וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב: צסק"א על סף הדחה מפלייאוף ה-VTB

הקבוצה של מסינה הובסה 81:66 בידי קובאן וצנחה לפיגור 2:0 ברבע הגמר. ברצלונה חגגה על ריאל מדריד בליגה עם 75:86

סוני ווימס שחקן צסק"א מוסקבה מול פנאתינייקוס. Mikhail Serbin, GettyImages
16 נקודות שלא הספיקו. ווימס/GettyImages, Mikhail Serbin

האם צסק"א מוסקבה בדרך לעוף מפלייאוף ליגת ה-VTB כבר ברבע הגמר? בהחלט ייתכן. יריבת מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור הובסה הערב (שבת) 81:66 ללוקומוטיב קובאן, וצנחה לפיגור 2:0 בסדרת הטוב מחמש. המשחק השלישי בסדרה יתקיים רק בעוד כשבוע וחצי, אחרי שפיינל פור היורוליג יסתיים.

אחרי ההפסד 87:83 אמש קיוותה האלופה המכהנת להתאושש ואף הוליכה למשך מספר שלבים במחצית הראשונה, אך רבע שלישי מדהים של 11:27 מצד קובאן הטיס אותה ליתרון 46:65, ומשם אטורה מסינה ושחקניו ממש לא הצליחו לחזור - לא בלי ארון ג'קסון, שנפצעו במשחק הראשון ולא שותף.

מילוש תאודוסיץ', שספג ביקורות על יכולתו אמש, לא פתח בחמישייה, שותף ל-18 דקות בלבד וקלע שתי נקודות. הקלע המוביל של צסק"א היה סוני ווימס עם 16, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשאנדרי וורונצביץ' הוסיף 13 וויטאלי פריזדון תרם 10. מרכוס וויליאמס הוליך את המנצחת עם 24 נקודות גדולות (4 מ-5 ל-2, 4 מ-6 ל-3), קרונוסלב סימון הוסיף 18, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ואלכס מאריץ' תרם 12.

מאמן צסק"א אטורה מסינה מחלק הוראות לגארד ולדימיר מיצוב. GettyImages
יש לו הרבה עבודה לקראת יום שישי. מסינה/GettyImages

ברצלונה - ריאל מדריד 75:86

שישה ימים לפני שהן ייפגשו בחצי גמר הפיינל פור, שלחה ברצלונה מסר מהדהד ליריבתה בדמות ניצחון ביתי מרשים בליגה, במשחק שהיה יכול להסתיים בצורה גרועה בהרבה עבור הלבנים. כבר מהרגע הראשון היה ברור לאן המשחק הזה הולך, כשריאל נתקעה על 4 נקודות בלבד אחרי 7 דקות, ובסיום הרבע הראשון פיגרה 10:21. אלכס אברינס הפגיז מכל נקודה על הפרקט, וברבע השלישי כבר הגיע הפער עד 47:70.

עד לסיום הספיק רודי פרננדס לספוג את העבירה הטכנית השנייה שלו ונשלח לחדרי ההלבשה, אך בארסה הורידה את הרגל מהגז וחגגה את הניצחון היוקרתי. אברינס סיים ערב ענק עם 20 (6 מ-7 מהשדה), פפאניקולאו הוסיף 18 ואסף 12 ריבאונדים וטומיץ' תרם 12 למאמץ המלחמתי. את ריאל הוליך ניקולה מירוטיץ' עם 19 ו-7 ריבאונדים, סרחיו רודריגס וסרחיו יול קלעו 13 כל אחד, בעוד רודי פרננדס מסיים עם 4 נקודות ב-0 מ-7 מהשדה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן ברצלונה אנטה טומיץ'. GettyImages
חתיכת מסר בכיונה של ריאל. טומיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully