וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עפולה ניצחה את נהריה וצימקה ל-2:1

הקבוצה של רועי חגאי רצתה לחגוג עלייה לליגת העל, אך נכנעה 76:71 בביתה אחרי משחק נפלא של סאלי (24 ו-8 ריב')

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ברני ארדוב
חוזרים לסדרה ובגדול. הדר/ברני ארדוב

הפועל עפולה ניצחה הערב (שבת) 71:76 את עירוני נהריה וצימקה את סדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית ל-2:1. הקבוצה של רמי הדר התעלמה מהאווירה הפנטסטית באולם בעין שרה, שהתמלא ב-2,700 אוהדים, ולמעט דקות ספורות, שלטה במשחק ללא עוררין, כשמעל כולם היה הפורוורד ריימונד סאלי שצלף 24 נקודות. נהריה תוכל עדיין לעלות לליגת העל אם תנצח ביום רביעי בעפולה, אך ייתכן שתצטרך לעשות זאת ללא ערן אסנטי המצוין שנפצע בכתפו במהלך הרבע השני ולא חזר לשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זמן טוב להתעורר. גרינבוים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

ליאור שגב פתח את המשחק עם שתי שלשות שהרימו את הקהל בעין שרה, אבל אלו היו הנקודות היחידות של נהריה בפתיחה ועפולה ניצלה זאת כדי לעלות ליתרון 6:11. נייט מילר אמנם נכנס לעניינים, אבל 9 נקודות של ג'ורדן לואיס קבעו 17:23 לעפולה בסוף הרבע הראשון. עידו סטולרו עלה מהספסל ובשתי שלשות החזיר את נהריה לתמונה, כשגיא דותן מהקו משווה את התוצאה, 5 דקות למחצית. בשלב הזה, ערן אסנטי נפצע אחרי חסימה אגרסיבית של ג'ף אלן וירד לחדר ההלבשה. לואיס, ומקסים קיקוס עם שלשה שמרו על היתרון של עפולה, כשסל של אופיר הובר סמוך למחצית קבע 39:40 לאורחים במחצית.

ללא ערן אסנטי הפצוע, לקח נייט מילר את המשחק על עצמו, אבל משחק חכם של עפולה, שמר את היתרון אצלה ושלשה של גל חלמיש קבעה 46:51 לאדומים. נהריה לא ויתרה ודקות טובות בהגנה הסתיימו עם שלשה של עידו סטולרו שקבע פיגור מינימלי, 56:55, בסוף הרבע השלישי. מילר המשיך ביכולת מצוינת, אבל רוטנברג בשלשה ענקית העלה את עפולה ליתרון 4. נהריה איבדה כדור אחר כדור וסאלי ניצל זאת כדי להעלות את האורחים ליתרון 61:68, 5 דקות לסיום. הדרמה בעין שרה המשיכה, נייט מילר קלע סל קשה מאוד וצימק ל-70:68, 2 דקות לסיום. הובר ודותן פספסו שלשות שיכלו להפוך את התוצאה, אבל מילר לא נשבר והוריד ל-72:71, 25 שניות לסיום. סאלי נשלח לקו והחזיר את היתרון של עפולה ל-3. מילר חדר לסל ואיבד את הכדור, עפולה לא התבלבלה ושלחה את הסדרה למשחק רביעי עם ניצחון 71:76.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן עירוני נהריה ערן אסנטי. ברני ארדוב
ייאלצו להמתין עם חגיגות העלייה. ערן אסנטי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל עפולה: ריימונד סאלי 24 ו-8 ריבאונדים, ג'ורדן לואיס 17 ו-8 ריבאונדים, גל חלמיש 9, ג'ף אלן 8, איתי גרינבוים 6 ו-7 אסיסטים, איתן רוטנברג 5, אנדרס ברמן 4, מקסים קיקוס 3.

קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 22, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אופיר הובר ודינמה אודיקוסה 11 כל אחד, עידו סטולרו וגיא דותן 9 כל אחד, ליאור שגב 6, אנטון שוטבין 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully