וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "לא מקבל לחץ או פחד, רק אחריות"

אתלטיקו מדריד מתכוננת למשחקי ההכרעה, דייגו סימאונה סבור שקבוצתו מעוררת השראה: "אנשים מסתכלים עלינו, ורואים מה הקבוצה שלהם יכולה להיות"

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
עלול לגמור את העונה הזאת בלי כלום. סימאונה/GettyImages

חובבי הכדורגל בספרד מתכוננים לפיניש דרמטי של הליגה, כשאתלטיקו מדריד, ריאל מדריד וברצלונה עדיין בתמונת האליפות, לקראת סיומת מותחת. ריאל מדריד תשחק היום (רביעי) משחק השלמה מול ויאדוליד ותוכל לעלות למקום השני, למרחק שתי נקודות בלד מאתלטיקו, והבלאנקוס יודעים שאת הקולצ'ונרוס יפסידו במחזור האחרון לברצלונה בקמפ נואו - האליפות עשויה לחזור לסטיאגו ברנבאו.

אתלטיקו, למרות העונה המופלאה שלה, עדיין לא זכתה בכלום, ועלולה לסיים את העונה ללא תואר, אם תפסיד בגמר האלופות ואם תמעד בליגה. כעת מאמן הקבוצה דייגו סימאונה מכין את שחקניו לאתגר. "אני מאוד מתרגש מהתגובות של האנשים, יש תחושה מיוחדת ביציעים", אמר המאמן.

"אני לא מתרכז במשחק של ריאל מדריד, אלא במה שיקרה במשחק שלנו ביום ראשון", אמר סימאונה, שיודע שקבוצתו תלויה רק בעצמה, "אנחנו מתכוננים לשלושה שבועות מדהימים, אני מודה לכל האוהדים שתומכים בנו, לאנשים שמוציאים את כל החסכונות שלהם על נסיעה לגמר בליסבון. אני יכול להבטיח להם שהם יראו קבוצה עם הרבה רגש, תשוקה ותחושת שייכות.

"אני כבר מחכה למשחק. אימון זה חשוב, אבל בעיקר אני אוהב את הרגעים של האדרנלין במשחק. אני לא מקבל את הלחץ, לא משלים עם הפחד, רק אחריות. הכוח המנטלי שלנו יכול להצעיד אותנו להצלחות.

"לא קל לבטל את ההגמוניה של שני מועדונים כל כך גדולים, יש להם שחקנים מצוינים ומאמנים גדולים, אבל אנחנו מגיעים ממקום אחר. אנחנו מראים הזדהות עם הקבוצה שלנו ועובדים קשה. מעבר למאבק על האליפות והזכייה בתארים, אנשים בספרד מסתכלים על אתלטיקו מדריד, ורואים מה יכול להפוך מהקבוצה שלהם".

צפו: סימאונה בוכה בשיחה עם ילדיו בארגנטינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully