וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "אם היינו מנצחים, זה יכול היה להיזכר לדורות"

14.5.2014 / 22:04

מאמן חיפה מאוכזב, האוהדים לקחו איתם הביתה כיסאות מהאצטדיון. הקהל זרק אבוקות, חשש מענישה לעונה הבאה

אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה נפרדה הערב (רביעי) מקרית אליעזר עם טעם מעט חמוץ. הירוקים יזכרו לעד את המשחק האחרון שלהם באצטדיון החיפאי במשחק שהסתיים ב-2:2 מול מכבי תל אביב אחרי שער דרמטי של ערן זהבי בדקה ה-86 בעקבות טעות קשה של בויאן שראנוב. בכך חוסלו למעשה סיכוייה של חיפה להגיע לאירופה בעונה הבאה כאשר הפועל תל אביב היא זו שתהיה הנציגה הנוספת של הכדורגל הישראלי. בתוספת הזמן נזרקו אבוקות לעבר המגרש במפגן האבוקות האחרון שידע האצטדיון. בקבוצה מקווים שהקבוצה לא תספוג עונש שישפיע על אירוח משחקים בעונה הבאה. בסיום המשחק ניגשו שחקנים לשראנוב וחיבקו אותו. האוהדים שהתקשו להיפרד מהאצטדיון לקחו עימם כיסאות מהאצטדיון.

מכבי חיפה נפרדה מקרית אליעזר עם 2:2 מול מכבי תל אביב

משה רן חזר לקרית אליעזר, מכבי חיפה נפרדה

אבוקות קרית אליעזר. קובי אליהו
האבוקות האחרונות בקרית אליעזר/קובי אליהו
אוהדי מכבי חיפה עם הכיסאות מאצטדיון קרית אליעזר. ברני ארדוב
נפרדים גם מהכיסאות/ברני ארדוב

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה, שייפרד מהמועדון בשבת מול הפועל באר שבע, אמר בסיום המשחק: "אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל קרה מה שקרה. זה קרה לא מעט פעמים השנה. ליבי עם שראנוב, אלה דברים שקורים בכדורגל. היה משחק טוב, לא קל לשחק עם סגל חסר מול קבוצה כזו. אם היינו מסיימים עם ניצחון, זה יכול היה להיזכר למשך דורות וגם להשאיר אותנו במאבק על אירופה. האכזבה הגדולה מהמשחק היא שאיבדנו את הסיכוי להגיע לאירופה".

על הזיכרונות מקרית אליעזר אמר המאמן: "זה מרגש להיפרד מהאצטדיון. גדלתי פה מגיל תשע, אבא שלי שיחק פה משנות השבעים. בסך הכול זה מרגש מאוד, אני זוכר את עצמי כילד מהיציע שחולם להיות שחקן. הגשמתי את החלום גם כמאמן וגם כשחקן. אני שמח שייצגתי את המועדון בלא מעט רגעים, אבל הולכים לאצטדיון חדש לא פחות טוב". על העובדה שהקהל של חיפה קרא בשמו אמר: "יש קהל טוב למכבי חיפה וגם כשקיללו זה היה בסדר כי קהל מוציא לפעמים את העצבים על המאמן וזו זכותו. הקהל העריך אותי בתור שחקן ומאמן, וזה קהל שאני אוהב מאוד".

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"צריך לקחת את הדברים הטובים לאצטדיון החדש כדי שבעונה הבאה לא נאכזב כמו העונה". בוקולי/קובי אליהו
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה עם האוהדים. קובי אליהו
בנאדו נפרד מקרית אליעזר, הערב/קובי אליהו

גוסטבו בוקולי נפרד מקרית אליעזר: "היו לי פה כמה שנים טובות, וחבל שבעונת ה-100 של המועדון לא הצלחנו להגיע לאירופה. תמיד יש מחר, תמיד יש משחק הבא ועונה הבאה. לקחנו פה הרבה אליפויות וצריך לקחת את הדברים הטובים לאצטדיון החדש כדי שבעונה הבאה לא נאכזב כמו העונה. אני פורח עכשיו, כאילו שרק התחלתי. יש לי עוד כמה שנים טובות לתת למועדון הזה".

על הזיכרונות מהאצטדיון אמר: "יש לי הרבה רגעים מרגשים פה עם כל האליפויות שלקחתי ואת זה אני לוקח כדי לחזק אותי ואת השחקנים החדשים. אנחנו רוצים להראות שמכבי חיפה זה מועדון שחייב להיות באירופה ולעשות את זה בעונה הבאה. שראנוב לא אשם, זה כולנו וזה מה שקרה במשך כל העונה. אנחנו ביחד לטוב ולרע. אכזבנו כל השנה וזה לא קרה בגלל משחק כזה או אחר".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה בטקס הפרידה מקרית אליעזר עם משה רן, אביו של אבי רן ז"ל. קובי אליהו
סוף לסכסוך . שחר מעניק חולצה ממוסגרת של אבי רן ז"ל לאביו/קובי אליהו
משה רן, אביו של אבי רן ז"ל בוכה בקרית אליעזר. קובי אליהו
התרגש מהמחווה. משה רן/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה: "אני חושב שהגיע לנו לנצח בעיקר בזכות המחצית השנייה. שלטנו ויצרנו מצבים חשובים. לא ניצחנו, אבל אחרי כל החגיגות שהיו לנו הייתה לנו פחות הזדמנות לעבוד. פגשנו קבוצה שהיה לה על מה לשחק, אבל אני חושב ששיחקנו טוב".

על המשך דרכו במועדון אמר המאמן: "יש לי מחויבות לעבוד קשה בכל יום במכבי תל אביב. אני אוהב כדורגל ואוהב את המועדון. אני מחויב למועדון הזה ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר. זה מה שאני עושה בכל יום". על המאבק של זהבי עם עומר דמארי על מלכות השערים אמר המאמן: "שניהם עושים עבודה טובה. זהבי הוא בחור שמגיע להישגים. יש לו איכויות שונות. העונה הוא משחק מדהים ואני מקווה שנוכל להמשיך לשפר אותו לא רק ככובש. אני מקווה שהוא ימשיך להעלות את הרמה שלו".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם פאולו סוזה. קובי אליהו
חוגג את השוויון. סוזה עם זהבי/קובי אליהו
בויאן שראנוב שוער מכבי חיפה תופס את הראש. ברני ארדוב
זכה לחיבוקים מחבריו לקבוצה. שראנוב אחרי שער השוויון שספג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully