וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן זימן את הסגל: בניון חוזר, בכורה למויאל ודאבור

15.5.2014 / 15:35

25 שחקנים ייצאו למסע המשחקים מול מקסיקו והונדורס בעוד שבועיים. קשר שריף וחלוץ גראסהופרס יזכו לבכורה בבוגרת. הקפטן, שיוכל לשבור את שיא ההופעות: "משמח מאוד, תמיד כיף להגיע לנבחרת". ראדי, מליקסון ושכטר בחוץ

יוסי בניון נבחרת ישראל. מגד גוזני
חוזר ללבוש כחול לבן. יוסי בניון/מגד גוזני

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, פרסם היום (חמישי) את הסגל שלו לקראת צמד המשחקים מול מקסיקו והונדורס, שייערכו בסוף החודש. כצפוי, בסגל של המאמן מופיע שמו של יוסי בניון, כאשר דודו אוואט נעדר ממנו. בניון ישבור במשחקים הללו את שיא ההופעות של הנבחרת בכל הזמנים, בו מחזיק עוזר המאמן – אריק בנאדו. "שמח מאוד על הזימון, תמיד כיף להגיע לנבחרת", אמר בניון לאחר הזימון. בנבחרת שוחחו עם ליאור רפאלוב והוא הוזמן לאחר שאישר כי הוא כשיר למפגש. ניר ביטון לא זומן מאחר ואינן כשיר.

כמו כן גם הבלם טל בן חיים זומן למרות שאינו משחק בקביעות במדי סטנדרד ליאז'. השמות המעניינים והמפתיעים בסגל הם אלו של קשר שריף טירספול קובי מויאל וחלוץ גראסהופרס מונס דאבור שזומנו לראשונה לסגל הבוגרת. מויאל אמר לאחר הזימון: "חיכיתי ליום הזה, זה חלום שהתגשם, כעת חובת ההוכחה עליי". גם גילי רמוט חוזר לסגל לאחר תקופה לא קצרה. ניר ביטון, חן עזרא ואייל משומר שזומנו למשחק מול סלובקיה נותרו הפעם בחוץ בגלל פציעות. מאור מליקסון, איתי שכטר, מהראן ראדי ואלמוג כהן נשארו בחוץ בגלל סיבות מקצועיות.

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
סגל מאוזן. אלי גוטמן/ברני ארדוב

הנבחרת תתכנס לקראת משחקי הידידות ביום שלישי הקרוב ותערוך שלושה אימונים. במוצאי שבת היא תמריא ליוסטון, שתשמש תחנת מעבר בדרך למקסיקו, שם היא תקיים ביום שלישי אימון מסכם באיצטדיון אצטקה. ביום חמישי (29 במאי) יתקיים משחק הידידות שיהווה הכנה אחרונה למארחת לקראת המונדיאל. למחרת תשוב הנבחרת לטקסס ותתאמן לקראת המשחק בשני מול הונדורס (2 ביוני), שיתקיים באיצטדיון ה-BBVA ביוסטון.

בעניין יוסי אבוקסיס, גוטמן כבר הצהיר במסיבת העיתונאים האחרונה שקיים שזה ישמש כעוזרו אם ישוחרר על ידי משה דמאיו, אולם האישור הרשמי טרם הגיע לנבחרת. בהתאחדות מעריכים שאבוקסיס יקבל את השחרור בקרוב מאוד, אולם מדגישים כי שכר העבודה כעוזר נוסף לצד גוטמן תהיה על בסיס שעתי. "אין כל חדש בעניין אבוקסיס, ברגע שישוחרר על ידי דמאיו הוא יהיה בנבחרת. שני העוזרים יהיו שווים", אמרו בהתאחדות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סגל הנבחרת:

שוערים: גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד).

שחקני הגנה: אבי ריקן (ציריך), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב) שרן ייני (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אוראל דגני (הפועל תל אביב), רמי גרשון (בוורן), יובל שפונגין (מונס), טל בן חיים (סטנדרד ליאז').

קישור: ערן זהבי (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), ביברס נאתכו (פאוק סלוניקי), יוסי בניון (ק.פ.ר), קובי מויאל (שריף טירספול), בירם כיאל (סלטיק), גילי ורמוט (הפועל תל אביב)

התקפה: אליניב ברדה (הפועל באר שבע), עומר דמארי (הפועל תל אביב), עדן בן בסט (טולוז), טל בן חיים (מכבי תל אביב), בן שהר (ארמיניה בילפלד), מונס דאבור (גראסהופרס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully