וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאטה מרטינו: "המאמן תמיד אשם בטעויות של הקבוצה"

מאמן ברצלונה לוקח אחריות אחרי שהאליפות התרחקה, אך מקבל גב מקבוצתו. בוסקטס: "אנחנו אשמים, צריך לסיים בכבוד"

ליאו מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. GettyImages
ככה נראה כוכב שיסיים עונה ללא תואר. מסי/GettyImages

ברצלונה ככל הנראה נפרדה הערב (שבת) מתואר האליפות, לאחר שסיימה ב-2:2 מאכזב מאוד עם חטאפה. כעת הפער מאתלטיקו מדריד עומד על שלוש נקודות, כשקולצ'ונרוס משחק חסר, ואם ינצחו אותו, יגדילו את ההפרש בפסגה לשש נקודות ויסגרו עניין.

מאמן הקטלאנים טאטה מרטינו נשאל כמובן על עתידו במועדון, והשיב: "אנתח הכל בימים הקרובים. אני תמיד אומר שהמאמן אשם בטעויות של הקבוצה שלו. אנחנו חושבים שנתנו כל מה שאנחנו יכולים בליגה. אם לא ניצחנו היום, כנראה שלא הגיע לנו להגיע עד הסוף".

"עשינו עונה טובה אבל לא היה לנו מזל", אמר צ'אבי. "אנחנו חייבים להיות ביקורתיים כלפי עצמנו. אנחנו מרגישים רע, לא עמדנו בציפיות שלנו. אלא אם יהיה נס בליגה לא נזכה באליפות. אנחנו צריכים להשתפר הרבה, אבל מבפנים".

"זו לא עונה קשה, זו המציאות", הודה סרחיו בוסקטס בסיום. "עשינו טעויות שלא צריך לעשות, אבל אסור להאשים רק את ההגנה, כי כל הקבוצה עושה הגנה. האשמה היא רק עלינו, נסיים את העונה ללא תואר ואני מקווה שזה לא יקרה יותר בשנים הקרובות. עדיין נשארו שני משחקים וצריך לסיים אותם בכבוד כי אנחנו אחד המועדונים הגדולים בעולם".

המנהל המקצועי אנדוני סוביסרטה הוסיף: "יש לנו מחויבות לנסות עד שהמתמטיקה תגיד לנו שבלתי אפשרי לזכות באליפות. כשהעונה תיגמר, נדבר על דברים אחרים. צריך לתת כבוד לאנשים. טאטא מרטינו הוא המאמן שלנו, ניפגש איתו, נדבר ורק אז נחליט מה עושים".

על דקת הדומיה והטקס הפרידה המרגש מהמאמן לשעבר טיטו וילאנובה אמר סוביסרטה: "אין דבר טוב יותר מכבוד אחרון מהקהל שלך. הדקה הזאת תהיה איתנו לנצח".

הטקס לזכרו של טיטו וילאנובה. GettyImages
הרגע המרגש של הערב. דקת הדומיה לזכר וילאנובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully