וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: פערים קטנים עם אלישע לוי, יחתום בקרוב

24.4.2014 / 8:37

החלו השיחות בין ברקת למאמן. זינו קרוב לסיכום לחמש שנים. שני קשרים זרים יצטרפו אם פלט יעזוב, ורטה וארבייטמן יגיעו?

one

עכשיו זה רשמי: המגעים להארכת חוזהו של אלישע לוי בהפועל באר שבע החלו, וההערכה היא שבקרוב מאוד תצא הודעה על המשך דרכו במועדון. נציגו של המאמן, עו"ד מורן מאירי, החל במגעים עם אלונה ברקת, כשהמטרה היא להחתימו לעונה אחת בלבד. במהלך השיחות התגלעו פערים קטנים בין הצדדים שהוגדרו כ"פערים לא משמעותיים". לוי מעדיף לאמץ את המדיניות ממכבי חיפה בה הצדדים מדברים על הארכת חוזה בתום העונה בהתאם להישגיו. מיד לאחר החתימה הצפויה יתחיל המאמן, שרשם העונה הישג מצוין כשהוביל את הקבוצה למקום השני, בהכנות לקראת המשחקים באירופה, כולל תכנית מחנה האימונים שייפתח ב-30 ביוני וכמובן, יגיש את רשימת שחקני הרכש.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בקרוב הוא צפוי להתחיל בהכנות למשחקים באירופה. אלישע לוי/ברני ארדוב

בנושא אחר: התקדמות במשא ומתן בין לוטם זינו להפועל באר שבע. הקשר הצעיר צפוי לחתום בקרוב מאוד על חוזה משודרג לחמש שנים במועדון, זאת לאחר שהרוויח עד כה שכר חייל. זינו, שמיוצג על ידי סוכני השחקנים גלעד קצב ואדם קידן, כבר סיכם את רוב תנאיו במועדון לאחר שבשבועות האחרונים התגלעו פערים משמעותיים בנוגע לחוזה החדש שלו.

ללא קשר לעתידו של זינו, במועדון שוקלים להתחזק בשני קשרים זרים אם החלוץ גליינור פלט יעזוב. לבאר שבע יש כבר שלושה זרים שהתנאים שלהם סגורים לגבי העונה הבאה: השוער אוסטין אג'ידה שהאופציה שלו התחדשה אוטומטית, וכן הבלמים וויליאם סוארס וטומיסלב פאיוביץ', שהאופציה עליו תמומש לאחר שמכתב שמנסח המועדון לקבוצת האם שלו, שריף טירספול, יישלח בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
לוטם זינו, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כבר סיכם את רוב התנאים. לוטם זינו/ברני ארדוב

אם פלט יעזוב, באר שבע תוכל להחתים שני זרים (דויד הובר חוזר לגנט) ובמצב הזה ההעדפה היא להתחזק בחלוץ ישראלי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שלומי ארבייטמן, עופר ורטה ומאור מליקסון כבר נמצאים חזק ברשימות של המועדון. אלעד גבאי ויובל שפונגין גם הם אופציה נוספת לעמדת המגן הימני. לגבי ארבייטמן, המבוקש גם במכבי חיפה, בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה בין נציגי השחקן להנהלת מונס בניסיון לברר כיצד ניתן להתיר את חוזהו המוערך בכ-270 אלף יורו. אם זה יקרה, דרכו לישראל תיסלל.

באר שבע תקבל בימים הקרובים החלטה לגבי הקשר ניקולאס פלצ'וק, ועשויה לממש את האופציה עליו. ההחלטה אמורה להתקבל תוך חודש, אך ההערכה היא שבתוך שבועיים המועדון יחליט סופית האם הוא נשאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully