וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טואטחה לא יאריך את חוזהו במכבי חיפה

15.5.2014 / 6:20

השחקן מעדיף לצאת לחו"ל, בין היתר בגלל מחאת האוהדים נגדו. הירוקים יידחו את מחנה האימון באוסטריה ל-15 ביולי

אדריאן הרבשטיין

עוד בטרם נודע שמכבי חיפה לא תשחק באירופה בעונה הבאה, הנהלת המועדון הגדירה את ה-29 ביוני כתאריך היעד שלה למחנה האימונים שיתקיים באוסטריה. אלא שאתמול (רביעי), אחרי ה-2:2 הביתי נגד מכבי תל אביב, התברר סופית כי הקבוצה לא תעפיל למפעל האירופי, ובמועדון החליטו לדחות את המחנה לתאריך אחר, ה-15 ביולי. "פתיחת האימונים תידחה, לא נשתתף באירופה ולכן אין טעם לצאת למחנה מוקדם", הסבירו אתמול במועדון. המחנה יתקיים במלון אחר, אבל באותו אזור באוסטריה בו קיימה הקבוצה את המחנה בעונה שעברה. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' כבר עודכן בפרטים וכעת הוא יוכל לדחות במעט את הלחץ סביב החתמת השחקנים.

חלק מהקהל של מכבי חיפה המשיך אתמול במחאה כלפי טאלב טואטחה, אלא שכעת בסביבתו של השחקן כבר לא בטוחים שיישאר בישראל. ההערכות הללו מגיעות דווקא בצל התקרבות שנרשמה לאחרונה בין השחקן למועדון. טואטחה שיחק בקבוצה הבוגרת חמש שנים ונראה שינסה לצאת לבלגיה בקיץ. גנט וסטנדרד ליאז' מועמדות לקלוט אותו, כשגם בוורן שבה שיחק חברו מוחמד גדיר בתמונה. במכבי חיפה יצטרכו לקבל כעת החלטה האם למכור את השחקן בכל מחיר, או להשאיר אותו ביציע. נראה שאחד הנושאים שרק חיזקו את ההחלטה של השחקן הוא היחס לו הוא זוכה מהקהל.

בחזרה למשחק: במועדון גינו אתמול את זריקת האבוקות לתוך תחומי המגרש ומקווים שלא לספוג עונש רדיוס כבד, שיגרום לפתיחת העונה מול יציעים ריקים. "כמה אוהדים סוררים עשו טעות, ויכולים לדחות את החגיגה של פתיחת העונה, ולא משנה היכן נשחק", אמרו במועדון. ההתאחדות לכדורגל תזמן את חיפה לדין, וזאת תבקש להתחשב בנסיבות – האבוקות הודלקו כחלק מחגיגות הפרידה מקרית אליעזר. אם חיפה תערוך משחק אחד ללא קהל, היא תפתח את העונה במגרשה הביתי. הסיבה: בעונה הבאה יחזור מפעל גביע הטוטו ושני המשחקים הראשונים שלו יתקיימו לפני פתיחת הליגה. בצל נושא האבוקות, במועדון מרוצים מאוד מהאופן שבו התנהל טקס הצגת השחקנים והארגון סביבו. מאות חולצות וצעיפים נרכשו אתמול מחנות האוהדים.

טאלב טואטחה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לבלגיה? טואטחה/אדריאן הרבשטיין

איזיקוביץ' דורש מסייף לחזור לישראל

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה הגיעה לסיכום עם בית"ר טוברוק לגבי מכירת כרטיס השחקן של קני סייף. השחקן עצמו נמצא בבלגיה, אבל במועדון קיבלו אתמול עותק מההסכם בין טוברוק לשחקן. בהסכם נכתב במפורש כי טוברוק יכולה להחליט בעצמה היכן ישחק. אריק איזיקוביץ' המחזיק ב-75 אחוזים מהכרטיס אישר אתמול כי הגיע לסיכום עם מכבי חיפה בעניין הכרטיס וגם בחיפה אישרו את הפרטים. אם השחקן יודיע כי סיכם בבלגיה, ייתכן כי הצדדים יגישו תביעה ויבקשו לדחות את ההעברה. סוכנו של השחקן דודו דהאן הבהיר אתמול לאנשי טוברוק כי השחקן לא רוצה לשחק בישראל בעוד שאיזיקוביץ' דרש מהשחקן לשוב לישראל ולהיפגש עם ראשי מכבי חיפה. בחיפה סבורים שאם השחקן ייפגש עם המועדון הצדדים יגיעו לסיכום.

המאמן סטנוייביץ' מחפש חלוץ זר לעונה הבאה. שלושת הזרים האחרים שיגיעו ישחקו בעמדות הבאות: קשר אחורי, בלם, והעמדה השלישית תלויה באריאל הרוש. אם שוער בית"ר ירושלים יגיע, יוחתם עוד קשר זר, ואם יוחלט ללכת על שוער זר, סטנוייביץ' יאייש את עמדת הזר החמישי שלו. בימים האחרונים יצר המאמן קשר עם חלוץ נבחרת סרביה הצעירה, ניקולה סטויליקוביץ', שיחגוג בקיץ 22. השחקן הבקיע העונה שבעה שערים במדי צ'וקאריצ'קי מצמרת הליגה הסרבית והוא נחשב לאחד הכישרונות העולים במדינה. הבעיה: השחקן עדיין לא מוכן להגיע לישראל ובמועדון עושים מאמצים לשכנע אותו לנחות כאן. יוסי בניון יודיע באמצע חודש יוני אם החליט לשוב לישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully