וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "רוצה להישאר במכבי תל אביב לנצח"

סנטר מכבי תל אביב בראיון ביוון: "האוהדים מתייחסים אליי כמו לילד שלהם. לי ולבלאט יש חיבור נהדר. למה שארצה לעזוב?"

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, ברני ארדוב
מצא בית במכבי תל אביב. שחורציאניטיס/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי כמה שבועות מחוץ למגרש, סופוקליס שחורציאניטיס חוזר לפעילות ונזרק הישר לרגע האמת של העונה, הפיינל פור. סופו, שלא ישחק גם הערב (שני) במשחק מספר 4 בסדרה בין מכבי תל אביב להפועל גלבוע גליל, העניק ראיון שפורסם היום ביוון באתר "יורוהופס", ובו הוא משבח את מכבי תל אביב.

"המשאלה השלי היא להישאר שחקן מכבי תל אביב לנצח", אמר סופו. "אני שמח כאן, אני עושה חיים. לא ציפיתי לעזוב אחרי הקדנציה הראשונה שלי פה, אבל לא היה לי יותר מדי מה לעשות לגבי זה. הפעם יש לי חוזה גם לעונה הבאה, ואני רוצה להישאר לתמיד", אמר בהתייחס לעתידו.

היווני אף מלא בתשבוחות כלפי דייויד בלאט, שמצליח להוציא ממנו את המיטב, מה שרבים לפניו לא הצליחו. "יש בינינו הבנה נהדרת. זה הדבר הכי חשוב, אפילו אם יש לפעמים חילוקי דעות. הוא תמיד דורש ממני. יש לו דרך כריזמטית משלו להעביר את המסרים שלו. הוא יודע איך לדרבן אותי".

בנוגע לאוהדי מכבי תל אביב אמר סופו: "הם מתייחסים אליי כאילו הייתי ילד שלהם. אני מקבל כל כך הרבה אהבה מהם. הם נותנים לי עוד מוטיבציה, אפילו ברחוב כשהם ניגשים אליי ואל ילדיי. האוהדים ביד אליהו יחידים במינם".

ומה דעתו לגבי יחסי הכוחות לקראת צסק"א? "יהיה משחק קשה", הוא אומר, "יש להם קו קדמי עם הרבה שחקנים גדולים, ולנו אין הרבה שחקנים עם ניסיון בפיינל פור. יש להם גם קו אחורי טוב. מילוש תאודוסיץ' מאוד מסוכן. סוני ווימס וארון ג'קסון נותנים עונה טובה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
"יש בינינו חיבור נהדר". סופו עם בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully