וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "אילת מזכירה את גליל של עונת האליפות"

12.5.2014 / 22:45

מאמן הפועל ת"א החמיא דווקא ליריבה. הארפר, שקלע 33: "ידעתי שאני יכול לעזור". גרינברג: "ההבדל היה הריבאונד"

שחקן הפועל תל אביב ג'סטין הארפר. ברני ארדוב
איזה ערב שלו. הארפר/ברני ארדוב

מנהלת הליגה פרסמה את שעות המשחקים של משחקי 4 בסדרות רבע הגמר, אשר ייערכו כולם ביום חמישי. אילת תארח את הפועל תל אביב ב-19:35 (המשחק עשוי להיפתח בשעה מוקדמת יותר בשל אילוצי טיסות), נס ציונה מול מכבי חיפה ב-19:40 ואילו חולון נגד ירושלים ב-20:45 (בערוץ 1).

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
מנבא גדולות לאילת. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

הפועל תל אביב מחצה את הפועל אילת 77:98 במשחק מספר 3 של סדרת רבע גמר הפלייאוף, צימקה ל-2:1 ונשארה בחיים.

האיש של האדומים היה ללא ספק ג'סטין הארפר, שסיפק משחק חלומי עם 33 נקודות ו-12 ריבאונדים. הארפר אמר בסיום: "הביטחון היה ההבדל, לא היה לנו מה להפסיד. המאמן הכין אותנו מצוין, מנטאלית ומקצועית. שיחקנו בשביל האוהדים שלנו, זה הגיע להם. דברים לא הסתדרו לנו קודם. הייתי אגרסיבי בהתקפה וזה השפיע גם על ההגנה. ידעתי שאני יכול לשחק טוב יותר ולעזור לקבוצה לנצח. נצטרך להוציא את אילת מהקצב שלהם במשחק הבא".

מאמן הפועל, ארז אדלשטיין, הוסיף: "במשחק הראשון אילת לא גנבה לנו את הביתיות, היא לקחה בלי התנגדות. היינו צריכים את ההתפוצצות הזו ואם זה ייתן לנו ביטחון, אהיה מאושר. קשה לטפל בדברים שאילת עושים, זה מזכיר לי את עונת האליפות של גליל. שברנו את הראש ואני שמח שזה הצליח, אבל זה לא נותן לנו כלום. בחודשיים האחרונים ההגנה שלנו נעלמה ואין סיבה ברורה. לקהל שלנו מגיע שנחזור לפה לעוד משחק, אבל נצטרך להיות יותר טובים מהיום כדי שזה יקרה. כל משחק מתפתח לגופו. ג'סטין היה השחקן הראשון שרצינו לראות. הוא מחונך ועובד קשה ולא משחק בעמדה שלו. כל כך מגיע לו, יש לו פוטנציאל ומזמן לא נתקלתי בילד שמתאמן כל כך קשה".

מאמן אילת, עודד קטש, סיכם: "אולי איחרתי בפסק הזמן. גם כשאנחנו מנצחים אני עושה כמה טעויות, אין תשובה נכונה. השחקנים אמורים להיות מספיק מנוסים כדי לעצור ריצה כזו. לא היינו מוכנים ונתנו לנו סטירה, נצטרך לבוא ולקחת את זה. הכול מתחיל ממוכנות".

ניצן חנוכי הוסיף: "זה אותו הפסד כמו להפסיד בנקודה. צריך לנסות לסיים את הסיפור אצלנו. נרים את כולם ונתכונן כמו שצריך למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
אפשר להיות רגועים. גרינברג/מגד גוזני

הפועל ירושלים עשתה גם כן צעד אל עבר העפלה לחצי הגמר, כשגברה 79:85 על הפועל חולון ועלתה ל-1:2 בסדרה שלה. ברייסי רייט הצטיין כהרגלו (23 נקודות) וחיפה על חסרונו של הסנטר ארט פרחוסקי הפצוע.

ג'וש דאנקן, שקלע 15 נקודות, אמר: "התחלנו בצורה אגרסיבית, אני גאה בחברים שלי. אני תמיד מנסה לשחק הכי טוב שאני יכול, זה לא היה משחק קל, היינו צריכים לעשות כמה התאמות ולשחק טוב יותר. אני שמח שביום ההולדת שלי אנחנו מנצחים".

מאמן ירושלים בראד גרינברג: "התאמנו בלי ארט כמה ימים, יניב שיחק יותר דקות, כשליאור יצא בחמש עבירות זה קצת סיבך את העניינים אבל זו לא הייתה בעיה מיוחדת. אני מקווה שארט יחזור לפני סוף העונה. אני אוהב את ליאור, הוא בחור מיוחד, הוא שחקן קבוצתי, אין לו אגו אז הוא הקריב את העבירה החמישית שלו למען הקבוצה. אנחנו יכולים לשחק אפילו יותר טוב ממה שהראינו היום, לקחנו ריבאונד בצורה טובה יותר, וזה היה המפתח הערב".

לגבי יניב גרין: "יניב שיחק מצוין, תמיד כשהוא עולה למגרש הוא נותן לנו משהו, הוא בכושר טוב, הוא מקצוען אמיתי".

אלעד חסין אמר לאחר ההפסד: "מגיע קרדיט לירושלים, הם שיחקו טוב. אנחנו צריכים לשמור יותר טוב, קיבלנו יותר מדי נקודות. אנחנו צריכים לבוא הביתה ולשחק חזק וטוב יותר. אנחנו שואפים לנצח את המשחק הבא ולבוא למשחק חמש כדי לתת הכל. אני לא בטוח מה יותר טוב לירושלים - אם פרחוסקי על המגרש או לא - אבל זה כבר שיקולים שלהם. לא נלחמנו מספיק. להגיד לך שזה גמור? לא, זה רק התחיל".

לגבי לורנס באוורס: "לורנס משחק עם פציעה בשורש כף היד כבר חודש וחצי, הוא יכול היה להיות בניתוח כבר מזמן אבל הוא מקריב מעצמו למען הקבוצה. הוא יחזור לעצמו".

אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים יגיע בסוף השבוע לישראל וילווה את הקבוצה עד תום העונה. אלון כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני מקווה שהניצחון הזה יתחיל את המומנטום שאנחנו צריכים עד סוף העונה. ראינו דקות של אגרסיביות ומלחמה הערב, וזה מה שאנחנו מצפים לראות, כמה שיותר מהקבוצה בשלבים האלה. נראה אתכם משחק הבא במלחה! ".

שחקני הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן, ג'וש דאנקן, ברייסי רייט. יוסי ציפקיס
דאנקן עם קיצ'ן ורייט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully