וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "אנחנו מכבי תל אביב ונרצה לשחק כמו אלופים"

13.5.2014 / 18:02

קשר האלופה מוכן למשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. ראדה פריצה: "יש לי זיכרונות מצוינים מהאצטדיון הזה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני מכבי תל אביב מדגמנים ל"אדידס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני מכבי תל אביב עוברים לאחרונה מאירוע לאירוע ומחגיגה לחגיגה, אחרי שהקבוצה הבטיחה לעצמה את תואר האליפות בפעם השנייה ברציפות. היום (שלישי) הצטלמו הקפטן שרן ייני, ברק בדש, קרלוס גרסיה, ראדה פריצה וגל אלברמן לגיליון המונדיאל של הירחון בלייזר עם קולקציה מיוחדת (Battle Pack) של חברת "אדידס", אחת מנותנות החסות למונדיאל. השחקנים לבשו את מדים מיוחדים מקולקציה חדשה ומיוחדת שהוכנה במיוחד לרגל המונדיאל שייפתח בעוד 30 יום בברזיל. השחקנים נעלו דגם מיוחד וחדש של אדידס בצבעי שחור-לבן, המהווה ייצוג חזותי של מסע הפרסום "הכול או כלום" ואותן ינעלו שחקני נבחרות ספרד וגרמניה.

במהלך הצילומים נשאל אלברמן איך זה יהיה להגיע למשחק החוץ של הקבוצה מחר נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, אחרי כל החגיגות והמסיבות ואמר: "זה לא קל, אבל צריך לזכור שאנחנו מכבי ואנחנו יכולים להכריז כבר סופית שאנחנו אלופים ונרצה לשחק כמו אלופים. בטח ובטח כשמדובר במפגש יוקרתי וחשוב גם עבור מכבי חיפה. מעבר לזה שאנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אנחנו גם רוצים להיות פקטור הוגן, בתחרות על המקום לאירופה, כך שמבחינתנו אנחנו ניתן את הכול".

אלברמן נשאל על רגע מיוחד שהוא נוצר מהאצטדיון בקרית אליעזר ממנו יתקיים טקס פרידה ולאחר היסוסים השיב: "אני חושב שכל המפגשים עם מכבי חיפה. לי באופן אישי תמיד היו מפגשים של קבוצות גדולות ומשחקי עונה. אני חושב שהניצחון שלנו 0:3 בתחילת העונה במחזור השלישי, זה היה אחד הרגעים שאני בהחלט אזכור מהאצטדיון הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש לי זכרונות מצוינים מהאצטדיון הזה", אמר ראדה פריצה שכבש צמד בניצחון הצהובים בתחילת העונה בקרית אליעזר. "אבל כמובן שזו תהיה חוויה נעימה לשחק גם באצטדיון החדש בחיפה, זה נראה כמו מתקן מרשים. דוגמן ליום אחד. ניסיון חדש ומעניין עבורי, אבל אני בהחלט חושב שאני מבקיע שערים יותר טוב מלדגמן. במונדיאל אהיה אוהד של קרואטיה. ההורים שלי משם וזה יהיה טבעי עבורי לאהוד אותם".

פריצה נשאל האם הוא חושב שיום אחד נראה גם את נבחרת ישראל במשחקי הגביע העולמי והשיב: "אני בטוח. אני חושב שיש כאן ליגה טובה עם הרבה שחקנים טובים ואני חושב שהכדורגל בישראל ממשיך להתפתח. אין לי ספק שבתוך כמה שנים גם ישראל תוכל להגיע למונדיאל".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully