וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואן גנדי מונה למאמן הפיסטונס

המאמן שהוצג רשמית בדטרויט: "הקבוצה תשקף את המסורת של המועדון". הבעלים: "סטן הוא ווינר מוכח". הווריורס פנו לקר

המאמן האמריקאי סטן ואן גנדי. AP
קיבל את מבוקשו בפיסטונס. ואן גנדי/AP

סטן ואן גנדי הפך הערב (רביעי) למאמן דטרויט פיסטונס, והוצג במועדון. המאמן הוותיק, שאימן לאחרונה את אורלנדו ופוטר בעקבות סכסוך עם דוויט הווארד, סיכם על חוזה לחמש שנים, ויקבל סמכויות ניהוליות נרחבות. ואן גנדי דרש את אותן הסמכויות גם מגולדן סטייט עמה ניהל מו"מ, אך זו סירבה לתת לו אותן, ולאחר שהפיסטונס הסכימו, בחר המאמן בהם.

"זהו כבוד להיבחר כדי לסייע לבנות את הפיסטונס למועדון שייאבק על אליפויות", אמר ואן גנדי בהצגתו בדטרויט. "החזון של טום גורס לגבי בנייה לעתיד, בעודו מחפש אחר שיפור מיידי הוא אתגר שאני מאמץ בחום. אנחנו נעבוד כדי לבנות קבוצה על הפרקט שתשקף את המסורת העשירה של המועדון, ואת הקשיחות ומוסר העבודה של האוהדים באזור דטרויט".

טום גורס, הבעלים אמר על ואן גנדי: "סטן הוא ווינר מוכח בליגה שלנו. הוא בונה קבוצות עם תשוקה, מטרה וקשיחות. הוא מורה נפלא שיסייע לשחקנים שלנו להתפתח. הוא יותר ממאמן גדול, הוא מנהיג גדול. הדבר שאני הכי נרגש לגביו הוא היכולת של סטן לסייע לנו לעצב את המועדון ולהנחיל את הערך של מה זה אומר להיות הטוב ביותר. הזמן שלי עם סטן שיכנע אותי כי הוא יביא את השחקנים שלנו, את הקבוצה והקהילה למקום שנוכל להתגאות בו".

בדטרויט הסכימו לדרישות מכיוון שהם פיטרו את מוריס צ'יקס באמצע העונה והג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס החליט לעזוב את התפקיד באפריל לאחר יותר מעשור. בגולדן סטייט, שהבינו שואן גנדי לא יחתום בקבוצה שלהם, מנסים לפנות לכיוון שונה בדמות סטיב קר שמחוזר נמרצות על ידי הניו יורק ניקס, אך ברחבי הליגה הדעה הרווחת שהפרשן ושחקן העבר יחתום בניקס של פיל ג'קסון.

עוד קבוצה שמחפשת מאמן היא יוטה גאז', שלפי דיווחים פנתה לשחקן האגדי שלה ג'ון סטוקטון ושאלה אותו אם הוא מעוניין במשרת אימון בקבוצה.בשבועות האחרונים מעל ל-20 שמות נקשרו למשרת האימון ביוטה וחלק מהשמות כללו את ג'ים בוילן (עוזר מאמן סן אנטוניו), מייק בודנהולצר מאטלנטה, ואפילו אטורה מסינה מאמן צסק"א.

שחקני העבר ג'ון סטוקטון, אייזאה תומאס בהיכל התהילה. Stephan Savoia, AP
יוטה נואשתת. סטוקטון/AP, Stephan Savoia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully