וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין דחה את ערעור הפועל תל אביב

13.5.2014 / 10:36

עונש הרדיוס ע"ת בגין הקריאות נגד מזרחי יישאר על כנו. בהפועל כועסים על שמואל פרנקל. קרלון בראון: "חזרנו ליהנות"

אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר. מגד גוזני
הפועל תל אביב שוב עומדת לדין/מגד גוזני

הפועל תל אביב גברה אמש (שני) 74:98 על הפועל אילת וצימקה ל-2:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בין השתיים. הקבוצה של ארז אדלשטיין הציגה את משחקה הטוב ביותר בחודשים האחרונים, ומעל כולם בלט ג'סטין הארפר שקלע שיא עונתי של 33 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים. בהפועל החמיאו מאוד לפורוורד האמריקאי, ומקווים שיצליחו להשוות ל-2:2 במשחק שייערך באילת ביום חמישי הקרוב.

"זה היה כיף, חזרנו ליהנות ולשחק בצורה חופשית", סיכם קרלון בראון שקלע 20 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאין עלינו לחץ כי הם אמורים לנצח את המשחק, הם אמורים להיות הקבוצה היותר טובה עם התקציב היותר גדול, וכשהגב שלנו לא היה צמוד אל הקיר הדברים התחברו, אז זה היה בהחלט כיף". על ההצגה של הארפר הוסיף בראון: "ג'סטין שיחק מצוין. זה נתן הרבה השראה לראות אותו משחק ככה, עם התנועה הטובה עם הגב לסל וקולע את השלשות. היה לו משחק מושלם, גם בהגנה שם הוא עצר את יינסי גייטס וכדיר".

על המשחק הרביעי אמר בראון: "המשחק הבא יהיה אותו סיפור. זה אצלם בבית, אז הם אמורים לנצח, הלחץ עליהם, הלחץ על הקהל שלהם לבוא ולדחוף אותם. אתה חייב להאמין, זה הפלייאוף, אף אחד לא ציפה שגליל ינצחו את מכבי בשבוע שעבר. אנחנו חייבים להאמין כי הרבה אנשים, גם בתקשורת, לא מאמינים".

גורמים בהפועל טענו אמש כי יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל הלך במהלך המשחק למשקיף דוד שולמן והסב את תשומת ליבו לקריאות של אוהדי הקבוצה כלפי שמעון מזרחי. שולמן ציין את הדברים בדו"ח והקבוצה צפויה לעמוד לדין בפעם השלישית ברציפות על הדברים הללו, "זה לא תפקידו של פרנקל, יש משקיף והוא אמור לשים לב למה שקורה", אמר גורם בקבוצה, "מעניין אם במשחק של מכבי תל אביב היו קריאות נגד סלים טועמה אז גם היה מפנה את תשומת הלב של המשקיף".

שמואל פרנקל מסר בתגובה לדברים: ""ציפיתי מראשי קבוצת הפועל תל-אביב ששמעו את השירים כנגד המנהלת, כנגד יו"ר המנלת וכנגד שמעון מזרחי, שיקראו לאוהדיהם להפסיק זאת אבל גם כשכבר לקחו את המיקרופון לידיהם לא נאמרה מילה על כך וחבל. בהתאם להחלטה התקדימית של בית הדין של איגוד הנחתה המנהלת את המשקיפים לרשום בדוח"ות המשחק קריאות אשר קוראות לאדם להתאבד או לפגוע בעצמו וכן קריאות הפוגעות בכבודו של אדם".

הבוקר דחה בית הדין העליון של איגוד הכדורסל את ערעורה של הפועל בנוגע להרשעתה בקריאות נגד שמעון מזרחי במשחק הדרבי בחודש שעבר, "אנו מדברים באמירות שהן בגדר הסתה כמו אלה שהוטחו נגד עו"ד שמעון מזרחי ורגב פנאן שקראו להן להתאבד. מיקוד הדברים באנשים ספציפים יכול לעיתים להיות גרוע ולהבויל לתוצאות חמורות אם מישהו מהצועקים, המסיתים והמוסתים יחשבו לממש את הדברים הלכה למעשה". בית הדין החליט להשאיר את עונש התנאי על כנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully