וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאולו סוזה המועמד המוביל לאמן את אספניול"

ב'אל מונדו דפורטיבו' טוענים שמאמן מכבי הפך למועמד המוביל להחליף את אגירה. סעיף השחרור מהאלופה: 400 אלף יורו

ברני ארדוב

בפעם השניה תוך שבוע, הוזכר שמו של פאולו סוזה כאחד המועמדים המובילים לאמן את אספניול בעונה הבאה. כמו לפני מספר ימים, שב ופרסם העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" שמאמן מכבי תל אביב מבוקש על ידי הקבוצה מברצלונה, ואף הפך למועמד המוביל במירוץ להחליף את חאבייר אגירה שלא ימשיך כמאמן אספניול ב-2014/15. יחד עם שמו של סוזה מצויינים שמותיהם גם של חואקין קפארוס, פאקו חמס וסרחיו גונסלס.

למרות הדיווח, ההערכה במכבי תל אביב היא שסוזה יכבד את חוזהו ויישאר במועדון עונה נוספת, ורק הצעה יוצאת דופן - הן מהפן הכספי והן בפן המקצועי - עשויה לגרום לו לבקש לעזוב. אם זה יקרה, תדרוש מכבי תל אביב את סעיף השחרור המופיע בחוזהו ועומד על 400 אלף יורו. כך או כך, סוזה וג'ורדי קרויף צפויים לשבת בסוף העונה ויקבלו החלטה משותפת בנוגע לעתידו של המאמן.

לאחר משחק האליפות של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע נשאל קרויף על עתידו של סוזה: "בשלב הזה סוזה נשאר פה למרות שאי אפשר לדעת מה יהיה. אני רוצה לברך אותו כי זה לא קל לשמור על אליפות אחרי שאוסקר הביא כאן אליפות בעונה שעברה. אני מאוד שמח, אני מכבד את כל הקבוצה ואנחנו רוצים להתכונן כמה שיותר לעונה הבאה".

סוזה עצמו גם כן רמז להמשכיות כשאמר: "אנחנו רוצים להמשיך לעבוד בכיוון הזה. זה מועדון שנלחם כל שנה על אליפות, התחלנו תהליך כאן לפני שלוש שנים. אחרי עשר שנים זכינו באליפות עונה שעברה והעונה שמרנו עליה. זו הרמה שאנחנו רוצים לשמור עליה, אנחנו רוצים להיות תחרותיים בכל שנה ולהיות עקביים לא רק בשביל מכבי אלא גם בשביל הכדורגל הישראלי".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יונף ככה גם בשנה הבאה בתל אביב? פאולו סוזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully