וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוביזארטה נפגש עם אנריקה, בדרך לאימון ברצלונה?

גוברות ההערכות ששחקן העבר יעזוב את סלטה בתום העונה, ויחליף את מרטינו. אנריקה אימן בעבר את קבוצת המילואים

לואיס אנריקה מאמן רומא. רויטרס
חוזר הביתה. לואיס אנריקה/רויטרס

העונה בספרד עדיין לא הסתיימה, האליפות עדיין לא הוכרעה אבל ברצלונה לא מחכה עד הקיץ עם סוגיית המאמן הבא שלה. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, אנדוני זוביזארטה המנהל הטכני של בארסה נפגש היום (שני) עם לואיס אנריקה, מאמנה של סלטה ויגו ושחקן העבר של המועדון ודן עמו על פרטי חוזהו לעונה הבאה בקאמפ נואו. הפגישה נערכה באופן חשאי בבית של אנריקה, שהוא המועמד המוביל ואפשר לומר היחיד נכון לעכשיו לרשת בתפקיד הנחשק את טאטה מרטינו בקיץ הקרוב והודעה על מינויו הרשמי צפויה לצאת בימים הקרובים או אולי אפילו בשעות הקרובות.

מאמן ברצלונה, טאטה מרטינו. AP
עוזב אחרי עונה אחת. מרטינו/AP

אנריקה שגדל בספורטינג חיחון ושיחק לאחר מכן חמש שנים בריאל מדריד, עבר ליריבה השנואה ברצלונה כשחקן טוב, אבל הפך לכוכב גדול ולאחד מהסמלים בקמפ נואו. הוא שיחק בבארסה מ-1996 עד שפרש ב-2004 וזכה איתה בשתי אליפויות, שני גביעים וגביע אירופה למחזיקות גביע. בסך הכול לבש את מדי הקבוצה ב-333 משחקים בכל המסגרות והבקיע 115 שערים.

ב-2008 אנריקה מונה למאמן הקבוצה השנייה של המועדון, ברצלונה ב'. הוא עמד על הקווים שלה שלוש שנים וב-118 משחקים הצעיד אותה ל-57 ניצחונות, 36 תוצאות תיקו ו-25 הפסדים. בקיץ 2011 עזב את המועדון כדי להפוך למאמנה של רומא, אבל הוא הצעיד את הג'אלורוסי למקום השביעי בלבד באיטליה ועזב בסוף העונה. בקיץ האחרון אנריקה מונה למאמנה של סלטה ויגו.

אגב, עוד לפני שאנריקה מגיע לברצלונה, הוא יוכל לעזור לקבוצה לזכות העונה באליפות כאשר סלטה שלו תארח בבלאידוס ביום ראשון את ריאל מדריד. תיקו או ניצחון של סלטה מול הבלאנקוס, יביא למצב שבו בארסה תהיה תלויה בעצמה במאבק האליפות בשני המחזורים שנותרו לתום העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully