וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פאולו סוזה מועמד לאימון אספניול

ב"אל מונדו דפורטיבו" טוענים שמאמן מכבי ת"א הוא אחד המועמדים לרשת את חאבייר אגירה בקיץ. למרות הדיווח, במועדון מעריכים שסוזה יישאר. סוזה מתכונן לבאר שבע: "רוצה מנטליות של ווינרים מהשחקנים". בדש: "מגיע לנו לזכות באליפות". נחנכה חנות המועדון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בחנות החדשה של אוהדי מכבי תל אביב

מכבי תל אביב זקוקה לתיקו במשחק החוץ שלה נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:40) כדי לחגוג אליפות שנייה ברציפות. במועדון הורגשה במהלך כל השבוע תכונה מיוחדת לקראת המשחק בווסרמיל, והצהובים מקווים לשחזר את הזכייה בעונת 1995, שהוכרעה גם אז במשחק חוץ בבאר שבע. הבעלים מיטש גולדהאר צפוי להגיע לישראל לראשונה מאז ה-0:0 מול באזל במסגרת שלב 32 האחרונות הליגה האירופית.

בפן המקצועי צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, למעט כמובן ברק יצחקי הפצוע. ניקולה מיטרוביץ' שנפגע בדרבי בשבת והיה בספק, צפוי להיכלל בסופו של דבר בסגל ואולי אף לפתוח בהרכב, כמו גם ערן זהבי שנכנס כמחליף בדרבי, אך הספיק להחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל.

ובינתיים, בזמן שעתידו של פאולו סוזה במכבי עדיין לוטה בערפל, ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני מדווחים שמאמן מכבי תל אביב הוא אחד המועמדים להחליף את חאבייר אגירה כמאמנה של אספניול בעונה הבאה. יחד עם שמו של סוזה מצויינים שמותיהם גם של חואקין קפארוס, פאקו חמס, סרחיו גונסלס ושמות נוספים, כך שסוזה הוא אחד מבין רבים ששמו נקשר למועדון הקטלאני.

למרות הדיווח, ההערכה במכבי תל אביב היא שסוזה יכבד את חוזהו ויישאר במועדון עונה נוספת, ורק הצעה יוצאת דופן - הן מהפן הכספי והן בפן המקצועי - עשויה לגרום לו לבקש לעזוב. אם זה יקרה, תדרוש מכבי תל אביב את סעיף השחרור המופיע בחוזהו ועומד על 400 אלף יורו.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב (במרכז). קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב לא מסתירים את ההתרגשות/קובי אליהו

הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת. "ראשית, אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחת קדוש בעקבות מותו של לופא קדוש", אמר מאמן הצהובים פאולו סוזה בפתח דבריו במסיבת העיתונאים של המועדון. "אנחנו תמיד לנצח ולא חושבים על תיקו, זה נכון לכל משחק. למשחק בבאר שבע נבוא באותה גישה".

"שתי הקבוצות באות במומנטום לא טוב, אבל אנחנו מוליכים את הליגה ורוצים לסיים ראשונים. לבאר שבע הייתה עונה פנטסטית, הפסדנו שם במשחק הראשון, אני רוצה לראות מנטליות של ווינרים מהשחקנים שלי", הוסיף המאמן, "אנחנו רוצים להמשיך את מה שעשינו העונה ולסיים כמו שצריך. אנחנו תמיד ממשיכים עם הפילוסופיה שלנו".

"אני מסכים שבסכנין נראינו לא טוב, ובדרבי נראינו טוב יותר. היו רגעים במשחקי חוץ שהצלחנו לצלוח אותם כי שיחקנו את המשחק שלנו. העניין הוא שליטה במשחק ולא יצירת מצבים. המטרה היא לנצח".

"לא קל לאמן בישראל, כבר אמרתי מה דעתי על הכדורגל הישראלי, אם נהיה יותר חיוביים וריאליסטים לגברי דברים יהיה טוב יותר. מהיום הראשון אני מרגיש את ההתרגשות. להיות מאמן של מכבי תל אביב זה מרגש. אני חושב שהגישה כאן לכדורגל צריכה להיות יותר חיובית, לא לחפש את הדברים המיוחדים אלא להיות ריאלים. אני מאמין בכדורגל הישראלי, יש לו הרבה לאן להתקדם. אם כולנו נירתם הוא יתקדם ואני חלק מזה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
יאמן את אספניול? פאולו סוזה/ברני ארדוב

ברק בדש, שעבר למכבי תל אביב במהלך העונה: "יכול להיות שהאליפות לא תרגש את התקשורת, אבל מבחינתנו כל אליפות היא עוצמתית ויש לה את הרגעים שלה. במשחקים האחרונים אנחנו לא מנצחים, אבל רוצים לבוא בכל משחק כדי לנצח. אנחנו רוצים לעשות את זה מול באר שבע, לנצח שם, באר שבע כל השנה התמודדה איתנו על האליפות, ואנחנו רוצים לקחת אותה".

"אני לא חושב שיש אדישות. יש משחקים שאתה מגיע אליהם ודברים לא הולכים כמו שאתה רוצה ויש משחקים שדברים הולכים טוב. בסכנין לא הגענו טוב למשחק, הפסדנו ואנחנו עם הפנים קדימה ורוצים לתקן. אני חושב שמגיע לנו לזכות באליפות, הוכחנו את זה לאורך כל העונה. שמרנו על המקום הראשון ועל רמה מסוימת. הגעתי אמנם באמצע העונה אבל אני יכול לומר לשדעתי אנחנו הכי טובים ומגיע לנו. אין ספק שהמועדון מנוהל בצורה פנטסטית ורואים את זה על המגרש, יש תוצאות. אם זה ימשיך ככה אז אין ספק שמכבי תהיה פקטור רציני בליגה כל הזמן".

על ההבלים בין האליפות שלקח בדש עם קרית שמונה לזו שהוא עשוי לקחת עם מכבי תל אביב, אמר השחקן: "יש הבדל ברור. לקחת אליפות עם קרית שמונה זה משהו נדיר ומיוחד. אבל מבחינתי לקחת אליפות עם מכבי תל אביב זה לא פחות מרגש".

החנות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"המטרה היא לספק לאוהדים הנאה נוספת מהזיהוי עם מכבי תל אביב". אנגלידיס בחנות המזכרות/קובי אליהו

היום חנכה מכבי תל אביב את החנות החדשה שלה ברחוב דיזנגוף בתל אביב. נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס אמר על פתיחת החנות: "אנחנו שמחים לפתוח את חנות המזכרות הרשמית הראשונה של מכבי תל אביב. גולדהאר אמר מההתחלה שהוא הגיע כדי לבצע תהליך של שנים, והנה עוד חלק בו. עבדנו על זה המון זמן, אבל חיכינו למיקום הנכון ולפיתוח המוצרים הנכונים. יש לנו המון עיצובים ומוצרים מעניינים שייתנו לאוהדים ולקהל הפוטנציאלי חוויה נוספת מעבר ההגעה למגרש. המטרה היא לספק לאוהדים הנאה נוספת מהזיהוי עם מכבי תל אביב וכמובן שגם להגדיל את הרווחים של הקבוצה ולצמוח בפן העיסקי. למדנו ממועדונים אחרים בעולם". על המשחק בבאר שבע, שעושי להיות משחק האליפות, אמר אנגלידיס: "אליפות? הגענו לקו הסיום, אבל זה לא נגמר עד שנחצה אותו".

חנות המזכרות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
חנות המזכרות של מכבי תל אביב/קובי אליהו

אחד החידושים שיהיו בחנות הרשמית לקראת העונה הבאה, היא האופציה של אוהדי הקבוצה לרכוש בחנות עצמה כרטיסים למשחקי הקבוצה, ללא צורך במשרד כרטיסים חיצוני, דבר שאמור להקל מאוד על רכישת הכרטיסים לאוהדים.

מנהל מחלקת המסחור טל מועלם אמר: "השקענו הרבה מחשבה ואת מיטב המאמצים, כדי להגיע לחנות ברמות הגבוהות ביותר. עשינו הרבה מחקרים כדי להגיע לחנות שתוכל לארח בה את האוהדים שלנו בצורה הטובה ביותר. הגדלנו במקביל את מגוון המוצרים שלנו וכיום מייצרים המון סחורה בעצמנו, על מנת לתת את האיכות הראויה והכבוד הראוי למותג ולאוהדים עצמם. אנחנו שואפים להתפתח בעתיד ומבחינתנו זו רק הסנונית הראשונה ויהיו דברים נוספים בהמשך".

מועלם סיפר כי במסגרת ההכנות להקמת החנות, נבחנו מודלים ומועדונים ברחבי אירופה והוסיף: "ראינו לא מעט, גם במהלך סיבוב המשחקים שלנו באירופה. חזרנו לא מזמן מסיור באירופה והיינו אורחים של צ'לסי וראינו איך הדברים מתנהלים שם. לקחנו הרבה דברים ולמדנו, אבל יש גם הרבה משלנו. ננסה להיות חדשניים עד כמה שאפשר".

חנות המזכרות של מכבי תל אביב. קובי אליהו
חנות המזכרות של מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully