וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו אינגלס יהיה כשיר לצסק"א מוסקבה

13.5.2014 / 10:16

האוסטרלי של מכבי ת"א נפצע בגן נר, אבל יחלים עד הפיינל פור. שמעון מזרחי: "לא מאמין שההפסדים לקובאן ישפיעו על צסק"א"

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. קובי אליהו
"מקווה שנדע להתעלות ברגעים הנכונים". מזרחי/קובי אליהו

אחרי שהביסה אתמול (שני) את הפועל גלבוע/גליל 65:94 בגן נר והשלימה נגדה 1:3 בסדרת הפלייאוף, מכבי תל אביב מתפנה להתכונן למשחק נגד צסק"א מוסקבה במסגרת הפיינל פור של היורוליג. המשחק יתקיים ביום שישי ב-19:00 שעון ישראל.

למרות שביעות הרצון מההעפלה לחצי גמר הפלייאוף, ג'ו אינגלס שסובב אתמול את הקרסול מדאיג את הצהובים והמאמן דיוויד בלאט, העיד אמש שהוא "מודאג מהמצב הפיזי של הקבוצה". האוסטרלי יעבור טיפולים לקראת יום שישי ובקבוצה שומרים על אופטימיות. כזכור, סילבן לנדסברג ייעדר בגלל פציעה.

היו"ר שמעון מזרחי סיכם את סדרת רבע הגמר ואמר לוואלה! ספורט: "ניצחנו את המשחק הראשון בבית, במשחק השני בגן נר היה משחק שהיה די צמוד ובסופו של יום הפסדנו יום קליעות רע מאוד והרבה מאוד איבודי כדור. לדעתי, במוצאי שבת שיחקנו כדורסל טוב. במשחק הרביעי והאחרון קלענו מעל 90 נקודות וסיימנו עם שישה שחקנים בדאבל פיגרס, כל הקבוצה שיחקה בסדר גמור".

לקראת הנסיעה למילאנו, מזרחי הוסיף: "זה הפיינל פור ה-12 שאנחנו משתתפים בו, פיינל פור שנעדרות ממנו קבוצות יווניות בפעם ראשונה לאחר שש שנים. אנו הולכים להתמודד מול קבוצה מאוד מנוסה, קבוצה שהייתה במעמד הזה הרבה פעמים בשנים האחרונות. נבוא מוכנים למרות שנגיע עם פציעות: סילבן לנדסברג לא ישחק ביום שישי, אינגלס טופל כבר במהלך המשחק ואני מקווה שהוא יהיה בכושר טוב ליום שישי. העובדה שסופו לא שיחק כל החודש האחרון, אלא רק התאמן, לא מוסיפה לעניין, אבל אני מקווה שנדע להתעלות ברגעים הנכונים".

לשאלה לגבי הפסדה של צסק"א מוסקבה ללוקמוטיב קובאן וכיצד זה ישפיע עליה במשחק החשוב במילאנו, השיב מזרחי: "אני לא מייחס לזה כל חשיבות. יכול מאוד להיות שהראש שלהם היה כבר במילאנו. מה גם שקובאן היא קבוצה מצוינת. אני בטוח שצסק"א לא יתנו לזה להשפיע עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully