וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אנחנו לא קבוצה עם אופי של שטיח"

11.5.2014 / 9:22

מאמן עפולה חגג את הניצחון שהשאיר את קבוצתו בחיים בגמר הפלייאוף של הלאומית. רועי חגאי: "עכשיו הלחץ עובר אליהם"

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ברני ארדוב
הקבוצה שלו חזרה לחיים. רמי הדר/ברני ארדוב

עירוני נהריה חלמה אמש (שבת) להשיג את הכרטיס לליגת העל עם ניצחון 0:3 בסדרה על הפועל עפולה, אבל השחקנים של רמי הדר באו לאולם בעין שרה, ניצחו 71:76 וצימקו את התוצאה בגמר הפלייאוף ל-2:1. האדומים, שנהנו מיום נהדר של ריימונד סאלי שקלע 24 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, יארחו ביום רביעי את המשחק הרביעי, כשיקוו לשחזור האווירה מאמש, כש-2,700 סגולים רצו לחגוג עלייה.

"אנחנו לא קבוצה עם אופי של שטיח והראינו את זה כל העונה, יש לנו חבר'ה פייטרים וגברים שאין דברים כאלה", התפייט רמי הדר, "זה הרוח שלנו ניצחה פה היום ולא כדורסל גדול. אנחנו ממשיכים לעשות התאמות, גם היום באנו עם כמה דברים חדשים, וגם ביום רביעי נבוא עם דברים חדשים. קודם כל נלך לנוח, נעשן סיגריה, נשתה כוס וויסקי ונמשיך הלאה". הדר שלף במחצית השנייה את איתן רוטנברג הצעיר מהספסל והוא ענה לו עם כמה מהלכים נהדרים במאני טיים: "זה משמח אותי שיש עוד שחקן להשתמש בו, כולם מבחינתי מועמדים, ניהול המשחק שלי הוא לפי התחושות והנתונים ואיתן עשה היום עבודה גדולה".

כאמור, המצטיין של המשחק היה ריימונד סאלי, שרושם עד כה סדרה נהדרת: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח, זה היה מבחן אדיר בשבילנו. לא ידעתי שננצח, אבל ידעתי שנבוא ונתן הכל. אנחנו חיים מקהל כמו שהיה היום, ידענו שזאת תהיה אווירה עוינת, אנחנו עדיין צריכים לנצח בעפולה ואם נדע להשוות את הסדרה תהיה לנו הזדמנות נהדרת מול אווירה מדהימה לשחק על האליפות".

בנהריה מודאגים ממצבו של ערן אסנטי, שנפצע בכתפו במהלך הרבע השני אחרי חסימה של ג'ף אלן, ולא שב. "הפציעה של אסנטי הייתה משמעותית מאוד", הודה מאמן הסגולים רועי חגאי, שניסה להסביר את המשחק הלא טוב של קבוצתו, "היה לחץ והתרגשות של משחק אליפות שאני מאמין שיירד מאיתנו עכשיו, לא רצנו מספיק ואני חושב שזה בעיה בסדרה הזאת כי אנחנו צריכים לרוץ יותר. לאורך כל הדרך הם היו יותר חדים ופחות לחוצים, כשאתה בפיגור 2:0 אין עליך לחץ כי זה משחק של להיות או לחדול, ועכשיו הלחץ עובר אליהם".

על המשחק הרביעי בסדרה אמר חגאי: "אנחנו 0:5 בעפולה, גם היה לנו טורניר שם, וניצחנו אותם פעמיים העונה אצלהם, הם עדיין במצב פחות טוב מאיתנו, אנחנו צריכים לנצח אותם רק עוד פעם אחת".

שחקן עירוני נהריה ערן אסנטי. ברני ארדוב
הפציעה שלו הייתה משמעותית. ערן אסנטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully