וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוס: "הייתי מוכן להזדמנות, העונה אני יודע למה לצפות"

שחקן מכבי ת"א סיפר לאתר היורוליג על השיפור שלו, הטיפים שהוא מקבל מוויצ'יץ' וסופו, המפתחות מול צסק"א והעתיד

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס מטביע. קובי אליהו
מרגיש בבית. טיוס/קובי אליהו

שמונה ימים נותרו לפיינל פור היורוליג, והיום (חמישי) העניק אלכס טיוס ראיון לאתר הרשמי של המפעל בו דיבר על העונה המצוינת שעוברת עליו, מצבה של מכבי תל אביב, הסיכויים מול צסק"א מוסקבה ועוד.

טיוס נשאל איך הרגיש לקבל את תואר השחקן המצטיין של חודש אפריל, והשיב: "מצוין, מאוד התרגשתי. העונה הזאת היתה מצוינת עבור הקבוצה שלנו, ואני מרגיש שתרמתי הרבה לכך שהגענו לפיינל פור. אני שמח שהעבודה הקשה השתלמה".

על כך שקיבל יותר דקות מאז הפציעה של שון ג'יימס וסיפק חצי שני מצוין לעונה אמר האמריקאי: "התחלנו עם הרבה חבר'ה וותיקים את העונה - שון ג'יימס, סופו, דייויד בלו. היתה לנו קבוצה מנוסה, וזה היה הזמן שלי לנסות ללמוד מהחבר'ה האלה ולחכות לתורי. ידעתי שאני יכול לבוא ולתרום. הפציעה של שון אפשרה לי להוכיח את עצמי, בעיקר בטופ 16 ובהצלבה. אני שמח על ההזדמנות ומרגיש שהייתי מוכן לה לכל אורך העונה".

ג'ו אינגלס, אלכס טיוס שחקני מכבי תל אביב. יותם רונן
"אני שמח על ההזדמנות ומרגיש שהייתי מוכן לה לכל אורך העונה". טיוס עם אינגלס באימון/יותם רונן

על ההשתפרות שלו בשנתיים האחרונות והלמידה משחורציאניטיס וניקולה וויצ'יץ' אמר טיוס: "למדתי הרבה. השנה אני יודע למה לצפות. בעונה שעברה הייתי קצת בשוק, לא הבנתי מה צריך כדי להצליח. האימונים עם סופו מאוד עזרו לי. ידעתי שאף אחד באירופה לא יכול לשמור אותו באחד-על-אחד, אז לעשות את זה כל יום זה אתגר. זה נתן לי ביטחון לשמור על חבר'ה גדולים. ניקולה מסביר לי איך לעשות את המשחק קל יותר עבורי ועבור החברים. הוא עוזר לי עם זריקות העונשין".

באשר לחצי הגמר והמפגש עם סוללת גבוהים בראשות סאשה קאן וננאד קרסטיץ', אמר טיוס: "הם שחקנים מצוינים, מהגבוהים הטובים באירופה. ננסה להקשות עליהם כמה שאפשר, וזה הולך להיות קרב. צסק"א טובה מאוד בהכתבת קצב המשחק, ואני חושב שאם נשחק מהר יותר, ננצל את המהירות והזריזות שלנו להשיג סלים קלים. גם לשמור על הכדור ולקחת ריבאונדים יהיה חשוב. אם נעשה את כל הדברים הללו, נשפר את הסיכויים שלנו".

לבסוף, כשנשאל האם מצא בית בתל אביב, השיב: "כן, בהחלט. יש לי דרכון ישראלי, שיחקתי בנבחרת בעבר, ועכשיו עזרתי לקבוצה שלי להגיע לפיינל פור. אני בהחלט מרגיש חלק ממכבי העונה ויש לי חוזה גם לעונה הבאה, כך שאני מצפה לחזור לכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן צסק"א מוסקבה, ארון ג'קסון, מול שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. קובי אליהו
מה יהיה הפעם? ארון ג'קסון מול טיוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully