וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה פצוע, יחמיץ כמעט בוודאות את מלאגה

חלוץ אתלטיקו ייעדר ככל הנראה ממשחק הליגה הקרוב, אך אמור לחזור לברצלונה. דיווח: בארסה מנסה לצרף את לאפורט

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד מעל קיילור נבאס שוער לבנטה. AP
עד כמה היעדרותו תורגש? דייגו קוסטה/AP

רגע לפני הישורת האחרונה של העונה ומחזורי הסיום בליגה הספרדית, אתלטיקו מדריד בבעיה. הקולצ'ונרוס התבשרו היום (שישי) כי הכוכב והכובש המצטיין של הקבוצה, דייגו קוסטה, יחמיץ כמעט בוודאות את המשחק הקרוב מול מלאגה ביום ראשון הקרוב. זאת בעקבות פציעה שספג בשריר בירך ברגל ימין.

החלוץ עבר היום בדיקות שאוששו את החששות של דייגו סימאונה, והסיכויים שהוא יוכל ליטול חלק במשחק הקרוב קלושים. למרות זאת, באתלטיקו משוכנעים שהוא יחזור לפעילות לקראת המשחק החשוב ביותר העונה, זה שעשוי להכריע את גורל האליפות, מול ברצלונה במחזור הנעילה של הליגה. בהיעדרו, דויד וייה ואדריאן לופס מתחרים על מקום בהרכב, וינסו למלא את החלל שהותיר הכוכב.

אתלטיקו יכולה להיות מעודדת מכך שגורל האליפות בידיה, ומספיקות לה 4 נקודות בשני משחקיה הבאים כדי לזכות בתואר. זאת משום שריאל יכולה להגיע למקסימום של 90 נקודות, וברצלונה למקסימום של 91 נקודות. בתרחיש מסוים, גם תיקו מול ברצלונה בקאמפ נואו יכול להספיק לאתלטיקו כדי לזכות.

למרות זאת, ברצלונה בהחלט יכולה להיות מעודדת מההתפתחויות האחרונות, ובפציעות של דייגו קוסטה ופפה, בלם ריאל, שעשוי להיעדר כשבועיים לפחות.

* על פי דיווחים בקטאלוניה, ברצלונה מנסה לצרף כבר בעונה הבאה את הבלם המבטיח מאתלטיק בילבאו, איימריק לאפורט. הצרפתי בן ה-20 מחוזר על ידי ברצלונה זה זמן רב, אך כעת נעשתה אליו פנייה והשחקן הביע נכונות להצטרף. בספרד מגדירים את לאפורט, שכבש העונה שני שערים, כ"אחד הבלמים הצעירים הכישרוניים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully