וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל חוששת מקונספירציה: "אם לא ננצח, האליפות אבודה"

הבלאנקוס נערכים למשחק ההשלמה מול ויאדוליד (ד', 22:00, ספ' 5+) אך מודאגים מהשיחות בין ברצלונה ללואיס אנריקה, שיארח אותם עם סלטה ויגו ביום ראשון. קרבחאל ובייל ייעדרו, קסיאס חוזר לשער

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב מול ולנסיה. AP
מה הוא מכין הפעם? כריסטיאנו רונאלדו/AP

הצמרת הספרדית רותחת מתמיד. אחרי המחזור ה-36, בו שלוש המוליכות איבדו נקודות באותו סוף שבוע, לראשונה מאז מרץ 2013, תנסה מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+ ו-HD) ריאל מדריד לצמק את הפער שלה מאתלטיקו מדריד הראשונה לשתי נקודות, כשתתארח אצל ויאדוליד במשחק השלמה מהמחזור ה-34. ניצחון של הבלאנקוס יקדם את הסיכוי שברצלונה תיכנס למלכוד במחזור האחרון, בו ניצחון שלה על אתלטיקו מדריד יעניק את האליפות לריאל. אבל, עוד חזון למועד.

פסגת הליגה הספרדית:

1. אתלטיקו מדריד 88 נקודות (36 משחקים)
2. ברצלונה 85 (36)
3. ריאל מדריד 83 (35)

מה נשאר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד: מלאגה (בית), ברצלונה (חוץ)
ברצלונה: אלצ'ה (חוץ), אתלטיקו (בית)
ריאל מדריד: ויאדוליד (חוץ), סלטה (חוץ), אספניול (בית)

מי תהיה האלופה בספרד? כל התרחישים

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
חייב שלושה ניצחונות. קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

הגול הווירטואוזי של כריסטיאנו רונאלדו, שקבע 2:2 דרמטי בתוספת הזמן מול ולנסיה עם העקב, השאיר את ריאל מדריד בתמונה, אבל מנע ממנה לנצל את ההפסד המפתיע של אתלטיקו במגרשה של לבנטה. עכשיו גם קרלו אנצ'לוטי יודע: "אם לא ננצח את ויאדוליד, איבדנו את הליגה. זה כמו גמר, המשחק הזה מכריע עבור שתי הקבוצות ולא יהיה קל. התוצאות המפתיעות בסוף השבוע טובות מאוד מבחינת הליגה. כל הקבוצות נלחמות עד הסוף, וזה חשוב. הסיכוי היחיד שלנו לזכות באליפות? אם ננצח את כל שלושת המשחקים. כרגע היתרון של אתלטיקו".

אנצ'לוטי התייחס גם לאפשרות שברצלונה תוכל להכתיר את ריאל לאלופה במחזור הסיום, והבהיר: "כולם מקצוענים. אני חושב שהתדמית של ברצלונה לא תאפשר לה לא לתת את המקסימום מול אתלטיקו. אני בטוח שהם יעשו הכול כדי לנצח. כמו כל קבוצה אחרת".

המאמן הבטיח רוטציה בין הקורות במחזורי הסיום של העונה, כדי שאיקר קסיאס יהיה בכושר לקראת גמר ליגת האלופות, וכך הקפטן יעלה מחר להופעת ליגה ראשונה העונה, אחרי 472 ימים בהם לא שותף בלה ליגה. לעומתו, גארת' בייל ודני קרבחאל הצטרפו ללוקה מודריץ' ברשימת הפצועים ויחמיצו את המשחק. "רונאלדו עייף, אבל הוא ישחק", הבטיח המאמן האיטלקי. ויאדוליד, שזקוקה לנקודה כדי להימלט מהקו האדום, הפסידה לבלאנקוס בכל ששת המפגשים שהתקיימו מאז הניצחון 0:1 ב-15 בנובמבר 2008.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
472 יום ללא משחק ליגה. איקר קסיאס/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

בינתיים, במדריד לא אוהבים את המגעים המתוקשרים בין לואיס אנריקה לברצלונה. מאמן סלטה ויגו הוא המועמד המוביל לאימון הבלאוגרנה בעונה הבאה, אבל ביום ראשון הקרוב הוא יארח עם קבוצתו הנוכחית את ריאל.

התקשורת במדריד הגדירה את השיחות בין ברצלונה למאמן סלטה כ"קונספירציה" וטענה כי יש טעם לפגם בתזמון, במיוחד כאשר שתי הקבוצות נאבקות על התואר ולסלטה יש יכולת השפעה. בקטלוניה, מנגד, רואים במשחק הזה כמבחן הראשון של לואיס אנריקה, כמי ששוב "שייך לברצלונה".

לואיס אנריקה מאמן רומא. AP
במדריד לא אוהבים את המגעים בינו לבין ברצלונה. לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully