וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כבוד וגאווה שמשווים אותי לאבי נמני"

קשר מכבי ת"א שבר את אחד השיאים של שחקן העבר עם 26 שערים. ראלי צפוי לסגור, עוד על הכוונת: בן בסט, חמד ומורי

one

האלופה מכבי תל אביב נפרדה אמש (רביעי) בתיקו 2:2 את ממכבי חיפה בערב מרגש בו נפרדו המועדון הירוק והכדורגל הישראלי מאצטדיון קרית אליעזר. התוצאה הייתה חסרת חשיבות עבור הצהובים שהוכתרו כבר לפני שבועיים, אך מה שכן היה חשוב, הוא צמד שערים של שחקן העונה ערן זהבי, שהצליח להשוות את התוצאה בדקה ה-86 ועל הדרך להשתוות לעומר דמארי בראשות טבלת מלך השערים בליגת העל, כאשר לכל אחד מהם 26 שערים. במחזור האחרון תארח מכבי תל אביב את בני סכנין ואין ספק שהמטרה המרכזית תהיה להפוך את זהבי למלך השערים בסיום העונה.

הערב יערך אירוע האליפות הרשמי של המועדון, בגני יהושע שבפארק הירקון. כל אנשי המועדון הצהוב יגיעו לחגיגה, בה צפויים לנכוח כמה עשרות אלפים מאוהדי הקבוצה. הזמר עומר אדם יופיע על במת החגיגות ומתוכננות מספר הפתעות נוספות.

מי שנראה אמש ביציעי קרית אליעזר הוא המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, ששב ארצה לאחר מספר ימים בהם שהה בחו"ל. קרויף הגיע יחד עם הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס ובסיום המשחק נראו השלושה מסתודדים ארוכות על כר הדשא. אחרי חילוקי דעות על גובה התקציב שנתגלו בין קרויף לבעלים בשבועות האחרונים, נראה שכעת מסתמנת הסכמה לגבי הכספים שיושקעו ברכש לקראת העונה הבאה, במטרה להעמיד קבוצה שתצליח להתמודד על העפלה לשלב הבתים בליגת האלופות.

קרויף שיישאר בוודאות במועדון גם בעונה הבאה, כבר החל לעבוד על תוכניות הרכש לקראת הקיץ הקרוב. אחד השחקנים הראשונים שצפויים להגיע כבר בימים הקרובים הוא מגנה של בני יהודה עוז ראלי. שחקנים ישראלים נוספים שנמצאים בפנקסו של המנהל הספורטיבי הם עדן בן בסט, תומר חמד, קובי מויאל ודן מורי.

עוז ראלי, שחקן בני יהודה, מול גל אלברמן, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשנה הבאה ביחד. ראלי ואלברמן/ברני ארדוב

"אנחנו משחקים בכל משחק כדי לנצח. זאת המנטליות של המועדון וזאת הרוח שאנחנו רוצים להציג", אמר כובש הצמד ערן זהבי בסיום המשחק,"אני פה בשביל לשחק כדורגל, בשביל להתקדם ולעזור למועדון שלי להצליח. חזרנו לקדמת הבמה, זה המקום שמכבי תל אביב צריכה להיות בו. אני שמח שאני עוזר לעצמי, לחברים שלי ולמועדון להשיג את המטרות. אני רוצה להודות לחברים שעוזרים לי וכל הזמן מפרגנים לי בצורה שלא חוויתי אף פעם".

זהבי נשאל על תפקודו אמש כחלוץ מרכזי והשיב: "את זה צריך לשאול את פאולו. אני שמח לשחק איפה שהוא אומר לי. איפה שיגידו לי אני אשחק, בקישור, בהתקפה, ימין, שמאל, העיקר שאני אהיה על המגרש. אני רוצה להגשים הכל ולהשיג הכל".

על הקרב הצמוד על תואר מלך העשירם, אמר זהבי: "זו מלחמה ספורטיבית יפה. לשנינו יש 26 שערים וזה לא מובן מאליו. עומר עושה עונה נהדרת ואני רוצה רק לפרגן לו כי באמת מגיע לו. אם הוא יכבוש יותר אני אפרגן לו מכל הלב. בסופו של דבר זה כדורגל, זו מלחמה ספורטיבית אל תיקחו את זה למקום מעבר לזה".

זהבי שבר אמש את שיאו של אבי נמני – 25 שערים בעונה לשחקן קישור במכבי תל אביב. בסיום הוא הוסיף" "לכל אחד יש מקום בספרי ההיסטוריה של מכבי תל אביב. אף אחד לא ייקח לאבי את מה שהוא עשה. בשבילי זו גאווה וכבוד שמשווים אותי אליו, כי הוא היה קודם כל דוגמה על המגרש ומחוצה לו. אני מפרגן לו ולא צריך להשוות אותי אליו ומי עבר את מי, כי אלו השוואות לא נכונות".

זהבי התייחס לסיום גם לזימון הקרוב לסגל נבחרת ישראל: "אין ספק שאני רוצה להביא את היכולת הזו לנבחרת. זו אחת מהמטרות שעדיין לא הגשמתי, כי לא שיחקתי הרבה בקמפיין הקודם בגלל פציעה. אני לא צריך שיגידו לי להנהיג לי את הנבחרת או לשים לי סרט קפטן על היד. אני אנסה לעשות את הכי טוב על המגרש, ואם זה יבוא לידי ביטוי כמו במכבי תל אביב אני חושב שזה יהיה טוב לכולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ערן זהבי. קובי אליהו
26 חגיגות בליגה. זהבי/קובי אליהו

שוער המשנה ברק לוי פתח גם אמש בהרכב וצפוי לשחק גם בשבת נגד בני סכנין. לוי נמצא לאחרונה במו"מ מתקדם על חוזה ארוך טווח במועדון וצפוי לחתום בקרוב. בסביבת השוער לא פסלו אפשרות לצאת לעונת השאלה על מנת ולצבור דקות משחק, אולם גם הישארות בקרית שלום באה כמובן בחשבון. "בטח שהתגעגעתי לשחק, כמעט שנה לא שיחקתי" אמר השוער הצעיר בסיום המשחק. "כיף לחזור לשער ואני מקווה שבעתיד אני אשחק יותר. אני חושב שבשנתיים האחרונות אנחנו מראים הרבה אופי כקבוצה ולא מוותרים. נלחמים עד הסוף ולא משנה מה קורה. גם אם אנחנו סופגים, אנחנו תמיד חוזרים לעצמנו. אני חושב שזה מראה המון על הקבוצה גם בפן החברתי".

בשנתיים האחרונות משמש לוי כשוער משנה לוינסנט אניימה וחואן פאבלו. הוא אמר אתמול: "כל שוער שאני עובד איתו או שעבדתי איתו עד היום אני לומד. זה הכי כיף בעולם מצד אחד, אבל מצד שני זה בהחלט לא קל לא לשחק. יש לי את שורה אובארוב שממנו אני לומד הכי הרבה".

השוער נשאל האם הוא שוקל לצאת לעונת השאלה בעונה הבאה והשיב: "כרגע אני חושב רק על המשחק נגד סכנין בשבת ואחר כך יש לי קמפיין עם הנבחרת הצעירה. בסך הכול אני רוצה להישאר במכבי תל אביב, כי זה הבית שלי ואחר כך נראה מה יהיה".

ברק לוי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי להיות מושאל בעונה הבאה. ברק לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully