וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאון: ”תיאודוסיץ’ שוב קיבל החלטות אימפולסיביות”

מסינה גער בסרבי במהלך ההפסד לקובאן, קאון ביקר, והבטיח: ”נעזור לו”. המאמן מתוסכל מהפציעות של חריאפה וג’קסון

מילוש תיאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. AP
הגיב בעצבנות בתנועות ידיים. מילוש תיאודוסיץ'/AP

צסק"א מוסקבה יכולה להיות מודאגת. אתמול (שישי) הפסידו הרוסים שבוע לפני הפיינל פור וחצי הגמר נגד מכבי תל אביב לקובאן 87:83 במסגרת סדרת רבע הגמר של ליגת ה-VTB בערב שהקבוצה של אטורה מסינה תרצה לשכוח כמה שיותר מהר. ננאד קרסטיץ' היה הקלע המוביל אצל צסק"א עם 16 נקודות.

במהלך המשחק אירעה תקרית לא נעימה מבחינת צסק"א אחרי שמסינה הרים את קולו על הרכז הסרבי מילוש תאודוסיץ' לאחר שלא אהב מספר פעולות שביצע במשחק. בתגובה הרכז הסרבי הגיב בעצבנות בתנועות ידיים כלפי המאמן.

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
"איך אפשר להסביר את זה שאתה מאפשר ליריבה לקלוע רק שש נקודות ברבע הראשון ובהמשך 81 נקודות". אטורה מסינה/רויטרס

בסיום המשחק, שני השחקנים הרוסיים של צסק"א, סאשה קאון ו-ויטלי פרידזון, העבירו ביקורת די גלויה על תאודוסיץ'. קאון אמר: "זו לא הפעם הראשונה שמילוש מקבל החלטות אימפולסיביות ברגעים קריטיים, נצטרך לעזור לו". פרידזון הוסיף: "יש לנו יותר מדי עליות ומורדות במהלך משחקים. זה חוזר על עצמו מתחילת העונה, וזה מאוד מסוכן בשלבי ההכרעה של העונה. אנחנו חייבים לטפל בסוגייה הזו באופן דחוף".

המאמן שראה את הקבוצה שלו מאבדת יתרון של 22 נקודות אמר: "אני רוצה לברך את היריבה שהאמינה שהיא יכולה לחזור למשחק אחרי שהיא פיגרה בתחילתו. איך אפשר להסביר את זה שאתה מאפשר ליריבה לקלוע רק שש נקודות ברבע הראשון ובהמשך 81 נקודות?".

מסינה גם הביע דאגה ממצבם של ויקטור חריאפה וארון ג'קסון שסוחבים פציעות ולמרות זאת שותפו במשחק. "לא יכולנו להשתמש בהם. שניהם סבלו מכאבים אחרי הפציעות הקודמות. ויקטור אמר שהוא יכול לשחק, אבל ראיתי איך הרגל מפריעה לו. לא רציתי לסכן את הקפטן שלנו רגע לפני הפיינל פור. לארון יש פציעה רצינית ברגל. בלי שני הבחורים האלה, איבדנו את השליטה וזו האכזבה הכי גדולה שלי. לא יכולתי לשנות דבר, אבל אין פה משהו חדש כי זה כבר קרה בעבר העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully