וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "כדי לעלות לגמר, אנחנו צריכים את טוני בריא"

הספרס מודאגים ממצבו של פארקר. לאונרד: "ת'אנדר או קליפרס? אני רוצה את מי שיותר טובה כדי להתכונן טוב לגמר"

שחקני סן אנטוניו ספרס, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, קאווי לאונרד. AP
זמן לנוח לקראת עוד סדרה. ג'ינובילי, דאנקן ולאונרד/AP

סן אנטוניו מציגה פאוור פורוורד בן 38, שחקן שישי בן 36 ופוינט גארד שיחגוג בסוף השבוע יום הולדת 32. סדרה בת שבעה משחקים נגד דאלאס בסיבוב הראשון של הפלייאוף הייתה אמורה להתיש את הקבוצה, אבל עכשיו יש לשחקנים קצת זמן לנוח.

הספרס הביסו הלילה (בין רביעי לחמישי) 82:104 את פורטלנד, ניצחו בסדרת חצי גמר המערב 1:4 ומחכים למנצחת בסדרה בין אוקלהומה סיטי ללוס אנג'לס קליפרס. "העונה הארוכה גובה מחיר מכולם", אמר טים דאנקן שקלע הלילה 16 נקודות, "אם אתה רוצה להגיע לסוף, אתה צריך להתמודד. עד שהסדרה המקבילה תסתיים, ננוח ונתאושש".

הספרס גם ישתמשו בזמן הזה כדי ללמוד על הפציעה של טוני פארקר. הצרפתי סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ויצא הלילה סמוך לתחילת הרבע השני. "ברור שזה מדאיג אותנו", אמר דאנקן, "הייתה לו סדרה מצוינת וזה תפס אותו פתאום. הוא התחיל להרגיש כאב קצת מוזר והצוות הוציא אותו לפני שהוא יפגע בעצמו. אני חושב שזו הייתה ההחלטה הנכונה. אני מקווה שזה לא משהו חמור. אם אנחנו רוצים להגיע לגמר, אנחנו צריכים אותו בריא".

פארקר נכנס למשחק מספר 5 נגד הבלייזרס עם ממוצעים של 21 נקודות ו-5.4 למשחק בפלייאוף. הרכז הצרפתי החמיץ 14 משחקים בעונה הסדירה בגלל פציעות והספרס רשמו באותם משחקים מאזן של 3:11, אבל ברור שאף אחד בקבוצה לא רוצה לראות אותו בחוץ.

היריבה הבאה תגיע כאמור מהסדרה בין הת'אנדר לקליפרס. אז מי עדיפה? "אני רוצה לשחק נגד הקבוצה הכי טובה, זה יכין אותנו הכי טוב לגמר של ה-NBA", אמר בביטחון קאווי לאונרד.

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס, מול רובין לופז, פורטלנד טריילבלייזרס. AP
פלייאוף מצוין עד עכשיו. פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully