וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר יאמן את גולדן סטייט

שחקן העבר דחה הצעה מניו יורק ניקס ויעמוד על הקווים באוקלנד. יחליף את מארק ג'קסון וירוויח 25 מיליון דולר ב-5 שנים

סטיב קר, כדורסלן עבר. AP
מוכן לאתגר? קר/AP

סטיב קר סיכם על חוזה לחמש שנים כמאמן גולדן סטייט ווריורס, כך על פי דיווחים ביהאו ספורטס וברשת TNT. שחקן העבר צפוי להרוויח 25 מיליון דולר ויגיע לאוקלנד אחרי שהוא דחה הצעה לאמן את ניו יורק ניקס ולמעשה לאחד כוחות עם פיל ג'קסון שהדריך אותו כשהוא שיחק בשיקגו בולס.

הנהלת הווריורס ניהלה מו"מ עם סטן ואן גנדי, אבל זה בחר לבסוף בהצעה של דטרויט פיסטונס. באותו רגע אנשי הפרנצ'ייז קבעו פגישה עם קר ואחריה הם השתכנעו שהוא האיש הנכון לעמוד על הקווים. בארה"ב מספרים שההחלטה הזו צפויה לאכזב מאוד את ג'קסון ואת הניקס.

שחקן העבר בן ה-48 יחליף את מארק ג'קסון שפוטר מיד אחרי ההדחה על ידי לוס אנג'לס קליפרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הוא לא אימן בעבר ובשנים האחרונות עבד כג'נרל מנג'ר של פיניקס סאנס ושימש כפרשן בטלוויזיה.

קר שיחק ב-NBA במשך 15 שנים, בהן העמיד ממוצעים של 17.8 דקות, 6 נקודות ו-1.8 אסיסטים למשחק. הוא זכה עם שיקגו בשלוש אליפויות ועם סן אנטוניו בשתיים נוספות. קר נחשב לאחד מקלעי השלשות הגדולים בשנות ה-90 וזכור כמובן בזכות קליעה מנצחת במשחק מספר 6 של שיקגו נגד יוטה בגמר ב-1997, משחק בו הבולס ניצחו וזכו באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully