וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "לאתלטיקו מדריד מגיע לזכות באליפות"

שחקן העבר הפתיע עם ביקורת על ברצלונה: "החלטות ההנהלה מונעות שינוי כיוון. מי שיושב שם לא מבין בכדורגל"

יוהאן קרויף מאמן נבחרת קטלוניה. AP
"ריאל מדריד לא תזכה בטרבל". יוהאן קרויף/AP

יוהאן קרויף, אחד הסמלים הגדולים ביותר של ברצלונה, הפתיע אמש (שישי) את הקהל בפסטיבל סרטי הספורט של ברצלונה, כשהביע את דעתו לגבי הקבוצה הראויה לזכות באליפות ספרד. "מגיע לאתלטיקו מדריד לזכות באליפות", אמר קרויף, "גם אם זה לא יקרה, אתלטיקו עשתה עונה מצוינת. ריאל מדריד לא תזכה בטרבל". אגדת העבר התארחה בפסטיבל לרגל יציאת הסרט הדוקומנטרי על כוכב ברצלונה בעבר, חריסטו סטויצ'קוב, ששיחק תחת שרביטו של המאמן ההולנדי וזכה עמו בגביע אירופה לאלופות.

ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. GettyImages
"להגיד שזה סוף עידן זה תירוץ עבור אלה שלא יודעים מה לא עובד בקבוצה. מי שמבין בכדורגל יודע מה לא עובד". מסי/GettyImages

קרויף ניצל את ההזדמנות כדי לבקר באופן חריף את נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומיאו. "ההחלטות של הנהלת המועדון מונעות שינוי כיוון כי אלה שיושבים בהנהלה לא מבינים בכדורגל", אמר ההולנדי, ורמז לגבי אופן בניית הקבוצה והמשא ומתן המתמשך עם ליאונל מסי. "להגיד שזה סוף עידן זה תירוץ עבור אלה שלא יודעים מה לא עובד בקבוצה. מי שמבין בכדורגל יודע מה לא עובד".

לסטויצ'קוב היה גם מה לומר על מצבה של ברצלונה במאבק על האליפות: "זה מזכיר לי את האליפות שדפורטיבו לה קורוניה הפסידה בריאזור ב-1994. ברצלונה תהיה אלופה אם תנצח את שני המשחקים שנשארו לה. הכול יכול לקרות. אני רוצה שברצלונה תזכה באליפות ספרד ואתלטיקו תזכה באליפות אירופה. לריאל יש את גביע המלך. בריאל חשבו שהם יזכו בטרבל, אבל לא נראה שזה הולך לקרות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully