וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: פאולו סוזה יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה

המאמן לא קיבל הצעות מקבוצות אחרות וסעיף השחרור הגבוה בחוזהו, שעומד על 400 אלף יורו, עשוי לסלול את הדרך להישארותו עונה נוספת. זהבי: "הקבוצה לא תלויה רק בי, עשינו דבר שאף קבוצה אחרת בישראל לא עשתה, תפרגנו קצת". מיטרוביץ' ייבדק, עלול להחמיץ את באר שבע

הפועל תל אביב מנצחת בדרבי את מכבי תל אביב, 26.4.2014/ONE

במכבי תל אביב פנטזו על זכייה בתואר האליפות דווקא מול היריבה העירונית המושבעת, אך בסופו של דבר נוצחו 1:3 על ידי הפועל תל אביב בדרבי הגדול. הפער בצמרת הטבלה ירד כעת ל-10 נקודות והקבוצה תוכל לזכות רשמית בתואר כבר בשבת הבאה, במשחק החוץ נגד הפועל באר שבע, במקרה של תיקו או ניצחון.

לפחות כלפי חוץ שידר המאמן פאולו סוזה שביעות רצון מיכולת השחקנים במיוחד בחצי השני, ולמרות הפסד הכואב, עודד אותם בחדר ההלבשה והודה להם על המאמץ והצורה בה הופיעו בעיקר במחצית השנייה. נכון לעכשיו אגב, מעריכים במועדון שסוזה יכבד את חוזהו במכבי תל אביב ויישאר מאמן הקבוצה גם בעונה הבאה. עד כה לא קיבל סוזה שום הצעה רצינית או קונקרטית משום מועדון אחר באירופה, כאשר גם עניין סעיף השחרור בחוזהו, שעומד על 400 אלף יורו, יהווה בעיה מבחינתו להשתחרר מהקבוצה.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עשוי להישאר בקרית שלום. סוזה/ברני ארדוב

סוזה אגב, נכנס בסיום לחדר השופטים וביקש מזכרת משופט המשחק שי שטרית, שעבורו זה היה משחק הפרישה שלו משיפוט פעיל. שטרית העניק למאמן הפורטוגלי את משרוקית המשחק וסוזה שנראה נרגש מאוד הודה לו והוסיף: "אני כנראה לעולם לא אשכח את המשחק הזה".

חלק משחקני הקבוצה נראו בהלם מוחלט בסיום המשחק, והתקשו לקבל את ההפסד הכואב לאדומים. למרות שמדובר בהפסד שני ברציפות בליגה, אחרי ההפסד בסכנין במחזור הקודם, דבר שעדיין לא קרה העונה בליגה, 1,450 האוהדים הצהובים שנכחו בבלומפילד, הריעו בסיום לשחקנים ועודדו אותם לקראת השבוע הבא.

הקשר ניקולה מיטרוביץ' ספג מכה חזקה בחזהו ונאלץ לצאת מהמשחק במחצית הראשונה. מיטרוביץ' ייבדק היום או מחר, כדי לאבחן את חומרת הפציעה, ובשלב זה לא ברור אם יהיה כשיר למשחק החוץ בווסרמיל.

"אני לא חושב שמכבי תל אביב תלויה בי", אמר הקשר ערן זהבי בסיום המשחק. "עשינו טעויות שלא מתאימות לנו במחצית הראשונה ושילמנו עליהן. בסך הכל, במחצית השנייה היתה רק קבוצה אחת על המגרש ונראנו הרבה יותר טוב ואלה הדברים שאנחנו לוקחים איתנו מהמשחק הזה. בואו לא נשכח שעשינו עונה מצוינת ואנחנו כנראה האלופים וזה הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניקולה מיטרוביץ' מכבי תל אביב מול ישראל זגורי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יעבור בדיקה. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

זה היה הפסד ראשון אי פעם של זהבי בדרבי, לאחר ששיחק כמובן גם במדים האדומים וכעת במדי הצהובים: "יש נסיבות מקלות. אתם יודעים לבד. זה אכן דרבי ראשון שאני מפסיד, ולא ספרתי כמה דרבים שיחקתי. הלוואי שזו תהיה הסטטיסטיקה שלי פעם בכמה וכמה דרבים".

זהבי התבקש להתייחס לנתונים הסטטיסטיים שמספרים שהקבוצה מתקשה מאוד להבקיע או לנצח בלעדיו והשיב: "זה מחמיא לי מאוד שאתם אומרים את זה. זה כיף גדול. אבל אני חושב שאנחנו קבוצה מאוד טובה, עם שחקנים טובים. זה שבמחצית הראשונה נראינו פחות טוב, זו עובדה שאני לא יכול להתווכח איתה, אבל אני לא מסכים שאני זה כל הקבוצה, כי באמת שהשחקנים עשו כאן עונה מדהימה ויש פה שחקנים טובים. ערן זהבי זה לא מכבי תל אביב והמועדון הוא מעל כולם".

הקשר המצטיין שכבש את השער היחיד לזכות הקבוצה ניסה להסביר את חולשת קבוצתו הערב ואמר: "אני לא מסכים ששיחקנו כל כך חלש. בסך הכל שלטנו במשחק, ועשינו כמה טעויות לא מחויבות. החמצנו פנדל שיכול היה לשנות את כל המומנטום, אבל אין תירוצים. שיחקנו פחות טוב וירדנו למחצית בפיגור של 3:0 וזה הכל".

"אני לא חושב שהדיבורים על מתי נחגוג הפריעו לנו. לא חושב שיש שחקן כדורגל שעולה למגרש ועסוק באיך לחגוג ואיפה לחגוג אחרי זה. זה שהיינו עכשיו בשני משחקים פחות טובים זו עובדה ודבר שנצטרך לתקן. אני מקווה שנעשה את זה כבר בשבוע הבא ונחגוג אליפות וכולם יהיו רגועים ותראיינו אותי אחרי אליפות".

זהבי שלא היה לגמרי כשיר בשל פציעה בשריר הירך האחורי, נשאל האם לא היתה לו ולחבריו מוטיבציה גדולה לחגוג דווקא מול הפועל תל אביב ונשאל: "זה באמת לא מעניין מול מי נחגוג. ברור שבשביל הקהל שלנו זה היה יכול להיות אקסטרה, אבל מבחינתנו התואר זה הדבר הכי חשוב ולא משנה מתי ואיך. עשינו עונה גדולה ואתם צריכים לפרגן לנו וניפגש בשבוע הבא. אני מרגיש שאחרי כל משחק חלש שלנו, יש ביקורות ומדברים על עונה כזו ועל זה שאנחנו לא מלהיבים כמו בשנה שעברה. בואו לא נשכח ששיחקנו העונה בשתי מסגרות ומתחילת העונה אנחנו במקום הראשון. לא חושב שיש עוד קבוצה שעשתה את זה בארץ, אז תפרגנו לנו ומכל הלב. אני גאה בקבוצה שלי ובחברים שלי וצריך רק להוריד בפניהם את הכובע".

"השבועות האחרונים ממש לא משאירים טעם חמוץ, אלא להיפך. אנחנו בסך הכל בשני משחקים קצת פחות טובים ועשינו פה הצגות בבלומפילד וגם בחוץ. גם בליגה האירופית הופענו בצורה מצויינת ואני לא חושב ששני הפסדים ישאירו לנו טעם חמוץ. האוהדים מחאו לנו פה כפיים ורצו שנישאר על המגרש גם עוד חצי שעה. אנחנו שמחים וגאים במה שאנחנו עושים העונה ולא בגלל משחק כזה או אחר, נוריד את הראש ונהיה ממורמרים".

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"תפרגנו קצת". זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully