וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף הודיע: ”אני נשאר. עובד על העונה הבאה”

15.5.2014 / 21:20

כ-20 אלף צהובים חגגו עם שחקני מכבי ת”א בגני יהושע, קרויף הרגיע. גולדהאר הונף באוויר: ”ג’ורדי - הנשק הסודי שלנו”

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עונה נפלאה נוספת שהסתיימה באליפות שניה ברציפות, חגגה הערב (חמישי) מכבי תל אביב עם אוהדיה בגני יהושע. כל השחקנים והצוות המקצועי הופיעו לחגיגות, שכללו טקס הצגת שחקנים חגיגי, טקס הנפת צלחת האליפות, שירי אליפות וגם שלל הופעות - ביניהן של עומר אדם - ועוד. את האירוע הנחו שדרני הרדיו הראל סלוצקי ועופר דומינגז. כ-20,000 אוהדים הגיעו לפארק וקיבלו בשורות טובות מהמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שהודיע כי ימשיך במועדון.

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב עם צלחת האליפות. יותם רונן
יש אליפות, יש המשכיות. מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף והשחקנים/יותם רונן
מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
בשמיים. מיטש גולדהאר/יותם רונן

21:55: ההופעות החלו: הזמר עומר אדם עלה על הבמה ושר עם השחקנים.

21:30: ג'ורדי קרויף נענה לדרישות האוהדים והודיע שימשיך במועדון. "אפשר להגיד ברגע זה שאני מתכוון להישאר. היו לי בימים האחרונים שיחות ממש טובות עם הבעלים שאני מאוד מעריך, והבנתי שאנחנו הולכים באותה הדרך ויש לנו חזון זהה. זה קשור לא רק לתקציב אלא לדרך. לזכות באליפות יהיה קשה יותר ויותר, ונצטרך להיות מוכנים לזה".

21:19: ראדה פריצה הפעיל את הקהל עם קריאות מוזרות למדי, הוריד חולצה וקיבל חיבוקים מהחברים.

21:17: רמי מרבאל, כוכב החגיגות הבלתי מעורער של הצהובים, המשיך להצטיין מחוץ למגרש והפגין גם עברית משובחת בשירת: "יש אליפות למכבי".

21:16: חגיגה גדולה של השחקנים על הבמה. דור מיכה וטל בן חיים לקחו את המיקרופון והנהיגו את שירת האוהדים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
פיו פיו. ערן זהבי/יותם רונן
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
הוא עדיין לא הצהיר שימשיך. פאולו סוזה/יותם רונן

21:11: לאחר הנאום, גולדהאר הציג את צלחת האליפות לקהל הרב בגני יהושע, וממנה היא הועברה לקרויף, לסוזה ולכל השחקנים.

21:08: הבעלים מיטש גולדהאר פנה לאוהדים: "תודה לכם, האליפות הזו היא בשבילכם. אני רוצה להודות לכל האנשים שמחוץ למגרש, שבלעדיהם לא היינו עומדים כאן היום. אני רוצה להודות באופן אישי לג'ק אנגלידיס, לפאולו סוזה על עבודה פנטסטית ולנשק הסודי שלנו ג'ורדי קרויף. כמובן, תודה לשחקנים ששרתו את הקהל והמועדון בצורה יוצאת מן הכלל. בואו נמשיך ליהנות".

21:06: ג'ורדי קרויף הודה גם הוא לאוהדים על התמיכה: "תודה לכם על שנה קסומה ומדהימה. אני ידעתי כשחקן עד כמה האוהדים חשובים, וגם עכשיו כמנהל ספורטיבי. בלי צוות האימון ואנשי המנהלה לא הייתה כאן קבוצה. אני רוצה להודות להם על המחויבות, העבודה הקשה וההשקעה הרבה. יש כאן צוות נדיר. וכמובן, אני רוצה להודות לחבורה המושגעת, המטורפת הזו של השחקנים, שעשו עונה גדולה. תודה לכולם".

21:05: המאמן פאולו סוזה פנה אל האוהדים: "אתם, האוהדים, אתם הדבר המרשים ביותר. בלעדיכם לא היינו משיגים את התואר. תודה לכם".

שחקני מכבי תל אביב עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף (במרכז). יותם רונן
קיבל אהבה מהשחקנים. ג'ורדי קרויף/יותם רונן
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
הרגע המוזר של הערב. ראדה פריצה/יותם רונן

21:03: שוער המשנה ברק לוי תפס את המיקרופון ופצח בשירת: "מי שלא קופץ, אדום".

21:00: אחרון חביב, הוזמן לבמה הבעלים מיטש גולדהאר. השחקנים חיכו לו והניפו אותו באוויר כמה פעמים, לקול תשואות עשרות האלפים בצהוב.

20:57: אחרי המאמן פאולו סוזה, גם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף עלה לבמה ומיד עטה עליו כל דבוקת השחקנים שרקדה וחגגה עמו. גם שניהם זכו לקריאות "תישאר, תישאר".

20:55: האוהדים הצהובים שרים: "האדומים אוכלים ת'לב".

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
השוערים עלו ראשונים. חואן פאבלו/יותם רונן

20:45: עוד מזהבי: "האמנתי שנהיה עם שתי אליפויות בגלל הדרך של המועדון. האמנתי שיהיה טוב, לא ידעתי עד כמה טוב. הכול זה מלמעלה. אני חושב שזו האליפות הכי שמחה ומתוקה שלי. היינו מההתחלה במקום הראשון. לא נסתפק באליפות הזו, רוצים גם אליפות שלישית".

20:43: שחקן העונה ערן זהבי לוואלה! ספורט: "בגלל פיו-פיו אחד לא לוקחים אליפות. זה היה מאמץ משותף של כולם. האליפות הזאת שייכת לקבוצה מצוינת ששיחקה כמו אלופה אמיתית מתחילת השנה ומגיע כל הכבוד לכולם. אני לא אוהב שמדברים רק עליי. בלי החברים שלי לא הייתי עושה חצי ממה שעשיתי ואני רוצה להודות לחברים שלי ולקהל. הלוואי ובכל עונה יהיה לנו כזה חדר הלבשה שמח עם כזה פרגון".

20:41: גל אלברמן הוצג, זכה לתשואות רמות ולקריאות קצובות "תישאר, תישאר" מצד האוהדים. הקשר עדיין מנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב בנוגע להארכת חוזהו. גם איתן טיבי זכה לקריאות זהות.

20:40: הקפטן שרן ייני: "תחושה נהדרת ואני רק מקווה שנמשיך להרגיש ככה, כי כל שנה שבה אתה זוכה בתואר זו שנה מדהימה. הקול שלי צרוד כי אני לא רגיל לצאת כל כך הרבה ולשתות, אז אני נשבר לאט לאט. הערב זו בטח חגיגה אחרונה ואחרי זה סיימתי. לזכות באליפות זה אולי קשה לגוף, אבל זה הכי כיף בעולם. הקהל כאן מדהים, הרגשנו אותם בכל משחק העונה. גם בחוץ הרגשנו איתם כמו בבית. אין קהל כזה בעולם".

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ברני ארדוב
זכה לקריאות "תישאר, תישאר". איתן טיבי/ברני ארדוב

20:34: עוד מברק יצחקי, לפני העלייה לבמה: "ידעתי בתחילת העונה שיש כאן צוות מצוין שמנהל את המועדון וחומר שחקנים טוב. ידעתי שיהיה משהו טוב. הייתה עונה מדהימה, אבל אני לא זוכר קבוצה שעשתה קמפיין כזה גם בליגה וגם באירופה".

20:30: השוערים ברק לוי וחואן פאבלו היו השחקנים הראשונים שהוצגו על הבמה.

20:27: אנשי הצוות המקצועי החלו לעלות על הבמה, כשבינתיים האוהדים הצהובים ממשיכים לחגוג ולצבוע על הדוכנים והחנויות.

20:18: ברק יצחקי הפצוע אמר לוואלה! ספורט: "חגגנו המון בשבועות האחרונים, והערב אנחנו חוגגים כמשפחה אחת גדולה עם האוהדים וזה כיף גדול. אין ספק שהרגע הכי מרגש שלי העונה היה במשחק האחרון, כששרן קרא לי לבמה להניף את הצלחת. ממש התרגשתי".

שחקני מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. יותם רונן
חגיגה על הבמה. שחקני מכבי תל אביב/יותם רונן

20:15: שחקני מכבי תל אביב מחכים לטקס ההצגה שלהם, בו ייקראו על ידי הכרוז שי סידי אחד-אחד לעלות על הבמה. גם ג'ורדי קרויף הגיע לחגיגות.

20:04: שחקן העונה ומלך השערים ערן זהבי לערוץ הספורט: "תמיד כיף לחגוג. היום נגמרות החגיגות אז נהנה כמה שיותר. אני זוכר שלפני ארבע שנים היה גול האליפות עם הפועל בטדי. זה כיף וטוב, אבל היום אני חוגג את האליפות של מכבי. לא האמנתי שהדרך שלי תהיה כזאת, מגיע למועדון הזה ללכת קדימה. אני רוצה להודות לקהל, לשחקנים שמשחקים לצדי ולצוות המקצועי. הלוואי שנדע עוד שנים כאלה".

20:01: טל בן חיים מאושר: "זו אליפות ראשונה שלי וזו התקופה המאושרת בחיי. תרמתי מאוד לקבוצה השנה, היה לי קל לעשות את זה כי הייתה לנו קבוצה מצוינת. תמיד יש כוח לחגוג עוד".

20:00: כמה אלפי אוהדים צהובים בגני יהושע, נותנים את האות לתחילת החגיגות הרשמיות של מכבי תל אביב.

גל אלברמן, חואן פאבלו, קרלוס גרסיה שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
המתורגמן של הספרדים. גל אלברמן עם חואן פאבלו וקרלוס גרסיה/יותם רונן
ברק בדש שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
ברק בדש/יותם רונן
- ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. ברני ארדוב
ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב/יותם רונן
אוהד מכבי תל אביב. יותם רונן
אוהד מכבי תל אביב/יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב. יותם רונן
אוהדי מכבי תל אביב/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully