וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: גולדן סטייט פיטרה את מארק ג'קסון

המאמן, שכיהן שלוש שנים בתפקיד, עוזב את אוקלנד לאחר ההדחה מול הקליפרס במשחק 7 בסיבוב הראשון של הפלייאוף

מאמן גולדן סטייט ווריורס מארק ג'קסון. Chris Carlson, AP
הולך הביתה. מארק ג'קסון/AP, Chris Carlson

אחרי ההדחה בסיבוב הראשון בפלייאוף ה-NBA, גולדן סטייט פיטרה היום (שלישי) את המאמן מארק ג'קסון. המהלך הגיע לאחר ההפסד במשחק השביעי בסדרה המותחת בין הווריורס ללוס אנג'לס קליפרס, בין שבת לראשון. גולדן סטייט סיימה את העונה הסדירה במאזן 31:51.

"זה אף פעם לא קל לקבל החלטה כזו", אמר הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס. "מארק השיג הרבה דברים טובים בשלוש השנים שלו בארגון, כולל החלק שלו בשיפור מצב הקבוצה ממה שהיה לפני 36 חודשים. אנחנו מעריכים את המסירות שלו ואת המחויבות שהראה מאז הגעתו. למרות זאת, כארגון, אנחנו פשוט מרגישים שהדבר הכי טוב הוא לנוע בכיוון אחר כרגע".

היו"ר ג'ו לאקוב: "מארק גקסון השפיע מאוד על השיפור בקבוצה שלנו ועל ההצלחה בשנתיים האחרונות. למרות זאת, אנחנו חייבים לקבל החלטות כואבות ביום-יום. אנחנו מאחלים למארק את מירב ההצלחה בעתיד ומודים לו על התרומה שלו בשלוש השנים האחרונות".

בשלוש העונות של ג'קסון בגולדן סטייט הוא צבר 121 ניצחונות ו-109 הפסדים, הרקורד השלישי הכי טוב מבין מאמניה ששרדו לאורך השנים שלוש עונות או יותר. בנוסף, אחוזי ההצלחה שלו השתפרו מעונה לעונה: ב-2011/12 היו לו 34%, ב-2012/13 57% ובעונה החולפת 62%.

*** נשיא לוס אנג'לס קליפרס אנדי רוסר יוצא לחופשה בלתי מוגבלת. הזזתו של רוסר הצדה, נאמר, תספק את האפשרות ליו"ר החדש (שימונה על ידי הליגה) לעבוד בסביבת עבודה נקייה. כך מסר דובר ה-NBA מייק באס.


הקליפרס ניצחו את הווריורס 3:4 בסדרת הסיבוב הראשון במערב

רשמית: דוראנט זכה בתואר ה-MVP

רוקי העונה: מייקל קרטר וויליאמס

מארק ג'קסון מאמן גולדן סטייט ווריורס. רויטרס
מארק ג'קסון מאמן גולדן סטייט ווריורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully