וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "הרגשתי שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח"

לברון הסביר מדוע סירב לנוח במחצית השנייה נגד הנטס. פירס: "קשה מאוד לעצור אותו, בעיקר כשהוא משתמש בכוח ומהירות"

לברון ג'יימס מטביע מעל אנדריי קירילנקו, מיאמי מול ברוקלין. AP
אף אחד לא הצליח לעצור אותו. לברון/AP

ברוקלין נטס שלחה לא פחות משבעה שחקנים שונים כדי לשמור על לברון ג'יימס הלילה (בין שני לשלישי), אבל זה לא עזר. קינג ג'יימס סיפק תצוגה התקפית של 49 נקודות ב-16 מ-24 מהשדה, היה בלתי ניתן לעצירה והוליך את מיאמי ל-96:102 בתפוח הגדול ול-1:3 בסדרת חצי גמר המזרח.

לברון השווה את שיא הקריירה שלו בפלייאוף, אבל פספס זריקה מהקו שהייתה יכולה להביא אותו ל-50 עגול. "זו הפעם הראשונה בה איכזבתי את עצמי במשחק ניצחון", הוא אמר בסיום. המאמן אריק ספולסטרה הוסיף: "הוא היה מה שהיינו צריכים במשחק החוץ הזה וזה מה שהופך אותו לשחקן הכדורסל הכי טוב בעולם".

בכניסה לרבע האחרון היתרון של מיאמי עמד של שלוש נקודות. ספולסטרה שאל את לברון אם הוא רוצה לנוח בדקות הראשונות כדי להגיע רענן לשלבי ההכרעה, אבל הכוכב לא רצה לשמוע. בסופו של דבר הוא לא ירד לספסל לאורך כל המחצית השנייה."המאמן שאל אותי ולא ידעתי אם הוא רציני או לא", אמר לברון, "אני לא יכול לחזור על מה שאמרתי לו. רציתי לגמור את המשחק, הרגשתי שאנחנו חייבים לנצח".

פול פירס שחסימה שלו במשחק 7 נגד טורונטו הביאה את הנטס לסדרה מול האלופה, היה אחד מהאנשים שניסו לעצור את קינג ג'יימס. בסיום הוא אמר: "זה קשה, בעיקר כשהוא משתמש בכוח ובמהירות שלו, כשהוא מטה את הראש קדימה ומנסה ללכת לסל. בסופו של יום, קשה מאוד לשמור על לברון באחד-על-אחד. צריך לנסות להאט אותו, לשלוח אליו כמה שחקנים שחקנים, אבל לא עשינו את זה הערב. הוא שחקן נהדר והוא עשה צעד קדימה בדיוק מתי שהקבוצה שלו הייתה צריכה".

הסדרה תחזור עכשיו לפלורידה למשחק מספר 5 ועל פניו היא נראית גמורה. הנטס ניהלו קרב צמוד עם ההיט לאורך כל הלילה - אף קבוצה לא הובילה בהפרש דו ספרתי - אבל בסופו של דבר המארחת סיימה עם הפסד שהוציא ממנה הרבה אוויר. קווין גארנט אמר: "זה הפסד שקשה לבלוע, שקשה לקבל. אפשר לדבר על מה היינו צריכים ויכולים לעשות, אבל זה לא יעזור".

כריס בוש מיאמי היט, קווין גארנט ברוקלין נטס. AP
"הפסד שקשה לבלוע". גארנט מימין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully