וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בין גולדהאר לקרויף בנוגע לתקציב הרכש

13.5.2014 / 11:17

למרות זאת, במכבי ת"א מעריכים שהמנהל הספורטיבי ימשיך. הצהובים רוצים ניצחון רביעי על מכבי חיפה (ד', 19:30, ספורט1)

צילום ועריכה: קובי אליהו

האלופה מכבי תל אביב, מתקרבת לסיום העונה כאשר נותרו לה עוד שני משחקים, מחר (רביעי, 19:30, ספורט1 ו-HD) נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר וביום שבת בבלומפילד נגד בני סכנין. ביום חמישי יחגגו כל אנשי המועדון באירוע האליפות הרשמי שייערך בגני יהושוע שבפארק הירקון.

הקבוצה ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בחיפה והמאמן פאולו סוזה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שפתח ביום ראשון נגד עירוני קרית שמונה. השוער ברק לוי ימשיך לפתוח בין הקורות, כאשר קרלוס גרסיה שנתפר במצחו בסיום המשחק בתחילת השבוע, עשוי לקבל מנוחה. גל אלברמן, טל בן חיים ואיתן טיבי שלא פתחו במשחק הקודם, מועמדים לשוב להרכב הפעם.

בתוך כך, במועדון עוסקים בשאלת עתידם של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ושל המאמן סוזה. קרויף ששהה באירופה בימים האחרונים, יישאר ככל הנראה בתפקידו גם בעונה הבאה, למרות חילוקי דעות עם הבעלים מיטש גולדהאר בנוגע לגובה התקציב שיוקצה לרכש לעונה הבאה. סוזה אמור לתת את תשובתו הסופית בתוך כשבוע, ובשלב זה הנחת העבודה במועדון היא שהוא יישאר עונה נוספת. יחד עם זאת, במועדון לוקחים בחשבון אפשרות שהפורטוגלי יבקש לעזוב לאירופה.

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיעו להסכמה? גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

לקראת המשחק בחיפה נשאל סוזה האם הוא מוכן לקראת עשיית היסטוריה קטנה בכך שהקבוצה תשיג ניצחון רביעי רצוף על חיפה העונה והשיב: "העתיד תמיד מתחיל בהווה. לכן אנחנו רוצים תמיד לוודא שההמשכיות שאני מדבר עליה, וההרגל של לנצח והמנטליות של הניצחון, תהיה קיימת. ולכן אנחנו רוצים להמשיך לנצח".

סוזה התייחס לקריאות האוהדים 'תישאר' במשחק נגד קרית שמונה: "האוהדים אוהבים את מה שעשינו. הם מעריכים את מה שעשינו, ואני יודע שהם רוצים שנמשיך להצליח ושכולנו נהיה פה גם בעונה הבאה. לכן אני מבין את המחווה שהם עשו עבורי כאשר שרו לי. העלייה שלי ליציע הייתה מחווה לקהל. מהיום הראשון הם תמכו בנו בצורה בלתי רגילה, לא רק שער 11, אלא כל האצטדיון"

סוזה נשאל על השינויים שחלו בו העונה כמאמן ואמר: "אני חושב שבעיקר השתפרתי בהיבט של הגישה שלי למשחק מבחינה התקפית, יצירת שיטות שונות ומערכים שונים. הייתה לי קבוצה מאוד דינמית. השיפור היה בעיקר בכוונה שלנו לאורך כל העונה להציג כדורגל מהנה וחיובי, והראינו את זה בליגה המקומית וגם בליגה האירופאית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"העלייה שלי ליציע הייתה מחווה לקהל". סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully