וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את גלבוע/גליל ועלתה ל-1:2 בסדרה

הצהובים שכחו מההפסד במשחק 2, דרסו את הקבוצה של דרוקר 67:93, עלו ליתרון 1:2 ויוכלו לסגור את הסיפור ביום שני

שחקני מכבי תל אביב דייויד בלו, יוגב אוחיון, ריקי היקמן חוגגים עם עוזר המאמן אלון שטיין. מגד גוזני
איזו נקמה. בלו, אוחיון והיקמן חוגגים/מגד גוזני

אם אחרי משחק מספר 2 בסדרה מול מכבי תל אביב, מישהו באמת האמין שגלבוע/גליל מסוגלת לחולל סנסציה, הגיע המשחק הערב (שבת) וסיפק תשובה מוחצת בנושא. הקבוצה של דיוויד בלאט דרסה ללא קושי את האדומים מהצפון 67:93 אחרי הצגה נהדרת של ריקי היקמן (23 נקודות) ותוכל לסגור את הסיפור כבר ביום שני, ולהגיע בראש שקט לחצי גמר הפיינל פור מול צסק"א מוסקבה.

הצהובים זכו למשחק אימון נינוח למדי, וסגרו את הסיפור כבר ברבע השני, כשרשמו ריצת 11:29 והותירו את האדומים הרחק מאחור. ריקי היקמן הפגיז מכל מקום במגרש, ויחד עם שלשות של גיא פניני ודייויד בלו הטיס את הקבוצה של דיוויד בלאט ל-33 הפרש, וגמרו מוקדם את המשחק. עתה ינסו הצהובים לסיים את הסדרה הזו כמה שיותר מהר, ולשמור קצת כוחות לקראת צסק"א.

גם הם בצרות: צסק"א מוסקבה הובסה מול קובאן ב-VTB והסתבכה

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. מגד גוזני
היה בלתי ניתן לעצירה. היקמן/מגד גוזני

מהלך המשחק

האדומים אותתו בפתיחה שגם הפעם הם לא הולכים לוותר, וחדרו ללא הפרעה כשרובינסון ושמחון העלו אותם ל-5:10. הצהובים הגיבו עם ריצת 0:10 כשגיא פניני קלע חמש נקודות רצופות והמארחים הפכו ל-13:18. יאנגר צלף שלשה ורובינסון צימק, אך נקודות של אינגלס הורידו את מכבי ביתרון 20:27 בסיום הרבע הראשון. היקמן להט עם שמונה נקודות רצופות בפתיחת הרבע השני, גלבוע לא ממש נראתה במשחק, פניני המשיך להפגיז מחוץ לקשת וצמד שלשות שלו קבעו 30:49 לקבוצה של דיוויד בלאט. הדריסה נמשכה, האורחים פשוט לא פגעו ובמחצית זה 33:56 לסגנית האלופה.

הצהובים לא עצרו גם בפתיחת הרבע השלישי, טיוס עשה עבודה טובה מתחת לסלים, ושלשה של בלו הקפיצה את הצהובים ל-37:65. המארחים חצו את קו 30 ההפרש ללא קושי והוליכו 41:74, לפני שסימס צימק ל-76:49 לפני הרבע האחרון. כצפוי, הרבע האחרון היה כולו לפרוטוקול, בלאט שלח אל הפרקט גם את ארד הררי ובן אלטיט הצעירים לאסוף נקודות ראשונות בפלייאוף, והצהובים חגגו ניצחון קליל עם 67:93.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני מכבי תל אביב יוגב אוחיון, דיוויד בלו. מגד גוזני
משחק במעמד צד אחד. בלו ואוחיון/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ריקי היקמן 23 (9 מ-15 מהשדה), גיא פניני (3 מ-4 לשלוש) ודייויד בלו 14 נקודות כל אחד, דווין סמית' 9, יוגב אוחיון ואלכס טיוס (8 ריבאונדים) 7 נקודות כל אחד, אנדריאה ז'יז'יץ' 6 ו-5 ריבאונדים, ג'ו אינגלס 5, בן אלטיט 4, ארד הררי וטייריס רייס (5 אסיסטים) 2 כל אחד.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: קני בוינטון 14 ו-5 ריבאונדים, ג'ראלד רובינסון 12 ו-6 ריבאונדים, דשון סימס וריק ג'קסון 10 נקודות כל אחד, נמרוד טישמן ועמית שמחון 7 כל אחד, אנטון קזרנובסקי 4, טוני יאנגר 3 (1 מ-7 מהשדה), בר ראובן וסטו דאגלאס שיחקו ולא קלעו.

שחקני הפועל גלבוע/גליל מאוכזבים. מגד גוזני
לא הופיעו הערב, יופיעו ביום שני? שחקני גלבוע/גליל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully