וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון קלע 49 בניצחון מיאמי, פורטלנד צימקה

ג'יימס השווה שיא פלייאוף, האלופה ניצחה 96:102 בברוקלין ועלתה ל-1:3. הבלייזרס צימקו ל-3:1 עם 92:103 על סן אנטוניו

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
אש. לברון/AP

לברון ג'יימס השווה הלילה (בין שני לשלישי) את שיא הפלייאוף שלו, כשקלע 49 נקודות והצעיד את מיאמי לניצחון 96:102 על ברוקלין, שהעניק להיט יתרון 1:3 בסדרה. במערב: פורטלנד הצליחה להימנע מסוויפ, כשניצחה בבית את סן אנטוניו 92:103 וכפתה משחק חמישי בסדרה.

לברון ג'יימס מיאמי היט, פול פירס ברוקלין נטס. AP
מתחרט? פירס/AP

ברוקלין - מיאמי 102:96 (ההיט עלו ל-1:3 בסדה)

איזו תצוגה התקפית נפלאה ללברון ג'יימס, שמזכיר בפלייאוף הזה שוב ושוב את אמירתו המיתית של דייגו מראדונה: כדי לקחת את הגביע, תיאלצו לעקור לו אותו מהלב. לברון קלע 49 נקודות באחוזים מצוינים (16 מ-24 מהשדה, 14 מ-19 מהעונשין) ובכך השווה את הישג השיא שלו בפלייאוף, כשקלע במדי קליבלנד 49 מול אורלנדו בגמר המזרח ב-2009. כשנותרה 1.1 שניה לסיום ג'יימס עמד על קו העונשין והחטיא את הזריקה השנייה, שיכלה להשלים עבורו 50 נקודות, וגער על עצמו בתסכול (יחסי).

ג'יימס סחב את חבריו לאורך כל המשחק, כשכבר ברבע הראשון הפגיז מכל מקום, חדר באגרסיביות, דהר למתפרצות והעניש מעבר לקשת. בנוסף, הוא סיפק הגנה מצוינת על ג'ו ג'ונסון בדקות ההכרעה, שהבטיחו לאלופה את הניצחון. דווין וויד עזר לו עם 15 נקודות, בלילה שבו שיא המועדון שלו (46 נקודות בפלייאוף) נופץ. כריס בוש הוסיף 12 נקודות, כולל שתי שלשות חשובות ברבע האחרון, אחת מהן 59 שניות לסיום שקבעה 94:97 למיאמי ושברה את השוויון. ריי אלן הוסיף 11 נקודות, כולל 4 מהעונשין בדקה האחרונה. מיאמי סיימה את המשחק עם 53 אחוז מהשדה.

זה היה משחק צמוד, שבו אף קבוצה לא פתחה פער דו ספרתי. ברוקלין כבר הוליכה 79:82 ברבע האחרון, אבל הפעם לא הצליחה לשחזר את ההפגזה מהשלוש מהמשחק הקודם, כשסיימה רק עם 5 מ-22 מעבר לקשת, 22 אחוז. פול פירס, שאולי מתחרט על כך שביקש לשמור על לברון ג'יימס אחרי המשחק הראשון בסדרה, קלע 16 נקודות לברוקלין, ג'ו ג'ונסון קלע 18 נקודות (רק ב-5 מ-15 מהשדה, כולל החטאה חשובה בדקה האחרונה), דרון וויליאמס ושון ליווינגסטון קלעו 13 כל אחד, אבל רק 8 קבוצות בתולדות ה-NBA חזרו מפיגור 3:1, והנטס, שניצחו את מיאמי בצורה כל כך מרשימה בעונה הרגילה, מגלים שוב את ההבדל בין עונה רגילה לפלייאוף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לברון ג'יימס מטביע מעל אנדריי קירילנקו, מיאמי מול ברוקלין. AP
מסתכל בעניין: קירילנקו/AP
כריס בוש מיאמי היט, קווין גארנט ברוקלין נטס. AP
ושוב, השלשה הגדולה היא שלו. בוש/AP

פורטלנד - סן אנטוניו 92:103 (הבלייזרס צימקו ל-3:1 בסדרה)

הבלייזרס נלחמו על הכבוד, פופוביץ' נלחם על הבריאות של שחקניו, וזה נגמר מהר מהצפוי. אחרי מחצית ראשונה צמודה, פורטלנד התפוצצה ברבע השלישי (20:35) וסיימה אותו עם יתרון 17 נקודות, וברבע האחרון סן אנטוניו שיחקה על המחליפים כשהיא כבר חושבת על המשחק הבא, שיתקיים ביום רביעי בלילה בטקסס, בו היא תנסה לעלות לגמר המערב בפעם השלישי ברציפות.

דמיאן לילארד קלע 25 נקודות לבלייזרס, למרקוס אולדרידג' קלע 19 נקודות, ניקולא באטום קלע 14, קלט 14 וחילק 8 אסיסטים, וויל בארטון הוסיף 17 מהספסל, והספרס פשוט לא הצליחו להתמודד עם האנרגיות של פורטלנד, שבבירור רצו הרבה יותר את הניצחון.

ניקולא באטום, פורטלנד בלייזרס, טוני פארקר, סן אנטוניו. AP
הצרפתי הבולט. באטום/AP

מנגד, אף אחד משחקני סן אנטוניו לא שיחק יותר מ-27 דקות, כך שאין פלא שהקלע המצטיין היה טוני פארקר עם 14 בלבד, במשחק אותו סיים עם אסיסט אחד בלבד. פארקר, שקלע 29 ומעלה בשלושה מארבעת משחקי הפלייאוף האחרונים, נעצר על ידי ההגנה המקומית הנלהבת.

טים דאנקן קלע 12 וקלט 9, מאנו ג'ינובילי המשיך את חוסר היציבות עם 2 נקודות ב-1 מ-6 מהשדה. סן אנטוניו סיימה את הערב עם 3 מ-18 מהשלוש, 17 אחוז.רק כדי לציין את הרפיון ההגנתי של סן אנטוניו, אפשר לציין שהבלייזרס קלעו 62 נקודות בצבע, ושברו את שיא הנקודות שהספרס ספגו בצבע בפלייאוף בתקופת פופוביץ'.

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
לא יציב. ג'ינובילי/AP
רובין לופז, פורטלנד בלייזרס, מול טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. AP
רואים בעיניים מי יותר נחוש. לופז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully