וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "אולי נהיה הסגנית של הקבוצה היקרה בעולם"

ליברפול חולמת על מהפך משוגע במחזור הסיום, אבל מבינה את הסיטואציה. סיטי רוצה אליפות אחרי 15 ימים בלבד בפסגה

אדין דז'קו חוגג עם שחקני מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סיטי רוצה אליפות/GettyImages

זה נראה גמור, אבל בפרמיירליג, זה אף פעם לא באמת גמור. הממלכה התעוררה הבוקר (ראשון) ליום דרמטי במיוחד, מחזור הסיום של הפרמיירליג, בו תוכרע זהות האלופה. כל מה שמנצ'סטר סיטי צריכה על מנת להשיב לעצמה את הכתר אחרי שנת הפסקה זה תיקו ביתי מול ווסטהאם, שמצידה סיימה את העונה. ליברפול תקווה לנס מכיוון אצטדיון איתיאחד ותצטרך בעצמה לנצח בבית את ניוקאסל.

הסיטיזנס יכולים להשלים קאמבק מדהים. לאחר שהפסידו 3:2 לליברפול לפני חודש, הם נראו גמורים, אבל הצליחו לחזור כל הדרך לפסגה. למעשה, התכולים יכולים לקבוע שיא פרמיירליג אם יזכו באליפות. לאורך העונה, סיטי הובילה את הטבלה, כולל היום, במשך 15 ימים בלבד. ליברפול אגב, הובילה במשך 59 ימים. ארסנל, שתסיים רביעית, הובילה הכי הרבה (128 ימים), צ'לסי השלישית, שעוד יכולה לעלות בסיטואציה מסוימת למקום השני, הובילה 64 ימים ואילו מנצ'סטר יונייטד, שסוגרת את עונת הפרמיירליג הגרועה ביותר שלה וללא נס תישאר גם מחוץ לאירופה, הובילה במשך יומיים.

שחקן ליברפול, ראחים סטרלינג חוגג עם מאמנו ברנדן רוג'רס. GettyImages
עוד פייט אחרון. רוג'רס וסטרלינג/GettyImages

מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס, לא אומר נואש: "אנחנו לא מרגישים כאן כאילו זרקנו את התואר מבין הידיים שלנו. ידענו לכל אורך הדרך שיהיה קשה והמשוכות האחרונות תמיד הכי מסובכות. פישלנו במשחק מול צ'לסי וזה יכול לקרות לכל קבוצה. אם ננצח ונסיים במקום השני, זה אומר שאנחנו הסגנית של הקבוצה הכי עשירה ויקרה בעולם. לקחנו את סיטי למאבק עד לרגע האחרון וזה סימן להתקדמות האדירה שעשינו העונה".

מנואל פלגריני, שבעונתו הראשונה בסיטי יכול לחגוג אליפות ראשונה באירופה ותואר שני העונה אחרי הזכייה בגביע הליגה, אמר: "אני מצפה שננצח את ווסטהאם, לא חושב על שום דבר אחר. אנחנו לא מכוונים לתיקו, רק לשלוש נקודות".

מנואל פלגריני מגיע לסתום את הפה של מוריניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully