וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל קרטר וויליאמס נבחר לרוקי השנה ב-NBA

הגארד של פילדלפיה, שרשם ממוצעים של 16.7 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-6.2 ריבאונדים נבחר ברוב גדול. אולאדיפו שני

שחקני פילדלפיה סיקרס מייקל קרטר וויליאמס, נרלנס נואל, הוליס תומפסון, הנרי סימס. AP
הקבוצה שלו לא הרשימה, אבל הוא כיכב. קרטר וויליאמס/AP

מייקל קרטר וויליאמס, הגארד של פילדלפיה נבחר הערב (שני) לרוקי המצטיין של עונת 2013/14. כך הודיעו היום ב-NBA. קרטר וויליאמס, שהפך לרוקי השלישי בלבד מאז 1950/51 שמוביל את כל הרוקיס בליגה בממוצע נקודות, ריבאונדים ואסיסטים, צבר 569 נקודות בסך הכל ונבחר למקום הראשון בקרב 104 מתוך 124 העיתונאים והשדרים שנטלו חלק בהצבעה.

פילדלפיה סיקסרס נחלה עונה רעה מאוד, אבל קרטר וויליאמס הציג יכולת מרשימה ורשם ממוצעים עונתיים של 16.7 נקודות, 6.3 אסיסטים ו-6.2 ריבאונדים. קרטר וויליאמס הצטרף לאגדות כמו מג'יק ג'ונסון ואוסקר רוברטסון כרוקיס היחידים בהיסטוריה של ה-NBA שרושמים ממוצעים של לפחות 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בממוצע בעונתם הראשונה. קרטר וויליאמס הוביל את הרוקיס גם עם 1.8 חטיפות למשחק.

שחקן אורלנדו מג'יק ויקטור אולאדיפו מול שחקן בוסטון סלטיקס פיל פרסי. Steven Senne, AP
הסתפק במקום השני. אולאדיפו, משמאל/AP, Steven Senne

ויקטור אולאדיפו, שחקנה של אורלנדו מג'יק סיים שני עם 364 נקודות בסך הכל כאשר 16 מהמצביעים בחרו בו במקום הראשון. טריי ברק שחקנה של יוטה ג'אז סיים שלישי עם 96 נקודות.

קרטר וויליאמס, אולאדיפו וברק היו הרוקיס היחידים שרשמו מעל 30 דקות בממוצע למשחק העונה והיו פקטור משמעותי מאוד בקבוצות שלהן שלא נחלו הצלחה גדולה בלשון המעטה.על פי שיטת הניקוד, השחקנים קיבלו חמש נקודות על כל אחד שמצביע עבורם למקום הראשון, שלוש נקודות על מקום שני ונקודה אחת על המקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully