וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אלישע לוי סיכם לעונה נוספת

6.5.2014 / 13:13

המאמן המצליח ימשיך לעונה שלישית בבירת הנגב: "עשינו עונה מדהימה, ובשנה הבאה נעשה הכל כדי להרכיב קבוצה חזקה יותר"

one

זה היה באוויר, והחל מהיום (שלישי) זה גם רשמי: אלישע לוי ימשיך לעונה נוספת כמאמן הפועל באר שבע. הקבוצה פרסמה באתרה הרשמי כי המאמן המצליח סיכם גם לעונת 2014/15, ויישאר במועדון אחרי שהוליך את הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה ולמקום השני (נכון לרגע זה).

"אני שמח על החתימה", אמר אלישע לוי לאתר הרשמי, "עשינו עונה מדהימה, ובשנה הבאה נעשה הכל כדי להרכיב קבוצה חזקה יותר".

כזכור, לפני כשבועיים שעבר פרסמנו כי פערים קטנים בלבד עם המאמן מפרידים לקראת החתימה, ואילו השבוע הושגה פריצת דרך כשכל התנאים סוכמו והחתימה היתה רק עניין פורמלי. גורם במועדון סיפר כי החתימה היתה אמורה להתבצע כבר בשבוע שעבר, אולם עניינים טכניים הקשורים בניסוח החוזה עיכבו את החתימה הרשמית. במועדון ציינו כי לאורך כל הדרך, לברקת לא היה מועמד אחר.

כעת, לאחר החתימה ולאחר החג, ייפגש לוי עם אלונה ברקת ועם המנכ"ל אסי רחמים על מנת לדון בנושא הרכש לעונה הבאה. לוי היה רוצה לראות בקבוצה את שלומי ארבייטמן ומאור מליקסון. בנוגע לחלוץ הישראלי - המאמן מעוניין בו ללא קשר לגליינור פלט, כשאם זה יעזוב, לוי ינסה להחתים שני קשרים זרים.

לוי (56) הגיע להפועל באר שבע בקיץ של 2012, לאחר שזכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות. בעונתו הראשונה בבירת הנגב הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה ולאחר שקיבל גב מאלונה ברקת, הביא בקיץ החולף את אליניב ברדה ומאור בוזגלו. למשך מרבית העונה הנוכחית היתה באר שבע צמודה למכבי תל אביב בפסגת הטבלה, אך איבוד נקודות בפלייאוף העליון מנע ממנה להיאבק עד הסוף. בחצי גמר גביע המדינה הפסידה הקבוצה לעירוני קרית שמונה.

ביום ראשון פרסמנו: אלישע לוי יחתום בהפועל באר שבע עוד השבוע

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
ממשיך בבירת הנגב. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully