וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תועמד לדין בעקבות השלט שהניפו אוהדיה

5.5.2014 / 19:43

כצפוי, היועץ המשפטי המליץ לאיגוד להעמיד את האוהדים לדין בעקבות השלט "שמעון מזרחי - תתאבד כבר" שהניפו מול אילת

אוהדי הפועל תל אביב מניפים שלט בו נכתב שמעון מזרחי תתאבד כבר. מגד גוזני
השלט שעורר הפעם את המהומה. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

ארבעה ימים לאחר ההפסד שלה במשחק הראשון בסדרת הפלייאוף מול הפועל אילת, הודיע הערב (שני) היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל על המלצתו להעמיד את הפועל תל אביב לדין, שוב, בגלל התנהגות אוהדיה. כזכור, האוהדים באדום הניפו שלט בפתיחת המשחק בו נכתב "שמעון מזרחי - תתאבד כבר", כנגד יו"ר מכבי תל אביב, ואף שרו מספר פעמים שיר זה כנגד היו"ר בצהוב.

בנוסף הניפו האוהדים שלט בו נכתב "חופש הביטוי ז"ל 1948-2014" (על שלט זה מציין היועץ המשפטי כי מדובר במחאה לגיטימית לחלוטין). דו"ח המשקיף מציין לרעה את ההתנהגות של האוהדים, אך מוסיף כי בקבוצה ניסו למנוע התנהגות זו מהאוהדים, ואף ציין כי יו"ר הקבוצה, רמי כהן "נראה מתרוצץ באיזור היציעים, כנראה לטפל באוהדים".

היועץ המשפטי מוסיף ומציין כי רק שבוע קודם לכן הועמדה הקבוצה לדין בגין קריאות כנגד שמעון מזרחי ומוסיף את החלטת בית הדין במקרה הנ"ל: "אשר לקריאות כלפי שמעון מזרחי: המדובר בקריאות מכוערות שיש להסתייג מהן.... בשים לב לכך, יש לקבוע כי קריאות לאדם לפגוע בעצמו ובוודאי להתאבד, הינם מעל הסף המותר. לא ניתן להשלים עם תופעה כזו ועל האוהדים לנסות להתרכז בעידוד קבוצתם ולא בפגיעה בלתי הגונה ובלתי ראויה באנשי הקבוצה היריבה... אשר על כן אנו מרשיעים את הקבוצה בעבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים לעניין הקריאות כלפי עו"ד מזרחי".

עם זאת, בכל הנוגע לעונש שתקבל הקבוצה, היועץ המשפטי ממליץ להמתין עם מתן גזר הדין, בעקבות הערעור שהגישה הקבוצה בנוגע לעונש הקודם שספגה ב-28.4. רק לאחר ההחלטה בעניין שתתקבל ב-9.5 יוחלט על העונש, כשללא ספק במידה והערעור לא יתקבל, עונשה של הקבוצה יהיה כבד עוד יותר בעקבות אירועי העבר.

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
דווקא ניסה להניא את האוהדים מהמעשה. כהן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully