וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "אם נפספס שוב זה יהיה בלתי נסלח"

פדרו וברצלונה חזרו למאבק האליפות: "מי האמין שריאל ואתלטיקו יאבדו נקודות?". פפה בספק גדול לגמר ליגת האלופות

דייגו גודין שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שחקן חודש אפריל בליגה הספרדית. גודין/רויטרס

סיום כך כל מותח לליגה הספרדית לא נראה כבר כמה שנים. כשנותרו שש נקודות בקופה, שלוש קבוצות עדיין נלחמות על הכתר והמתח בלה-ליגה מתעצם.

ביום ראשון יתקיימו מרבית משחקי המחזור ה-37 והלפני אחרון. המוליכה אתלטיקו מדריד תארח את מלאגה, והשנייה בטבלה ברצלונה, תשחק בחוץ נגד אלצ'ה. אם אתלטיקו תנצח, ריאל מדריד (בחוץ נגד סלטה ויגו) תאבד סופית את הסיכוי לאליפות. במחזור הסיום ברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד. איזו דרמה מושלמת.

פסגת הליגה הספרדית:

1. אתלטיקו מדריד 88 נקודות
2. ברצלונה 85
3. ריאל מדריד 84

מה נשאר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד: מלאגה (בית), ברצלונה (חוץ)
ברצלונה: אלצ'ה (חוץ), אתלטיקו (בית)
ריאל מדריד: סלטה (חוץ), אספניול (בית)

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. GettyImages
הראש של ריאל כבר בגמר ליגת האלופות. רונאלדו/GettyImages

אחרי שהיא ספגה שער שוויון מאוחר מחטאפה במחזור האחרון, ברצלונה כבר נראתה מחוץ לתמונה. אלא שיום לאחר מכן שתי הקבוצות של מדריד איבדו נקודות ופתאום האלופה שוב במירוץ. אם היא תנצח את שני המשחקים שנותרו לה, היא תזכה באליפות.

"זה יהיה בלתי נסלח אם לא ננצל את ההזדמנות השנייה שניתנה לנו", אמר שחקן הבלאוגרנה, פדרו, "אנחנו מכוונים לאליפות, אבל במקביל יודעים שיש לנו שתי יריבות מאוד חזקות במאבק. אנחנו יכולים לנצח את שני המשחקים הנותרים, זה ברור. נכון שלאתלטיקו יש יותר נקודות מאיתנו, אבל זה בידיים שלנו. אני מעריך את הסיכוי לזכות באליפות ב-50-50".

פדרו הוסיף: "אף פעם לא אמרנו שאי אפשר לזכות באליפות, פשוט היה קשה להאמין שאתלטיקו וריאל יאבדו נקודות, מישהו חשב שזה יקרה? לא אני. אבל קיבלנו עוד צ'אנס וזה הרים את מצב הרוח בקבוצה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פדרו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
הזדמנות שנייה. פדרו/רויטרס

בינתיים בריאל מדריד כנראה לא ממש מאמינים. הבלאנקוס כאמור צריכים שאתלטיקו תפסיד ביום ראשון, אבל לא ממש אופטימיים. לפיכך, התקשורת בצד הלבן, שמדווחת על הפציעות של שחקני ריאל, מספרת עליהן בהיבט של גמר ליגת האלופות ולא של הליגה.

כריסטיאנו רונאלדו שנפצע במשחק נגד וידאוליד והוחלף כבר אחרי שמונה דקות, כנראה לא סובל מפציעה חמורה, אבל ייתכן מאוד שקרלו אנצ'לוטי לא יסכן אותו ולא ישתף אותו במשחק בוויגו ביום ראשון.

רונאלדו יהיה כשיר למשחק נגד אתלטיקו ב-24 במאי בליסבון, אבל הדאגה האמיתית היא ממצבו של פפה. הבלם סיים את המשחק נגד ויאדוליד עם כאבים עזים בשוק והוא אמור להיבדק היום. בספרד דיווחו אמש במועדון קיימת פסימיות לגבי ההשתתפות שלו בגמר ליגת האלופות.

אתלטיקו היא עדיין הפייבוריטית הגדולה לזכייה. ארבע נקודות יספיקו לה, כלומר לפחות תיקו נגד ברצלונה במחזור האחרון. הבלם האורוגוואי דייגו גודין, שנבחר לשחקן חודש אפריל בליגה הספרדית, אמר אתמול: "נשארו לנו שלושה משחקי גמר וינלחם בהם עד המוות. כולם נותנים את כל מה שיש להם. יצרנו במועדון הרבה התלהבות ותקוות לתהילה".

פפה שחקן ריאל מדריד חוגג. GettyImages
כרגע בריאל פסימיים. פפה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully