וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים: "אנחנו בחסות ההתאחדות"

14.5.2014 / 16:00

השחקנים הציגו חזית מאוחדת בוועדת המשמעת לאחר שקיבלו הבטחות מניר אלון. סוויסה מועמד, שקבורץ יקבל הצעה רשמית

one

בבית"ר ירושלים מעוניינים לנסות לצרף לקראת העונה הבאה את קשר-חלוץ הפועל באר שבע תומר סוויסה. לסוויסה חוזה לשנתיים נוספות בבאר שבע, אך הוא קיבל לא מזמן הודעה עח שחרורו. בבית"ר אמרו בעניין כי "סוויסה לא שוחרר מסיבות מקצועיות אלא כי קשה לו לשבת שם על הספסל וזה לגיטימי. אם הוא יצטרף לבית"ר הוא יהיה שחקן משמעותי". גם מ.ס אשדוד מעוניינת בסוויסה וצפויה להגיש לו הצעה.

חוץ מסוויסה, בבית"ר צפויים להגיש בקרוב הצעה רשמית גם לבלם הקרואטי דינו שקבורץ ששיחק במועדון לפני שנתיים. שקבורץ משחק היום בקפריסין ואם יגיעו עימו להבנות, הוא יחזור לקדנציה שנייה במועדון. במקביל בודקים בבית"ר אופציות של בלמים נוספים, ביניהם הבולגרי דניאל דימוב. ניסו קפילוטו יקבל הצעה רשמית בקרוב במטרה להשאירו במועדון, אך נראה כי המו"מ עימו לא יהיה פשוט.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
על הכוונת של בית"ר ואשדוד. סוויסה/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי צפוי לחתום עד סוף השבוע על חוזהו במועדון. קורצקי כבר יושב עם סוכנים ועוקב אחרי שחקנים זרים לקראת העונה הבאה. המאמן לוקח את הזמן בנושא הזרים שיצורפו, שלדעתו תהיה להם משמעות קריטית. הקושי הגדול ביותר הוא בעמדות הקשר האחורי והחלוץ, כאשר בית"ר מקציבה לעמדות אלה סכום של 150-200 אלף דולר לעונה.

הצוות איתו יעבוד קורצקי עדיין לא הושלם. כרגע נראה כי מאמן השוערים גיא סולומון מתרחק מהקבוצה בשל פערים כספיים. בנוגע לעוזר המאמן הדברים תלויים בדוד אמסלם. בבית"ר קיבלו החלטה להשאיר את אמסלם, אך עדיין לא ברור באיזה תפקיד. לאחר פיטוריו הצפויים של מנחם נידם אמסלם עשוי לקבל הצעה להתמנות למנהל הקבוצה ואם יגיעו להבנות ישמש בתפקיד. אם אמסלם לא יהיה מעוניין הוא עשוי להמשיך כעוזרו של מנחם קורצקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
מי יהיה בצוות שיעבוד סביבו? קורצקי/ברני ארדוב

שחקניה הישראלים של בית"ר הגיעו לוועדת המשמעת של המועדון בעקבות השבתת האימון לפני מספר שבועות והעלייה באיחור לאימון יום לפני כן. ניר אלון כינס אותם ואמר להם שההסתדרות מאחוריהם והקבוצה אינה יכולה לקנוס אותם. בתיאום עם אלון, מרבית השחקנים שנכנסו לדיון לא הסכימו להרחיב בדיבור ורק אישרו שהם תחת ההסתדרות ופועלים לפי הוראותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully