? ממן/GettyImages

המאמן הבא מנחם קורצקי כבר חתם על חוזהו והגישו למועדון כאשר בתחילת השבוע הבא צפויה החתימה הרשמית. לקורצקי אמורים להצטרף גיא סולומון עימו הפערים הצטמצמו וכמו כן תוגש הצעה למאמן הכושר דרור שמשון. בנוגע לעוזר המאמן, עדיין ישנו סימן שאלה ונראה כי הדברים יתבהרו רק לאחר שיחה שתתקיים בין הבעלים אלי טביב לדוד אמסלם. אמסלם אף מועמד לשמש כמנהל הקבוצה.

בימים הקרובים צפויים שחקני הקבוצה הזרים והישראלים לקבל את הסכום בו ייקנסו בעקבות השביתה והעלייה באיחור לאימון. מעבר לכך, מנהל הקבוצה מנחם נידם צפוי לעבור שימוע ולסיים את תפקידו במועדון בקרוב. בבית"ר יחלו בהכנות לעונה הבאה, ינסו בקרוב לסגור מחנה אימונים וכמו כן מאמן הכושר שימונה יגיש תכנית עבודה לשחקנים לקראת הפגרה.

בריאן ז'ונס טס לברזיל כאשר נראה כי המועדון לא יממש את האופציה עליו. אגב, משפחתו של ז'ונס עברה תלאות בשדה התעופה בטענה כי הם שוהים בצורה בלתי חוקית אך העניין הוסדר על ידי בית"ר והמשפחה עזבה את ישראל. בכל מקרה ז'ונס עצמו רוצה להמשיך ולשחק בישראל.

קובי מויאל, שגדל בבית"ר ועבר בקיץ האחרון לשריף טיראספול קיבל היום זימון בכורה לנבחרת ישראל. אריאל הרוש העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו בו כתב: "היום קיבלתי את הבשורה על זימוני לנבחרת ישראל לצמד המשחקים מול הונדורוס ומקסיקו. מעל להכל אני שמח על האיחוד המחודש שלי עם אבי ריקן ועם קובי מויאל שקיבל היום זימון בכורה לנבחרת. שלושתנו עברנו יחד שנים רבות ונפלאות בבית"ר ירושלים, זכינו בתארים בנערים ובנוער וזכינו בתארים גם בקבוצה הבוגרת. לסגור מעגל שלושתנו בנבחרת ישראל, זה הדבר הכי מרגש שאפשר לחשוב עליו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים בריאן ז'ונס. קובי אליהו
לא צפוי להישאר. ז'ונס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully